چالش های برنامه نویسی

چالش های کدنویسی

حل چالش ها راهی عالی برای بهبود مهارت های کدنویسی شماست. ما در این مقاله اومدیم بپردازیم به اینکه شما چگونه میتوانید مهارت کدنویسی خود را تقویت کنید . چقدر میتونید مهارت کدنویسی خودتون رو به چالش بکشونید. حتی اگه شما تازه وارد فضای کدنویسی شدید برای رشد و پیشرفت سریع تر خودتون میتونید از این مقاله استفاده کنید.

7 سایت رو بهتون معرفی میکنیم که حلال مشکلات شماست:

1. TopCoder

لیستی از چالش های الگوریتمی را ارائه می دهد که می توانند مستقیماً در ویرایشگر کد آنها تکمیل شوند. این سایت شما را در زمینه علوم داده، برنامه نویسی، ui ux، زمینه دیگر چالش های کد نویسی ای برای شما ایجاد میکند.

چالش های کدنویسی

2.Coderbyte

بیش از 200 چالش کدنویسی از آسان تا سخت را ارائه می دهد که می توانید به هر زبانی حل کنید.

coderbyte

3.Project Euler

مجموعه بزرگی از cs و چالش های ریاضی را ارائه می دهد که شامل نوشتن برنامه های کوچک است. این سایت بیش از 750 مسئله ارشیو شده دارد. که شما میتوانید از انها استفاده کنید . این سایت علاوه بر ارائه چالش های کد نویسی اخبار و به روزرسانی هایی نیز دارد که شما همیشه از اخبار برنامه نویسی باخبر باشید و مسائل بروز را حل کنید.

Project Euler

4.HackerRank

چالش های کدنویسی این سایت در زمینه های زیادی مثل دیتا ساینس هوش مصنوعی پایتون دیتابیس سیستم عامل لینوکس جاوا و خیلی از زمینه های دیگه هست که میتونید استفاده کنید.

HackerRank

5.CodeChef

یک وب سایت برنامه نویسی رقابتی با 100 سوال و مسئله بر اساس سطح مهارت شما است. موضوعات برنامه نویسی مثل ساختمان دیتا آرایه  شئ گرایی استرینگ و چالش های کدنویسی دیگر هستند. که تسلطتان به آنها را بیشتر کند.

CodeChef

6.Exercism

بیش از 3100 مسئله های برنامه نویسی شامل 52 زبان برنامه نویسی را ارائه می دهد که در آن مربیان کار شما را بررسی می کنند.

Exercism

7.Codewars

مجموعه بزرگی از مسئله ها است که هر کدام شامل یک بحث و هم راه حل است.

چالش های کدنویسی

ترفند ها و اطلاعات داغی در دنیای برنامه نویسی هست که میتونید تا سرد نشده یه سر به این لینک بزنید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *