تبلیغات و
برندینگ
تبلیغات و برندینگ به عنوان یک تعهد، از طرف کسب و کار شما به مشتریانتان، نقش بسیار مهمی در افزایش اعتبار و اعتماد مجموعه شما را ایفا میکند.
خدماتی که ما دربرندینگ شما ارائه میدهیم
با ایجاد اصول استراتژی تبلیغات و برندینگ، همراستا با ارزشها و تعهدات کسب و کار شما به ایجاد اعتماد و جلب توجه مشتریانتان قدمهای هوشمند برمیداریم.
لایت کمپانی با برنامه ریزی هوشمند جهت افزایش اعتبار برند و ایجاد نفوذ و رشد در بازار کسب و کار شما با هدف جلب توجه و هک رشد هدفمند، همراه شماست.
یکی از اصول ماندگاری کسب و کار و افزایش فروش، اجرای اصولی کمپینهای تبلیغاتی و برندینگ است. شرکت لایت کمپانی در این مسیر به فکر رشد بیشتر شماست.
برندینگ
نحوه معرفی، رنگ سازمانی، شعار، تبلیغات، رفتار سازمانی، تعهدات، نحوه ارتباط با مشتری و …. بخشی از اصول اولیه برندینگ است که تیم لایت کمپانی به مشتریان خود ارائه میکند.
تبلیغات
تبلیغات خوب افزایش مشتری خوب را به همراه دارد. با توجه به انواع مختلف تبلیغات، هر کسب و کاری باید متناسب مشتری هدف خود تبلیغات را چه به صورت فیزیکی و چه به صورت مجازی اجرا کند.
کمپین 360 درجه
به طور کلی تدوین استراتژی برندینگ، اصول و برنامه ریزی تبلیغات همسان، بخشی از کمپین 360 درجه به شمار میآید، لایت کمپانی برای برنامه ریزی بهینه و هدفمند در اجرای حرفهای کمپین 360 درجه همراه شماست.
برخی از سوالات متداول شما
برندینگ چیست؟
تمام اقداماتی مانند هویت بصری، تعریف رنگ سازمانی، بسته بندی محصول، شعار، فرهنگ سازمانی و… که یک کسب و کار انجام میدهد تا تصویری ماندگار را در ذهن مخاطب خود ایجاد کند از طریق برندینگ انجام میشود.
برندینگ چه تاثیری بر تبلیغات دارد؟
تبلیغات زمانی موثر است و مخاطب بیشتری جذب میکند که ابزار برندینگ مجموعه در هر سطحی به طور مناسب اجرا شده باشد. لایت کمپانی با مشاوره اصولی در اجرای بهتر برندینگ و تبلیغات همراه شماست.
آیا تبلیغات نیاز به برنامه ریزی دارد؟
بله، داشتن استراتژی تبلیغ متناسب با بودجه، بر اثرگذاری در ذهن مخاطب بسیار مهم است، تبلیغات به هر روشی نیازمند برنامه ریزی مناسب است.
چند دسته تبلیغ داریم؟
تبلیغات انواع بسیار متنوعی دارد. دو دسته اصلی، تبلیغات مجازی و تبلیغات فیزیکی هستن. لایت کمپانی برای هر نوع تبلیغ متناسب با مجموعه و محصول شما مشاورههای مناسبی در اختیارتان قرار میدهد.
کمپین 360 درجه چیست؟
زمانی که با استراتژی مناسب، برندینگ، تبلیغات مجازی و تبلیغات فیزیکی به صورت همسان و یکپارچه اجرا شود تا در ذهن مخاطب با پیامهای مناسب هک شود اصطلاحا کمپین 360 درجه اجرا شده است.