طراحی سایت در ساری ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو در ساری

اگر به دنبال شرکتی برای سفارش طراحی سایت در ساری هستید به احتمال زیاد کلمه ی ریسپانسیو را بارها شنیده اید. ریسپانسیو و یا واکنش گرا بودن سایت یکی از نکات مهمی است که در طراحی سایت باید رعایت شود. در هنگام سفارش طراحی سایت در نظر بگیرید که شرکت طراح سایت حتما ریسپانسیو سازی سایت شما را انجام دهد. در ادامه با لایت کمپانی همراه باشید تا بتوانید در مورد طراحی سایت ریسپانسیو در ساری اطلاعات کافی بدست آورید.

طراحی سایت فروشگاهی در ساری

 

طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا) چیست؟

میخواهم پاسخ به این سوال را با یک مثال بدهم که قطعا در زندگی روزمره متوجه آن شدید:

فکر کنید در یک مسابقه ی بخت آزمایی برنده ی یک سفر تفریحی شدید و می توانید برای رفتن به سفر یک همراه داشته باشید و شما دو انتخاب از بین دوستانتان دارید، یکی از آنها خیلی انعطاف پذیر است و خود را با شرایط های مختلف وقف می دهد، دیگری اصلا انعظاف پذیر نیست و سخت با شرایط جدید سازگار می شود. شما کدام یک را انتخاب می کنید؟

قطعا فرد منعطف و سازگار انتخاب بهتری برای شماست.

طراحی سایت ریسپانسیو(responsive web design) به طور خودکار محتویات یک سایت را در همه ی دستگاه ها (لپتاپ،کامپیوتر،تبلت،تلفن همراه و…) با در نظر گرفتن ابعاد و رزولوشن متفاوت صفحات نمایش به طور یکسان پیاده می کند.در واقع ریسپانسیو می تواند خود را با دستگاه های  متفاوت سازگار کند.

طراحی سایت ریسپانسیو در ساری

چرا به یک وبسایت ریسپانسیو نیاز داریم؟

امروزه طراحی وبسایت بسیار حائز اهمیت است اما اکثر صاحبان سایت، فعال و واکنشگر بودن سایت برایشان در الویت قرار ندارد. طبق تحقیقاتی که به عمل آمده، جستجو از طریق تلفن همراه بیشتر از دستگاه های دیگر است، به همین دلیل جستجو از طریق تلفن همراه از اهمیت بالایی برخوردار است، اما اگر وبسایت شما فقط در دستگاه لپتاپ و کامپیوتر به درستی نشان داده شود و در تلفن همراه آن وضوح، کیفیت و سرعت را نداشته باشد جستجوگر تلفن همراه از سایت خارج می شود و این خارج شدن های متوالی باعث پایین آمدن رتبه ی شما درگوگل  می شود.

 طراحی سایت ریسپانسیو در ساری چه ویژگی های مثبتی دارد؟

طراحی وبسایت ریسپانسیو مزایای بسیاری دارد،ما در این بخش به چند مورد از آن اشاره می کنیم.

قابل انعطاف بودن سایت ریسپانسیو

این طراحی کاملا منعطف است و برای همه ی کاربران شرایط سایت را مناسب می سازند. چه کاربری که از صفحه نمایش کوچک استفاده کند و چه کاربری که از صفحه نمایش بزرگ استفاده کند دچار مشکل نمی شوند به راحتی می توانند جستجو کنند و وبسایت را با یک وضوح یکسان مشاهده کنند.

صرفه جویی در زمان و هزینه ها

با وجود طراحی ریسپانسیو ،به یک طراحی قالب متفاوت ومجزا احتیاجی نیست. قبل از اینکه طراحی وبسایت ریسپانسیو وجود داشته باشد در ازای هر دستگاه یک طراحی وبسایت جداگانه انجام می شد. طراحی سایت ریسپانسیو معمولاً زمان کمتری نسبت به توسعه دو نسخه مجزا از سایت نیاز دارد. این امر به این دلیل است که تنها یک نسخه از سایت باید توسعه داده شود. توسعه سایت ریسپانسیو معمولاً هزینه کمتری نسبت به توسعه دو نسخه مجزا از سایت دارد. این امر به این دلیل است که تنها یک تیم توسعه نیاز است. نگهداری سایت ریسپانسیو معمولاً هزینه کمتری نسبت به نگهداری دو نسخه مجزا از سایت دارد چون  تنها یک نسخه از سایت نیاز به نگهداری دارد.

افزایش بازدید و فروش  با طراحی ریسپانسیو

همانطور که گفته شد، بیشترین جستجو از طریق تلفن همراه و تبلت ها است و یکی از اهداف اصلی طراحی سایت، افزایش فروش و مخاطب است با کمک طراحی ریسپانسیو وبسایت شما به راحتی در همه ی دستگاه ها نمایش داده می شود و قابل دسترسی برای همه ی کاربران می باشد. با سفارش طراحی سایت ریسپانسیو در ساری  میتوانید با هزینه ی بسیار کمتر از سایر روش های تبلیغ به درامد بسیار بالایی از سایت خود برسید.

هزسنه طراحی سایت در ساری

 پیشی گرفتن از رقیب ها

سایت ریسپانسیو، همه ی مخاطبین با هر دستگاه و هر ابعاد و رزولوشنی میتواند به خود جذب کند به همین دلیل شما می توانید به راحتی از همه ی رقبای خود سبقت بگیرید و به راحتی مخاطبان زیادی به دست بیاورید.   با   طراحی سایت ریسپانسیو در ساری میتوانید از رقبای خود به روزتر و همگام با تکنولوژی های روز باشید و به بازار بسیار بزرگتری  دست پیدا کنید.

پیشرفت در سئوی سایت

هدف اصلی سایت ریسپانسیو ، جذب رضایت کاربر است. رضایت کاربر برای گوگل اهمیت فراوانی دارد و این طراحی برای  بالارفتن رتبه ی سایت در گوگل بسیار حائز اهمیت است زمانی که گوگل متوجه شود شما برای کاربران ارزش قائلید و کاربران زمان و تعداد دفعات زیادی در سایت شما می گذرانند شما می توانید شانس بیشتری برای داشتن رتبه ی اول در گوگل داشته باشید. گوگل از سال 2015، ریسپانسیو بودن سایت را به عنوان یکی از عوامل مهم در رتبه بندی سایت ها در نظر گرفته است. به همین دلیل، سایت های ریسپانسیو شانس بیشتری برای قرار گرفتن در رتبه های بالاتر نتایج جستجو دارند.

شرکت لایت کمپانی، با طراحی سایت ریسپانسیو در ساری  به پیشرفت  سئو سایت شما کمک می کند.

ریسپانسیو بودن سایت به دو دلیل اصلی بر رتبه سئو تأثیر می گذارد:

تجربه کاربری (UX):

گوگل بر تجربه کاربری به عنوان یکی از عوامل مهم در رتبه بندی سایت ها تأکید دارد. یک سایت ریسپانسیو تجربه کاربری بهتری را برای کاربران تلفن همراه و تبلت فراهم می کند. این امر باعث می شود که کاربران بیشتر از سایت استفاده کنند و زمان بیشتری را در آن بگذرانند.

نرخ پرش (Bounce Rate):

نرخ پرش به درصد کاربرانی گفته می شود که پس از مشاهده یک صفحه از سایت، آن را ترک می کنند. نرخ پرش بالا نشان دهنده یک تجربه کاربری ضعیف است. گوگل نرخ پرش را به عنوان یک عامل منفی در رتبه بندی سایت ها در نظر می گیرد.

طراحی سایت واکنش گرا در ساری

چرا طراحی سایت در ساری اهمیت بالایی دارد ؟

طراحی سایت حرفه ای و کارآمد برای یک کسب کار در ساری که مرکز استان است بسیار قابل توجه و مهم است چون که سایت شما به عنوان یک نماینده ی آنلاین برای کسب و کار شماست. بسیاری از مخاطبان و مشتری های شما از طریق سایت شما با شما ارتباط برقرار می کنند و از محصولات و خدمات شما ار این راه بهره مند می شوند. طبق مزایایی که برای طراحی سایت ریسپانسیو در ساری مطرح شد ، این طراحی به جذب کاربران بیشتر به شما کمک می کند و در نتیجه باعث افزایش در آمد شما می شود.

طراحی سایت ریسپانسیو در ساری با لایت کمپانی 

شرکت لایت کمپانی در ساری در راستای توسعه و پیشرفت کسب کارهای مازندران با طراحی سایت سایت های برنامه نویسی، وردپرسی، فروشگاهی، شرکتی، ساخت اپلیکیشن و پشتیبانی وب سایت ،تولید محتوا، طراحی وبسایت ریسپانسیو در مازندران و… در تمامی شهر های مازندران از جمله ساری فعالیت دارد.

شرکت لایت کمپانی برای جذب اعتماد بیشتر شما 12ماه پشتیبانی رایگان برای همراهان عزیز در نظر گرفته است.

لایت  کمپانی 

قدم های هوشمند تو 

Tags: No tags

One Response

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *