طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی طراحی سایت های وردپرسی روز به روز افزایش می یابد. طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، راحت تر، سریع تر و کاربرپسندتر از طراحی سایت برنامه نویسی است و به همین دلیل وردپرس در بین مردم بسیار محبوب است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با طراحی سایت های وردپرسی فروشگاه های آنلاین و تمام مزایا و معایب آن صحبت کنیم. در ادامه با لایت کمپانی همراه باشید.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به راه اندازی صفحات وب سایت و تولید محتوا، سئو و طراحی گرافیک گفته می شود. امروزه بیشتر مشاغل نیاز به وبسایت دارند و طراحی وبسایت برای کسب کار یک نیاز جدی است که باید به آن توجه کنیم. خدمات سایت ها شامل اطلاع رسانی، برند سازی، فروش و معرفی محصولات می باشند. در دنیای دیجیتالی که هر فرد برای جست و جوی محصول یا خدمات مد نظرش به سراغ اینترنت و جست و جو در آن می رود، بهترین روش برای پیشرفت کسب و کار شما حضور آنلاین است.

طراحی سایت

مزایای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس مزایای بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

سادگی و راحتی در استفاده

این ویژگی باعث شده است که وردپرس بسیار محبوب شود. اگر دوست ندارید که سایتتان کدنویسی باشد و یا کدنویسی برایتان سخت و نامفهوم است می توانید یک سایت فروشگاهی با وردپرس طراحی کنید. در وردپرس حتی بدون نوشتن یک خط کدنویسی می توانید یک سایت فروشگاهی طراحی کنید.

شما می توانید یک قالب آماده بخرید و با المنتور که یکی از افزونه های صفحه ساز وردپرس است به راحتی سایت خود را بسازید. اگر نمی دانید المنتور چیست می توانید مقاله ی المنتور چیست؟  را بخوانید. اما اگر دوست دارید که یک سایت منحصر به فرد طراحی کنید می توانید به افراد با تجربه و شرکت ها بسپارید.

پایداری و خلاقانه بودن

یکی از مزایای مهم در وردپرس بروز بودن آن است. وردپرس روز به روز بروزرسانی می شود و مشکلات خودش را برطرف می کند. عملکرد و هدف یک وب‌سایت در طول زمان تغییر می‌کند و خوشبختانه وردپرس نیز با این تغییرات همگام است.

گزینه‌های طراحی جذاب

وردپرس دارای هزاران تم و قالب اختصاصی است که می توانید از آن استفاده کنید. اما اگر قالب ها و یا افزونه های پیشرفته تری می خواهید باید قالب و یا افزونه را خریداری کنید.

انعطاف‌پذیری

در وردپرس بالای 22 هزار افزونه قرار دارد که می توانید آن را نصب کنید و از آن استفاده کنید. برای مثال افزونه رنک مث یک افزونه برای سئو و بهینه سازی سایت است که می توانید از آن استفاده کنید. قبل از نصب هر افزونه نکات مهم آن را بخوانید و طرز استفاده از آن را به خوبی یاد بگیرید.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو(SEO)

در سایت های وردپرسی سئو بسیار ساده و راحت تر انجام می شود. استفاده از افزونه های سئو در وردپرس کمک زیادی به سئو سایت می کند و راهنمایی های فراوانی جهت بهینه سازی سایت ارائه می دهد.

عملکرد سایت وردپرسی

سایت های کدنویسی فقط شامل عملکرد ها و قابلیت های اساسی هستند. اما وردپرس با ارائه تم ها و افزونه های بسیار زیاد به شما کمک می کند که یک سایت با تمام امکانات داشته باشید.

ساختار سایت

یکی از مهم ترین مزایای سایت های وردپرسی ساختار آن است. وبسایت های وردپرسی شکل و شمایل بسیار زیبا تری نسبت به سایت های کدنویسی دارند که این نکته بسیار مهم است.

مدیریت آسان محتوا

از آنجا که وردپرس در ابتدای پیدایش آن مخصوص مدیریت محتوا بود. فرمت بسیار مناسبی برای تولید محتوا دارد. به همین علت به آسانی می توانید تولید محتوا را در سایت های وردپرسی انجام دهید.

طراحی سایت فروشگاهی

تفاوت سایت وردپرسی و کدنویسی

یکی از سوالات متداول برای کسانی که می خواهند طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس انجام دهند این است که آیا کدنویسی بهتر است یا وردپرسی. تفاوت آن ها در این است که سایت های وردپرسی قالب ها و کد های آماده است وهر فردی می تواند با آن کار کند و از آن استفاده کند اما طراحی سایت ها کد نویسی زمان بر و پرهزینه است و افراد حرفه ای که مسلط به زبان های برنامه نویسی تحت وب هستند باید این کار را انجام دهند. سایت های فروشگاهی وردپرسی انعطاف بیشتری دارند.

معایب طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

همانطور که گفتیم سایت های وردپرسی مزایای زیادی دارند. اما در کنار مزایا معایب کوچک هم دارند که در ادامه شرح می دهیم:

آسیب پذیری

وردپرس یک پلتفرم منبع باز بوده و افراد زیادی عقیده دارند که این موضوع باعث کم شدن امنیت می شود و برای سفارشی سازی آن باید افزونه های زیادی نصب کنیم. اما اگر طراح سایت شما متخصص باشد با روش هایی میتواند امنیت وب سایت وردپرسی شما افزایش دهد.

شخصی سازی با برنامه نویسی 

برای تغییرات خاص در وردپرس باید دانش برنامه نویسی داشته باشید. اگر می خواهید سایت خود را شخصی سازی کنید و یا تغییرات در سایت انجام دهید نیاز دارید چند خط کد بزنید.

نگه داری مداوم

سایت وردپرسی برای راه اندازی نیاز به نصب افزونه های زیادی دارد و در بعضی از موارد ممکن است ناسازگاری هایی پیش بیاید. فرایند نگهداری وبسایت وردپرسی کمی چالش برانگیز است و باید افزونه هارا تنظیم کنید.

 امنیت

وردپرس از امنیت بالایی برخوردار است. اما زمانی که هسته وردپرس شما مورد حمله قرار بگیرد تمام سایت های شما دچار مشکل می شود اما در سایت های کدنویسی این گونه نیست. اما اگر به شرکت های متخصص وردپرس سفارش طراحی سایت فروشگاهی خود را دهید.

فروشگاه اینترنتی وردپرسی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

قیمت طراحی سایت به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از عوامل امکانات سایت است هرچه امکانات سایت بیشتر باشد قیمت سایت هم بیشتر می شود. برای مثال اگر دوست دارید سایت دوزبانه داشته باشید باید هزینه بیشتری برای سایت پرداخت کنید. در ادامه برخی از امکانات سایت که باعث افزایش قیمت می شود را مثال می زنیم.

امکانات سایت وردپرسی

سایت های وردپرسی بسیار پرطرفدار هستند. 60 درصد از کل وب سایت های دنیا را سایت های وردپرسی تشکیل داده است. همچنین این سایت ها امکانات بسیار زیادی دارند.

واکنش گرا بودن سایت

منظور از واکنش گرا این است که سایت در تمام ابعاد صفحه نمایشگر مثل موبایل، کامپیوتر، تبلت و… بصورت مناسب نمایش داده شود.

سئو سایت

سئو یکی از ویژگی های مهم در طراحی سایت است و هر سایتی نیاز به سئو دارد. برای مثال فرض کنید که شما یک فروشگاه فروش موبایل در مازندران دارید اگر کاربر در گوگل سرچ کند فروش موبایل در مازندران و سایت شما بین چند سایت اول باشد فروشتان را چند برابر می کند. اگر دوست دارید که اطلاعات بیشتری در مورد سئو داشته باشید می توانید مقاله ی سئو و بهینه سازی سایت را بخوانید.

گرافیک سایت

عامل بعدی گرافیک سایت است. هرچه گرافیک سایت پیچیده تر باشد زمان بیشتری می گیرد و قیمت آن بالاتر می رود. اینها فقط برخی از عواملی بود که در قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس تأثیر می گذارد.برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروشگاه اینترنتی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس لایت کمپانی

تیم لایت کمپانی با بیش از چندین سال سابقه در برنامه نویسی به شما کمک می کند که یک سایت با بهترین امکانات را برای شما طراحی کند. یکی از اولین و مهم ترین اقدامات برای پیشرفت سایت، پیدا کردن مشکلات فنی و برطرف کردن آن هاست. تیم ما در ابتدا کار، مشکلات فنی وبسایت را بررسی می کند سپس اقدام به برطرف کردن مشکلات می کند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو و یا اکنش گرا، یک فرآیند طراحی سایت است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه ها و صفحات نمایش مانند موبایل و کامپیوتر به خوبی مشاهده شود.

ارائه دمو اولیه

یکی ازمراحل اصلی طراحی سایت، طراحی دمو اولیه برای راحت تر شدن و سرعت بخشیدن به طراحی میباشد. همچنین میتوانید قبل از بستن قرارداد ایده ی مورد نظر خود را به ما منتقل کنید تا دمو اولیه کاملا مطابق نظر شما باشد.

سخن پایانی

ممنون که تا اینجا همراه ما بودید. امیدوارم مقاله ی طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس برای شما مفید بوده باشد. اگر دوست دارید کسب و کارتان را ارتقا دهید و درآمد خود را افزایش دهید لایت کمپانی به شما کمک می کند و یک سایت با تمام امکانات را در اختیار شما قرار می دهد.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *