طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، بسیاری از کسب و کارها به کسب درآمد اینترنی و همچنین برندسازی اینترنی طراحی سایت با وردپرس روی آورده اند.در این بین بازار فعالیت طراحی وبسایت و خدمات آنلاین رونق زیادی پیدا کرده است.اما قبل از ورود به دنیای رقابت اینترنی کسب و کارها، باید اطلاعاتی از مراحل طراحی سایت و هزینه طراحی سایت متناسب با کسب و کار  به دست آورد.

در این مقاله علاوه بر اطلاعات ذکر شده فوق، مفهم کلی از  طراحی سایت و شرایط لازمه یک وبسایت با وردپرس را با هم بررسی خواهیم کرد.در پایان هم آموزش تولید محتوا و واردکردن محصول در سایت هم برای شما به صورت رایگان قرار گرفته است.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت web design به پروسه ساخت  راه اندازی صفحات وبسایت،تولید محتوا و سئو، طراحی گرافیک و ارائه خدمات گفته میشود.این خدمات اینترنتی در وبسایت شامل اطلاع رسانی، برندسازی، فروش و معرفی محصولات میباشد.

طراحی سایت قیمت طراحی سایت با وردپرستاریخچه طراحی وبسایت

اولین وبسایت اینترنتی در سال 1991 توسط تیم برنرزلی، در تاریخ اینترنت به ثبت رسید.در این وبسایت هیچ گونه گرافیک و رنگبندی به کار نرفته و از ارتباط برای ارسال ایمیل استفاده شده بود.این وبسایت ساده متنی هنوز هم بعد این همه سال با همان لینک در دسترس میباشد. مشاهده اولین سایت دنیا 

شرایط طراحی سایت

یک فروشگاه را در نظر بگیرید.برای راه اندازی این فروشگاه در ابتدا کار به اسم و مکان مناسب نیاز دارید. در ادامه کار نیاز به مجوزها و مدیریت فرشگاه دارید.اما فرشگاه شما برای جذب بهتر مشتری ها به دیزاین داخلی و ویترین زیبا نیاز دارد.وبسایت اینترنتی هم همانند یک فروشگاه نیاز به نام مناسب، مکان قرار گیری سایت در دنیا و طراحی منحصر به فرد خود دارد.به طور کلی روند طراحی وبسایت اینترنتی به 4 قسمت اصلی تقسیم میشود:

  • انتخاب نام دامنه مناسب
  • خرید هاست متناسب با کاربرد سایت ( اجاره فضایی برای ذخیره اطلاعات سایت )
  • طراحی زیبا و کاربردی
  • سیستم مدیریت و کنترل محتوا سایت ( به روزسانی کردن و امنیت وبسایت )

سیستم مدیریت محتوا سایت

به طور کلی سیستمی مدییت محتوا CMS بری مدیریت ساده محتوا وبسایت،ایجاد محتوا سایت، انتشار و نمایش محتواها گفته میشود.اکثر سیستم های مدیریت محتوا به صورت رایگن در اختیار عموم قرار میگیرند و برای استاده از آن نیاز به صرف هیچگونه هزینه ای نیست.

یکی از معروف ترین و پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوا، وردپرس میباشد.امروزه این سیستم فوق العاده قوی، طراحی وبسایت و فعالیت و تولید محتوا در وبسایت بسیار ساده کرده است.از این رو سرعت طراحی وبسایت ها با وردپرس بسیار بالاتر و هزینه طراحی نسبت به وبسایت های برنامه نویسی بسیار پایین تر میباشد

طراحی وبسایت با وردپرس

.

وردپرس چیست؟

 wordpress یک سیستم مدیریت محتوا متن باز تحت وب است که هزینه تهیه آن رایگان میباشد.با این CMS قوی به راحتی میتوان طراحی وبسایت و تولید محتوا سایت را به ثمر رساند.

با ستفاده از وردپرس میتوان به راحتی انواع مختلفی از وبسایت ها با کاربردهای مختلف را راه اندازی کرد.طراحی وبسایت ها با این CMS با استفاده از قالب ها و پوسته های متنوع همراه با اضافه کردن قابلیت های مختلف توسط پلاگین های آن انجام میشود.پلاگین ها و قالب های مختلف وردپرس بر اساس قابلیت های وبسایت موردنظرتان انتخاب میشود.در ادامه به انواع وبسایت های قابل طراحی و اجرا توسط وردپرس اشاره میکنیم.

انواع طراحی سایت با  wordpress

  • وبسایت شخصی و رزومه
  • وبسایت فروشگاهی
  • وبسایت آموزشی و فروش دوره آموزشی
  • وبسایت های معرفی کسب و کار
  • وبسایت نمونه کار
  • وبسایت های چندمنظوه
  • وبسایت های خبری
  • وبسایت شرکتی
  • وبسایت های فیلم و موسیقی

ساخت سایت با وردپرسمزیت وبسایت های وردپرسی

  • سادگی در استفاده

به طورکلی  wordpress پکیجی از کدهای HTML  و CSS  و PHP است.به همین منظور بدون مهارت زیادی در این زبان ها میتوان یک وبسایت زیبا و کاربردی طراحی کرد.

  • خلاقانه بودن

قالب ها و پوسته های زیبا و کاربردی وردپرس این اجازه را میدهند تا وبسایت هایی خلاقانه همراه با به روزترین امکانات، پیاده سازی شود.

  • سئو بهتر

این سیستم با داشتن پلاگین های فوق العاده کاربردی برای سئو، خود را با سئو موتورهای جستجو بسیار سازگار کرده.به همین دلیل سئو محتوا و سئو داخلی و خارجی یک وبسایت با سیستم مدیریت محتوا wordpress به راحتی قابل انجام میباشد.

این مزیت  یکی از قوی ترین و بهترین ویژگی های یک وبسایت وردپرسی میباشد که باعث شده تعداد وبسایت های طراحی شده با این سیستم مدیریت محتوا، در طی سالهای اخیر افزایش پیدا کند.

  • قیمت طراحی سایت با وردپرسمدیریت محتوا آسان

یکی از ویژگی های منحصر به فرد وردپرس، محیط تولید محتوا مشابه نرم فزار ادوبی Word میباشد.به این منظور شما میتوانید محتواهای حرفه ای همانند نویسندگان و مدیران محتوا، تولید کنید.

  • سرعت و کارایی طراحی سایت با وردپرس

سرعت بالا در طراحی وبسایت و تغییر در طراحی وبسایت، از دلایل مهمی است که اکثر برندها به وردپرس رو می آورند.یک طراح وبسایت حرفه ای میتواند در طی چند هفته یک وبسایت با تمامی امکانات را تحویل مشتری بدهد.

  • هزینه مقرون به صرفه

با توجه به رایگان بودن پلتفرم وردپرس و نداشتن کدنویسی زیاد در آن، هزینه طراحی سایت با wordpress نسبت به طراحی وبسایت برنامه نویسی به صرفه تر میباشد.با این وجود با اضافه شدن امکانات مختلف به وبسایت، هزینه طراحی و پلاگین ها افزایش پیدا میکند.

هزینه سایت وردپرسی

تا به اینجا با مفهوم وبسایت وردپرسی و انواع آن آشنا شدیم.اما شروع کسب و کار اینترنتی نیازمند صرف هزینه در این زمینه میباشد.در این بخش مواردی که در هزینه پروژه تاثیر دارند را با هم بررسی خواهیم کرد.

چندین مورد زیر در هزینه طراحی سایت بسایر موثر میباشند که هر طراح سایتی این اطلاعات را قبل از هر قراردادی از شما خواهد گرفت:

  • کاربرد سایت شما چیست؟( نوع وبسایت  مشخص کنید مثل شرکتی، فروشگاهی و …)
  • برای سایت خود چه امکاناتی در نظر دارید؟( امکاناتی مثل فروش، درگاه بانکی، چت آنلاین، احراز هویت و …)
  • آیا نیاز به طراحی اختصاصی دارید؟ ( هزینه طراحی اختصاصی نسبت به قالب ها بیشتر میباشد)
  • تعداد تقریبی بازدید موردنظر شما از وبسایت به صورت ماهانه چقدر است؟(برای تهیه هاست متناسب با نیز شما)
  • پسوند دامنه موردنظر شما چیست؟( .ir از مابقی ارزانتر میباشد)

طراحی سایت با وردپرسبرآورد هزینه طراحی سایت

شرکت طراحی سایت و نرم افزار لایت کمپانی، همواره در تلاش است تا بهترین و متناسب ترین وبسایت موردنظر مشتری، با کمترین هزینه را ارائه بدهد.هزینه دقیق طراحی یک وبسایت علاوه بر سولات ذکر شده در بخش قبل، نیاز به مشاوره دقیق تعداد محصولات و دورنگار شما از وبسایت دارد.

شرکت لایت کمپانی، برای هر کسب و کاری که تمایل به ورود به دنیای اینترنت دارد، امکان مشاوره ی رایگان حضوری و غیرحضوری را برقرار کرده است.همچنین امکان گرفتن تعرفه ی طراحی وبسایت  به صورت آنلاین هم وجود دارد.

آموزش  wordpress

بسیاری از عزیزانی که طراحی وبسایت خود را به ما سپرده اند، برای وارد کردن محصولات خود به وبسایت و وارد کردن محتواهای دلخواه خود دچار چالش میشوند.اما شرکت لایت کمپانی امکان آموزش حضوری برای این عزیزان را فراهم کرده است.همچنین امکان آموزش آنلاین برای هر فردی که نیاز به اطلاعات در زمینه واردکردن محصولات و  وبلاگ دارد، توسط تیم لایت کمپانی در وبسایت زیرمجموعه ما، لایت کالج، فراهم شده است.

 

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *