طراحی سایت فروشگاه موبایل

طراحی سایت فروشگاه موبایل

امروزه که بیشتر کارها به اینترنت وابسته است طراحی سایت فروشگاه موبایل یک نیاز اساسی برای فروشندگان موبایل و تبلت می باشد. طراحی سایت برای فروشندگان موبایل بسیار مهم است و می تواند فروش شما را چند برابر کند. طراحی سایت موبایل مزایا و امکانات زیادی دارد که  در این مقاله به آن می پردازیم. در ادامه با لایت کمپانی همراه باشید:

طراحی سایت
خدمات طراحی سایت و سئو

مزایای طراحی سایت فروشگاه موبایل

در این بخش  به مزایای طراحی سایت فروشگاه موبایل می پردازیم.

کاهش هزینه

اولین و مهم ترین مزایای طراحی سایت کاهش هزینه است. زمانی که شما یک سایت خوب و با کیفیت با یک سئو خوب داشته باشید صد در صد فروشتان چند برابر می شود و می توانید به درآمد بسیار خوبی برسید. سئو راهی برای تبلیغات با هزینه بسیار کم تر از سایر روش های تبلیغاتی است.

در دسترس بودن

یکی از مزایای مهم طراحی سایت در دسترس بودن است. امروزه افراد به دلیل داشتن مشغله و کار های زیاد وقت خرید حضوری را ندارند و به همین دلیل از سایت های فروشگاهی خرید می کنند. در دسترس بودن یعنی سایت شما همیشه باز است و خریدار می تواند در هر مکان و هر زمان که دوست دارد محصول مورد نظر خود را خریداری کند.

فروش بیشتر با طراحی سایت فروشگاه موبایل

شما میتوانید با طراحی سایت فروشتان را چند برابر کنید وافراد در اقصی نقاط  کشور ایران محصولتان را خریداری کنند. چنین مزیتی در کسب و کار های سنتی وجود ندارد و فقط به مخاطبان محلی محدود می شود. طراحی سایت فروشگاهی موبایل می تواند به افزایش ترافیک سایت کمک کند. با توجه به اینکه تعداد کاربران موبایل در حال افزایش است، طراحی سایت فروشگاهی موبایل می تواند به افزایش بازدید از سایت و فروش محصولات و خدمات کمک کند.

افزایش اعتبار

امروزه فعالیت بیشتر مشاغل در صفحات وب این موضوع را ثابت کرده است که طراحی سایت باعث افزایش اعتبار می شود. داشتن سایت می تواند باعث برندینگ و معروف شدن نام تجاری شما شود. با افزایش اعتبار شما فروش شما هم چند برابر می شود. طراحی سایت فروشگاهی می تواند به ایجاد حس اعتماد در بین مشتریان کمک کند. یک طراحی سایت فروشگاهی خوب باید مدرن و جذاب باشد و همچنین باید اطلاعات کافی در مورد محصولات و خدمات ارائه دهد. این کار به مشتریان کمک می کند تا بیشتر به فروشگاه اعتماد کنند و خرید از آن را راحت تر می کند.

پشتیبانی بهتر

پشتیبانی یکی از بخش های بسیار مهم در هر کسب کاری است که شما باید به آن دقت کنید. اگر شما یک سایت فروشگاهی داشته باشید می توانید پشتیبانی بهتری به خریدار ارائه دهید و خریدار را راهنمایی کنید. اگر مایلید اطلاعات بیشتری در رابطه با مزایای طراحی سایت فروشگاهی کسب کنید می توانید در سایت لایت کمپانی مقاله ی مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی را بخوانید.

امکانات سایت فروشگاه

قیمت طراحی سایت فروشگاه موبایل

هزینه طراحی سایت فروشگاه موبایل به عوامل زیادی بستگی دارد. هرچقدر امکانات سایت بیشتر باشد طبیعتاً قیمت آن بیشتر می شود. برای مثال اگر سایت شما برنامه نویسی باشد هزینه آن بیشتر است و یا اگر بخوتهید امکان دوزبانه بودن سایت را به آن اضافه کنید هزینه های طراحی سایت نیز بیشتر خواهد شد.

مشاهده هزینه طراحی سایت

امکانات طراحی سایت فروشگاه موبایل

هر وبسایتی باید امکاناتی داشته باشد تا کاربر جذب سایت شود. اگر دوست دارید یک سایت با فروش بالا داشته باشید باید نکاتی که در ادامه گفته می شود را رعایت کنید.

سرعت بالا

سرعت بالا یکی از مهمترین امکانات یک سایت است. سایت بعد از ورود کاربر باید 3 الی 5 ثانیه کامل بارگذاری شود. اکثر خریداران زمانی که وارد وبسایت می شوند و اگر سایت سرعت پایینی داشته باشد آن سایت را ترک می کنند. اگر سایت شما سرعت پایینی دارد می توانید مقاله ی 10 راه افزایش سرعت سایت را بخوانید.

نوار جستجو

برخی از کاربران زمانی که وارد سایت می شوند می خواهند محصول مورد نظر خود را سرچ کنند تا به سرعت محصول را پیدا کنند. پس یکی دیگر از امکانات سایت که باید در نظر گرفته شود این است که یک نوار جست وجو برای سایت طراحی کنید که کاربر بتواند محصول مورد نظر خود را با سرچ کردن پیدا کند.

دسته بندی محصولات

از دیگر امکانات سایت می توانیم به دسته بندی محصول بپردازیم. دسته بندی مناسب و درست محصول می تواند در فروش نقش بسیار مهمی داشته باشد. دسته بندی محصول به کاربر این امکان را می دهد که خریدار بتواند محصول مورد نظر را راحت تر پیدا کند.

سئو

سئو در سایت بسیار مهم است. اگر سایتی سئو نداشته باشد یعنی فروشی ندارد. سئو کمک میکند که رتبه بهتری در نتایج گوگل بدست آوریم و فروش محصول را چند برابر بیشتر کنیم. در ادامه کامل در مورد سئو سایت صحبت می کنیم.

واکنشگرا بودن سایت

منظور از واکنشگرا بودن به این معنا است که سایت در تمامی صفحات مانند موبایل، کامپیوتر و تبلت بصورت مطلوبی نمایش داده شود. کاربر امکان دارد از هر دستگاهی با هر اندازه صفحه نمایشگر وارد سایت شما شوند پس واکنشگرا بودن سایت بسیار مهم است. اگر میخواهید بدانید طراحی واکنشگرا در افزایش فروش چقدر تأثیر دارد می توانید مقاله ی افزایش فروش آنلاین با طراحی وبسایت ریسپانسیو بخوانید.

پشتیبانی آنلاین

هر سایتی باید پشتیبانی خوب و 24 ساعته داشته باشد که هر زمان که خریدار نیاز به کمک داشت به پشتیبانی پیام دهد یا تماس بگیرد. پشتیبانی مناسب باعث جلب اعتماد مشتری می شود.

امکان مقایسه محصولات

یکی از نکات مهم در طراحی سایت فروشگاه موبایل امکان مقایسه محصولات است . کاربر باید بتواند امکانات چند محصول را در کنار هم مشاهده کند و محصولات را با یکدیگر مقایسه مند تا بتواند نتیجه مطلوب را بگیرد.

 

مزایای طراحی سایت فروشگاه موبایل

سئو طراحی سایت فروشگاه موبایل

همانطور که در قسمت های بالا گفتیم سئو باعث افزایش فروش شما می شود. اگر دوست دارید فروشتان را چند برابر کنید باید سایت خود را سئو کنید. برای مثال زمانی که کاربر در گوگل سرچ کند فروش موبایل در مازندران اگر سایت شما بین چند سایت اول باشد چقدر می تواند بر روی فروش محصولتان تأثیر بگذارد.  برای اطلاعات بیشتر درباره ی سئو و مزایای آن می توانید مقاله ی سئو و بهینه سازی سایت بخوانید.

چه محتوایی باید در سایت فروشگاه موبایل قرار دهیم

محتوا باید بصورت اصولی و جذاب در سایت قرار داده شود. شما باید درباره ی نحوه ی کار خود در سایت توضیح دهید تا کاربر بتواند به شما اعتماد کند. در سایت باید عکس محصول را با کیفیت درج کنید تا خریدار با خیال راحت تر خریداری کند. در سایت فروشگاه موبایل باید محتوای متنی تصویری قرار دهید. می توانید برای توضیح محصولات محتواهای متنی به کار ببرید. یا نحوه ی کار با گوشی یا لوازم جانبی را به صورت آموزش ویدئویی در سایت قرار دهید و آمار بازدید از سایت خود را چند برابر کنید.

محتوا سایت فروشگاه موبایل

بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاه موبایل

از شما ممنونیم که تا آخر همراه ما بودید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر دوست دارید یک سایت حرفه ای با کیفیت داشته باشید باید طراحی سایت فروشگاه موبایل خود را به یک فرد یا شرکت معتبر بسپارید. شرکت لایت کمپانی با بیش از چندین سال سابقه در حوزه طراحی وب و سئو به شما کمک می کند که سایت خود را راه اندازی کنید و فروشتان را چند برابر کنید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *