images

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی می تواند شما را به درآمد بسیار زیادی برساند. با کمی دقت در بین خانم ها می توانید متوجه حجم استفاده از لوازم آرایش و بهداشتی شوید. حتی می توان مردان را نیز در مواردی مشتریان این بخش دانست. شما می توانید با یک حرکت و تصمیم درست به بهترین فروشگاه لوازم آرایشی تبدیل شوید.

قطعاً یکی از بهترین و مهم ترین قدم ها برای رسیدن به بهترین فروشگاه لوازم بهداشتی، طراحی سایت می باشد. با توجه به اینکه شما برای فروشگاه خود قصد راه اندازی سایت دارید در دسته طراحی وب سایت فروش اینترنتی قرار می گیرد. شما باید متناسب با سبک زندگی مردم خدمات خود را ارائه دهید. یکی از مهم ترین اصل ها در فروش همین موضوع می باشد که راحت ترین راه برای مشتریان خود پیداسازی کنید.

با توجه به مطالب بالا می توان یک نتیجه در همین ابتدا گرفت که طراحی سایت فروشگاهی آرایشی و بهداشتی به صورت حرفه ای می تواند قدم بزرگی در موفقیت شما باشد. حال این سوال پیش می آید که چطور این سایت را طراحی کنیم؟ باید این سایت دارای چه ویژگی باشد؟ در ادامه این مطالب را برای شما کاملاً روشن می کنیم.

امکانات طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

برای داشتن بهترین سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز است تا امکاناتی را در سایت خود ایجاد کنید. در این بخش به تعدادی از مهم ترین از این امکانات می پردازیم.

۱- دسته بندی مناسب

برای طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی باید دسته بندی مناسبی داشته باشید. دسته بندی ها می تواند به روش های مختلف صورت گیرد. دسته بندی براساس آقایان و بانوان، دسته بندی براساس مراقبت صورت، مو، بدن و.. می تواند بخش اصلی آن را تشکیل دهد. البته همه این بخش ها می تواند به بخش های ریزتر نیز تقسیم شود.

2- تصاویر مناسب

تنوع و کیفیت تصاویر می تواند نظر مشتریان را به خود جذب کند. در این حالت مشتریان می تواند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند. به نوعی به آگاهی و درک بهتر از محصول دست می یابند.

3- اجرای جشنواره فروش

همواره جشنواره می توان خیلی از افراد مشتریان جدید را با فروشگاه شما آشنا کند. هر چه این روند بهتر باشد و در جشنواره به خوبی پیش رود می تواند تعداد مشتریان شما را نیز افزایش دهد.

4- تولید محتوای خبری و اطلاعاتی

یکی از بهترین راه برای جذب مخاطب تولید محتوای مناسب می باشد. شما می توانید با ارائه اخبار و مقالات مناسب در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی یک شرایط مناسبی را برای مخاطبین ارائه کنید. این موقعیت می تواند به فروش بهتر شما نیز کمک کند.

5- ارسال محصولات به بهترین شکل

شما باید برنامه مناسبی برای ارسال سفارشات داشته باشید. قطعاً تجربه کرده اید که بعضی از سایت های فروش آنلاین در قسمت ارسال بسیار ضعیف عمل می کنند. این بخش می تواند کل زحمت طراحی سایت فروشگاهی آرایشی و بهداشتی شما را از بین ببرد. اگر به صورت سالم و در کمترین زمان به دست مشتری نرسد می تواند خیلی از مشتریان را از دست دهید.

6- سئو حرفه ای سایت فروشگاهی آرایشی و بهداشتی

برای دیده شدن و ارائه یک سایت مناسب برای مخاطبین باید سئو مناسب داشته باشید. یکی از مهم ترین موارد مربوط به این بخش واکنش گرا بودن سایت شما می باشد. سایت شما باید قابلیت نمایش در تمامی صفحات نمایشگرها را دارا باشد. همچنین در نتایج جستجو محصولات در رده بالا قرار گیرد. همچنین باید از نظر سرعت بارگذاری نیز در شرایط بسیار مناسبی قرار داشته باشد.

7- مشاوره بسیار مناسب قبل از طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

یکی از دغدغه های اساسی در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی همین مشاوره دادن مناسب است. خریدار در هنگام خرید باید توسط فردی راهنمایی شود تا بهترین محصول را خرید کند. شما می توانید با مشاوره تلفنی یا پیامی مناسب این شرایط ایجاد کنید تا مشتری از خرید خود راضی باشد.

قیمت طراحی وب سایت

8- روند انتخاب و پرداخت راحت و ایمن در طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

همیشه پرداخت در سایت فروشگاهی بسیار مناسب می باشد. روند ثبت خرید ها باید به صورت راحت و در نهایت پرداخت نیز از درگاه مطمئن صورت گیرد. پس برای این بخش نیز وقت بگذارید تا مشتری از مسیر خرید منصرف نشود.

9- قابلیت ثبت نظرات کاربران به روش های مختلف

شما می توانید به صورت متنی یا امتیاز دادن نظر مشتریان نسبت محصولات به نمایش دهید. همیشه مشتری می تواند مشتری جدید برای شما بیارد. از این بابت نترسید اگر هم در محصول مشکلی است سعی کنید آن را رفع کنید.

10- ارائه محصولات پیشنهادی و مرتبط با محصول هر صفحه

بهتر است برای فروش مناسب یک سری محصولات مرتبط و تکمیل کننده آن را نیز در بخشی از صفحه محصول به نمایش بگذارید. تا بتوانید هم راهنمایی مناسب برای مشتری باشد و هم فروش بهتری برای شما به ارمغان آورد.

افزایش فروش محصولات با کمک وب سایت فروشگاهی

در همین حین که این مقاله را می نوشتم، گفتم ببینم اصلا کیوردهای مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی چقدر سرچ دارد. چندین کیورد را بررسی کردم. نتیجه واقعا جالب بود! این اعداد حداقل میزان سرچ هر کیورد را به صورت میانگین نشان می دهد:

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

  • خرید لوازم آرایشی: 2400
  • اسپری رنگ مو: 590
  • فروشگاه لوازم آرایشی: 260
  • کرم پودر لورال: 590

از این نتیجه چه چیزی می فهمیم؟ اینکه مشتریان زیادی به دنبال محصول شما در گوگل هستند. پس خیال‌تان بابت مشتری راحت باشد. بقیه‌اش به خودتان و تلاش‌تان بستگی دارد، که نگران آن هم نباشید. چون تا دل‌تان بخواهد، مطلب آموزشی برای‌تان داریم.

 

چگونه سایت فروشگاهی تان را راه اندازی کنید؟

اولین قدم در طراحی سایت آرایشی و بهداشتی تعیین تمامی نیازهای توسعه وب سایت لوازم آرایشی است. قبل از اقدام به راه اندازی سایت لوازم آرایشی باید تمام الزامات سایت خود را با شرکت طراح سایت در میان بگذارید.

در قدم بعدی باید بتوانید محصولات با کیفیت را با نرخ عمده خریداری کنید. اگر از محصولات بی کیفیت استفاده کنید از محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما کاسته می شود. قیمت پایین محصول می تواند مزیت رقباتی شما نسبت به رقبایتان باشد.

 برای طراحی سایت آرایشی و بهداشتی موفق باید سایت جذاب داشته باشید. وب سایت جذابی که کاربران را در همان نگاه اول جذب خود کند نیمی از راه را طی کرده است.در طراحی سایت آرایشی نیاز به عکاسی خلاقانه و چشم گیر از محصولات خود دارید تا کاربر متمایل به خرید محصول شود. اطلاعات محصول و نحوه ی استفاده از محصول به مشتری کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشد.

برای فروشگاه خود برند سازی انجام دهید. مشتریان هدف خود را شناسایی کنید و بر اساس آن استراتژی برندسازی تدوین کنید. انتخاب نام مناسب و لوگو از عوامل موثر در برند سازی است.

 

قیمت طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

هزینه ساخت یک فروشگاه اینترنتی، موضوعی نیست، که بخواهید به خاطر آن بیخیال راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی شوید. چون قرار است تا چند وقت دیگر چند برابر این هزینه را در آورید.

فرض کنیم هزینه یک سایت فروشگاهی 3 میلیون هم باشد. وقتی بعد از چند ماه ماهانه 10-15 میلیون بفروشید، ارزشش را دارد این مقدار هم هزینه کنید. پس به جای اینکه خودتان را درگیر هزینه اولیه کنید، به درآمدتان در آینده فکر کنید.

طراحی سایت آرایشی

شما همراهان گرامی می توانید برای آشنایی بیشتر با گروه لایت کمپانی و اطلاع از به روز ترین تکنولوژی ها ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

 

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *