طراحی ساست نمایشگاهی

طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی سایت نمایشگاهی در لایت کمپانی

طراحی سایت مجموعه ای از دانش و زیبایی شناختی است. برای طراحی وب سایت هنر و خلاقیت با یکدیگر متصل تاعناصر زیبا تری پدید آورد. طراحی سایت نمایشگاهی می تواند به شما در راه رسیدن به یک موفقیت آنلاین کمک کند.

طراحی سایت

طراحی سایت نمایشگاهی از این جهت مورد توجه و استقبال قرار گرفته است که با این ایده شما می توانید برای سایت اصلی خود به نوعی تبلیغاتی را انجام داده باشید. مثلا می توانید محصولات نمایشگاهی خود را در این سایت قرار دهید و افرادی که توانایی مراجعه به غرفه شما را در نمایشگاه ندارند بتوانند از محصولات شما استفاده نمایند. این کار موجب می شود تا علاوه بر بالارفتن اعتبار حرفه شما، کمک بسیاری به وب سایتتان در زمینه موتورهای جستو نیز بشود. از این رو چند نمونه سایت نمایشگاهی در تصاویر ریسپتانسیو زیر برای آشنایی بیشتر شما علاقه مندان قرار داده ایم. کلیه امکاناتی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید توسط تیم طراحی و توسعه وب سایت لایت کمپانی نیز قابل ارائه و پیاده سازی می باشد.

 

اصلا چرا طراحی سایت ؟!

لزوم طراحی سایت برای کسب و کارهای جدید چیست ؟

راحی وب سایت شما از این جهت مهم است که مشتریان شما به طراحی اهمیت می دهند و اهمیت راه اندازی وب سایت را می دانند. چه آگاهانه و چه غیر آگاهانه ، همه ما در برابر تصاویر واکنش نشان می دهیم و طبیعتاً افراد به سمت طراحی خوب جلب می شوند.

وقتی صحبت از طراحی وب سایت می شود ، بارها و بارها تجربه نشان داده است که کاربران به سرعت فقط بر اساس تصاویر قضاوت می کنند و اگر سایت شما ضعیف طراحی شده باشد ، سریع خارج می شوند.

به همین دلیل راه اندازی و طراحی سایت باید با دقت زیاد انجام شود تا بتواند شما را به یک برند زیبا و با جذبه تبدیل کند.

اطلاعات مهم وب سایت نمایشگاهی

قبل از شروع نمایشگاه، مسئولان اقدام به طراحی وب سایت نمایشگاهی می کنند. زیرا می خواهند مردم اطلاعات کامل و جامعی در مورد نمایشگاه کسب کنند. به همین سبب باید در طراحی وب سایت نمایشگاهی دقت لازم را به کار برد تا مهم ترین و اساسی ترین اطلاعات در اختیار افراد قرار بگیرد. از مهم ترین اطلاعات که باید در طراحی وب سایت نمایشگاهی به آن توجه شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یکی از مهم ترین اطلاعات که باید در طراحی وب سایت نمایشگاهی به آن اشاره شود، زمان دقیق برگزاری نمایشگاه می باشد. زمان باید از شروع تا پایان آن ذکر شود تا افراد بتوانند زمانبندی مناسبی برای آن داشته باشند.
  2. هر نمایشگاه از غرفه ها و سالن ها مختلفی تشکیل می شود. در طراحی وب سایت نمایشگاهی باید نقشه ی هر غرفه و جزئیات آن به خوبی مشخص شود. این کار باعث می شود افراد سریع تر به هدف خود دست پیدا کنند و بتوانند قسمت های بیشتری از یک نمایشگاه را مشاهده کنند.
  3. یکی از بخش های مهم در مورد طراحی وب سایت نمایشگاهی، بخش نظر سنجی می باشد. در این بخش می توان از افراد درخواست که نظر های خود را در مورد تمام قسمت های نمایشگاه و حتی زمان آن بیان کنند. این روند می تواند نتایج خیلی خوبی در روند بهبود عملکرد نمایشگاه داشته باشد.
  4. قسمتی از وب سایت نمایشگاهی حتماً باید مختص به تماس با ما باشد. به این ترتیب افرادی که از وب سایت شما بازدید کردند. می توانند در صورت داشتن سوال، با شما تماس بگیرند.
  5. برای معرفی بیشتر نمایشگاه و جذب بیشتر افراد می توان در طراحی وب سایت نمایشگاهی قسمتی را به افراد آنلاین بازدید کنندگان اختصاص داد. به این صورت که اتفاقات داخل نمایشگاه را به صورت آنلاین به کاربران سایت نشان داد.

مراحل طراحی سایت نمایشگاهی

  1. ابتدایی ترین مرحله برای طراحی سایت نمایشگاهی تماس با جاب تیم است.
  2. در مرحله بعد مشاوران بعدی هدف و نیاز شما را از طراحی سایت بررسی می‌کنند.
  3. پس از نیاز سنجی و انجام مراحل فنی سایت مورد نظر شما طراحی می‌شود.
  4. مرحله بعدی چک کردن سایت توسط شماست و چنانچه سایت به تایید شما برسد کارهای نهایی انجام می‌شود.

    هزینه طراحی سایت نمایشگاهیهزینه

    در مورد طراحی سایت به جای آنکه دنبال کمتری قیمت‌ ممکن باشید، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال مناسب‌ترین قیمت با امکانات مورد نظر خود باشید. تعرفه طراحی سایت نمایشگاهی را ویژگی‌ها و امکاناتش تعیین می‌کند. هرچه امکانات سایت بیشتر باشد، طبیعتا هزینه بیشتری باید برای آن پرداخت شود. با این حال توصیه می‌کنیم امکانات و بخش‌های ضروری سایت مثل امنیت، سئو و سرعت سایت را به‌خاطر هزینه کنار نگذارید.

برای طراحی سایت نمایشگاهی چه امکاناتی لازم است؟

امکانات طراحی سایت

یکی از ملزومات طراحی سایت نمایشگاهی طراحی آرشیو رویدادها و نمایشگاه‌هاست تا مخاطبان جدید با مشاهده آن‌ها راحت‌تر به شما اعتماد کنند. به‌علاوه می‌توان بخشی برای نظرسنجی کاربران و  پیشنهادات و انتقادات آن‌ها در نظر گرفت. این بخش یکی از واجبات طراحی سایت شماست تا ضمن اطلاع از تقاضای مشتریان خود، خدمات و محصولات خود را با توجه به انتظارات آن‌ها ارتقا دهید.

از طرفی کاربر انتظار دارد قبل از شرکت در نمایشگاه، با کالا یا خدماتی که عرضه می‌کنید آشنا شود، بداند چه مجموعه‌هایی با شما همکاری می‌کنند و چه تخصص‌هایی دارند. فراموش نکنید مشتری باید بتواند برای رفع ابهامات خود با کارشناسان شما ارتباط برقرار کند. مطمئن شوید گوگل صفحه ارتباط با شما را به محض جستجو در اختیار کاربر قرار دهد.

  • معرفی شرکت نمایشگاهی (تاریخچه، فعالیت‌های انجام‌شده، اهداف نمایشگاه، سوابق و دستاوردها)
  • قابلیت تعیین تعرفه‌ها (متراژ و امکانات و هزینه اجاره غرفه در طراحی سایت نمایشگاه مجازی برای شرکت‌ها)
  • امکان ارائه وب‌سایت به چند زبان مختلف (جهت موفقیت گسترده‌تر نمایشگاه مجازی و ارائه آن به مخاطبین خارجی)
  • طراحی تقویم نمایشگاه (ارائه زمانبندی نمایشگاه‌های مختلف)
  • امکان ثبت‌نام کاربران (در نظر داشتن خدمات و امکانات ویژه برای کاربران سایت)
  • گالری (امکان بارگذاری تصاویر و ویدئوها)
  • مجهز به آمارگیر هوشمند سایت (آمار بازدید سایت از طریق پنل مدیریت و گوگل آنالیتیکس)
  • امنیت بالا طراحی سایت نمایشگاهی (به کمک گواهی SSL و کپچای گوگل)
  • امکان پرداخت آنلاین (دریافت وجه از مخاطب به‌صورت آنلاین از طریق درگاه‌های فعال)
  • بهینه‌سازی سایت با توجه به الزمات سئو
  • مدیریت آسان صفحات سایت (امکان ایجاد صفحات سایت و مدیریت

در اینستاگرام ما رو دنبال کنید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *