طراحی-سایت-نمایشگاه

طراحی سایت نمایشگاهی

وب سایت مجموعه ای از صفحات وب در دسترس عموم و مرتبط با یکدیگر است که یک نام دامنه واحد را به اشتراک می گذارند. وب سایت ها را می توان توسط یک فرد، گروه، کسب و کار یا سازمان برای اهداف مختلف ایجاد و نگهداری کرد. همه وب‌سایت‌های در دسترس عموم با هم، شبکه جهانی وب را تشکیل می‌دهند. یک وب سایت همچنین به عنوان “حضور وب” یا به سادگی “سایت” شناخته می شود.از وبسایت حتی میتوان به منظور تبلیغات برند خود استفاده کرد. شما میتوانید با تیم طراحی سایت لایت کمپانی به سایت نمایشگاهی مورد نظر خود برسید.با ما همراه باشید.طراحی سایت نمایشگاهی

14 مزیت داشتن وب سایت برای کسب و کار شما

 

1 |  حرفه ای به نظر برسید

یکی از مزایای کلیدی داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما این است که کسب و کار شما را حرفه ای تر جلوه می دهد. به جای اینکه صرفاً «فروشگاه گوشه ای» در خیابان باشید، داشتن یک وب سایت این تصور را ایجاد می کند که جدی هستید و آماده انجام تجارت با انواع مشتریان هستید.

بدون وب سایت، برای مردم سخت تر است که کسب و کار کوچک شما را جدی بگیرند.

با طراحی سایت نمایشگاهی توسط لایت کمپانی حرفه ای جلوه کنید.

2 |  همیشه در دسترس است

داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما به این معنی است که مشتریان همیشه می توانند شما را پیدا کنند – در هر زمان و هر مکان. حتی در خارج از ساعات کاری، وب سایت شما همچنان به یافتن مشتریان جدید و ایمن سازی آنها ادامه می دهد.

این به کاربر راحتی را ارائه می دهد زیرا آنها می توانند در راحتی در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، بدون فشار اضافی برای خرید.

به علاوه، از آنجایی که امروزه اکثر شرکت‌ها دارای یک وب‌سایت هستند، این احتمال وجود دارد که با آفلاین ماندن، مشتریان خود را به رقبای خود از دست بدهید.

3 |  تبادل اطلاعات

در ساده ترین حالت، یک وب سایت راهی سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان فراهم می کند. ساعات کاری خود را فهرست کنید، اطلاعات تماس و تصاویری از مکان یا محصولات خود را نشان دهید. می‌توانید از فرم‌های تماس برای تسهیل درخواست‌های مشتریان بالقوه یا بازخورد مشتریان موجود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی را آپلود کنید تا مشتریان خود را جذب کنید و کسب و کار خود را به روشی مؤثر و مقرون به صرفه بازاریابی کنید. ویدئوها همچنین یک راه عالی برای تبلیغ کانال های رسانه های اجتماعی شما و ایجاد یک جامعه با مشتریان شما هستند.

4 |  تبدیل به یک منبع قابل اعتماد

یکی از مزایای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما، ایجاد شهرت به عنوان یک مرجع در حوزه کاری شما است. یک بخش وبلاگ در سایت خود با مقالات آموزنده ایجاد کنید که تجربه و تخصص شما را به نمایش بگذارد.

مشتریان بالقوه ای که در اینترنت برای یافتن راه حل هایی برای مشکلات رایج مرتبط با صنعت شما جستجو می کنند، به احتمال زیاد شما را پیدا می کنند. و با خواندن پست های وبلاگ شما، متوجه می شوند که چقدر می توانید برای آنها مفید باشید.

حتما خدمات یا محصولات خود را در مقالات خود ذکر کنید. حتی اگر کسانی که این پست‌های وبلاگ را می‌خوانند بلافاصله مشتری نشوند، شما نام کسب‌وکار خود را بدون صرف یک سکه برای تبلیغات سنتی منتشر می‌کنید.

طراحی سایت نمایشگاهی

5 |  ایجاد اعتبار

این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری در دنیای مدرن امروزی حضور آنلاین داشته باشد. مشتریان بالقوه به کسب و کاری که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارد اعتماد نمی کنند. همین امر در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز صادق است.

وب‌سایت‌ها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم درباره کسب‌وکار شما با مشتریان و پاسخ دادن به همه چیزهایی هستند که ممکن است داشته باشند.

علاوه بر این، داشتن یک وب سایت با کیفیت خوب و استفاده آسان باعث می شود مشتریان احساس راحتی در استفاده از خدمات شما داشته باشند. آنها تصور می کنند که می توانند انتظار تجربه مثبت یکسانی را در همه زمینه های کسب و کار شما داشته باشند.

6 |  صاحب نام خود باشید

ایجاد یک سایت و خرید یک نام دامنه (www.mybusiness.com) به شما کمک می کند تا نام کسب و کارتان را مطرح کنید و یک راه سریع و آسان برای ایجاد هویت برند متقاعد کننده است .

یکی دیگر از مزایای کلیدی داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما این است که می توانید یک ایمیل تجاری منحصر به فرد دریافت کنید که برای برند شما مفید باشد ( yourname@mybusiness.com ).

بسیاری از آژانس های طراحی وب یا ارائه دهندگان میزبانی وب، آدرس های ایمیل سفارشی را به عنوان بخشی از پیشنهادات خود درج می کنند. همچنین می‌توانید یک آدرس ایمیل برند تجاری Gmail برای کسب و کار خود دریافت کنید.

7 |  شناخت برند خود را ایجاد کنید

آدرس وب سایت خود را بر روی تمام مطالب تبلیغاتی موجود خود (کارت ویزیت، بروشور، وثیقه بازاریابی و غیره) قرار دهید. این یک راه بسیار مقرون به صرفه برای افزایش شناخت برند و سود نهایی شما است.

حتی اگر کسی که یک قطعه از ادبیات محصول را برداشته است قصد خرید فوری ندارد، شما یک بذر کاشته اید. وقتی آنها خرید را جدی می گیرند، وثیقه فروش و بازاریابی شما (البته با وب سایت شما) درست در مقابل آنها قرار می گیرد.

وب سایت شما احتمالاً جایی است که آنها اکنون تحقیقات محصول خود را به طور جدی شروع می کنند.

8 |  اطلاعات تماس را به اشتراک بگذارید

تصور کنید که کسی می داند که کسب و کار شما وجود دارد، اما مطمئن نیست که چگونه به آنجا برسد. در حالت ایده‌آل، وب‌سایت شما شامل آدرس فروشگاه یا کسب‌وکارتان، دستورالعمل‌هایی در مورد چگونگی پیدا کردن شما و (اگر به دنبال امتیاز اضافی هستید) نقشه‌ای از منطقه خواهد بود.

این اطلاعات باعث می‌شود هر کسی در این مسیر گم شود.

طراحی سایت نمایشگاهی

9 |  کاهش هزینه های عملیاتی

علاوه بر نمایش اطلاعات، یکی از مزایای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما، فروش مستقیم کالا و خدمات به مصرف کنندگان است.داشتن سایت نمایشگاهی هزینه بسیار کمتری نسبت به یک نمایشگاه فیزیکی دارد.

حذف این سربار به شما این امکان را می دهد که قیمت های خود را پایین بیاورید و به کسب و کار خود مزیت رقابتی دیگری بدهد.

داشتن یک وب سایت به این معنی است که می توانید از آن به صورت داخلی در تجارت خود نیز استفاده کنید. آیا خبری دارید که بخواهید با همکاران به اشتراک بگذارید یا اطلاعات مهمی دارید که نیاز به دسترسی مدیریت داشته باشد؟

داشتن یک وب سایت داخلی می تواند در زمان شما صرفه جویی زیادی کند زیرا همه چیزهایی که نیاز دارید در یک مکان هستند و در هر زمان قابل دسترسی هستند.

10 | مکان های آجر و ملات خود را تبلیغ کنید

تبلیغ موقعیت مکانی شما ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما یکی از مزایای داشتن یک وب سایت، افزایش بالقوه ترافیک در نمایشگاه شما است.داشتن اطلاعات اولیه مانند مکان فروشگاه، آدرس، ساعت کاری و شماره تلفن در وب سایت شما، ردپای اطلاعاتی ایجاد می کند که موتورهای جستجو آن را دریافت می کنند.دفعه بعد که شخصی فروشگاه شما را به صورت آنلاین جستجو می کند، به احتمال زیاد نتایج جستجویی که شامل جزئیات فروشگاه شما است به او نشان داده می شود. این نتایج جستجو برای مصرف کنندگان تلفن همراه با استفاده از تلفن های هوشمند قابل توجه است.

داده‌ها نشان می‌دهند که 75 درصد از جستجوهای تلفن همراه با هدف محلی منجر به بازدید از فروشگاه آفلاین در عرض 24 ساعت می‌شوند.

11 | ارجاع سریعتر دریافت کنید

حضور آنلاین می تواند به ارجاع سریع منجر شود. اگر تجارت شما در مکالمه بین یک مشتری سابق و یکی از دوستان آنها مطرح شود، اولین کاری که آنها احتمالاً سعی می کنند انجام دهند چیست؟

آنها کسب و کار را در وب جستجو می کنند. اگر وب‌سایتی دارید که راه‌اندازی شده است، احتمالاً افراد علاقه‌مند به سرعت شما را پیدا می‌کنند. داشتن کسب و کار شما در وب می تواند به رشد کمک کند.

12 |  جوایز، نقدها و نظرات را فهرست کنید

اخبار و نظرات مثبتی که به راحتی در وب سایت کسب و کار شما یافت می شوند، راه دیگری برای متمایز کردن شما از رقبا هستند.

حتما افتخارات شرکت خود را در وب سایت خود ذکر کنید. اگر مشتریان راضی دارید، از آن بهره ببرید. شما می توانید از نظرات و نظرات مثبت مشتری به طور مستقیم در وب سایت خود استفاده کنید.

طراحی سایت نمایشگاهی

13 |  مخاطبان هدف خود را گسترش دهید

از آنجایی که سایت شما برای هر کسی در سراسر جهان قابل دسترسی است، توانایی شکستن موانع جغرافیایی هرگز به این راحتی نبوده است. اکنون هر کسی صرف نظر از اینکه کجاست، یک مشتری بالقوه است. طراحی سایت نمایشگاهی باعث میشود افراد بیشتری از وجود کسب و کار شما مطلع شوند.

14 |  بهبود رتبه بندی SEO

هنگامی که به صورت آنلاین در موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، بینگ یا یاهو جستجو می‌کنید، فهرستی از وب‌سایت‌هایی را مشاهده می‌کنید که بیشترین تطابق را با درخواست جستجوی شما دارند.

در طراحی سایت استراتژی‌های ساده‌ای برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در وب‌سایت شرکت خود اعمال کنید تا رتبه‌بندی آن را در آن موتورهای جستجو بهبود ببخشید.

نداشتن وب سایت برای کسب و کار شما، رتبه بندی و کسب ترافیک و فروش رایگان از موتورهای جستجو را برای شرکت شما تقریباً غیرممکن می کند. صرف حضور در رسانه های اجتماعی به تنهایی دیگر برای جلب توجه آنلاین کسب و کار شما کافی نیست.

طراحی سایت نمایشگاهی

آیا برای طراحی سایت نمایشگاهی خود به دنبال یک شرکت خوب و حرفه ای هستید؟

لایت کمپانی اینجاست تا با تیم طراحی مجرب ،نمایشگاهی زیبا را در سایت به بهترین شکل پیاده سازی کند.

سئو سایت لایت کمپانی

مزایایی که شما با خدمات سئو سایت لایت کمپانی بدست می اورید عبارتند از:

1 | سئو کلاه سفید

استفاده از قوانین گوگل و تبدیل سایت شما به سایتی که از قوانین سختگیرانه گوگل پیروی می کند . همچنین ساخت فایل راهنمای ربات گوگل و نقشه سایت و … که برای بازرسی گوگل الزامی است .

2 | تنظیم محتوا داخلی

تمامی مطالب سایت بررسی می شوند و سئو در هر مطلب به طور مجزا انجام می شود و همچنین تمام مطالب سایت بررسی و لینک سازی می شود و سئو مناسب برای آن برنامه ریزی می شود .

3 | سئو خارجی

ضمن برنامه ریزی روند ثابت سئو یک برنامه ریزی برای سئو خارجی سایت انجام می شود . به این صورت که مقداری از محتوا به صورت وبلاگ در سایت خارجی تنظیم و لینک سازی می شود .

4 | گزارشگیری و آمار و ارقام

گزارش ها توسط نرم افزار ها و سایت هایی تهیه می شود که اعتبار جهانی دارند و کاربر با خیال راحت می تواند شخصا بررسی کند و اعداد خیالی پیشرفت در کار نیست .

5 | لینک سازی با ساب دامین

یک ساب دامین در صورت لزوم به این موارد اضافه می شود که در آن به صورت مجزا تولید محتوا شود و با لینک سازی امتیازهای سئو گوگل را به سایت مادر انتقال می دهیم. در این صورت هم سرعت لود بالاتری در اختیار کاربر قرار می گیرد که بسیار در سئو تاثیر دارد و سایت نظم بی نظیری را تجربه می کند.

 

6 | برطرف کردن مشکلات فنی سایت

یکی از اولین و مهم ترین اقدامات برای پیشرفت سایت، پیدا کردن مشکلات فنی و برطرف کردن آن هاست.

تیم ما در ابتدا کار، مشکلات فنی وبسایت را بررسی میکند سپس اقدام به برطرف کردن مشکلات میکند.معجزه ی اصلی بعد از این مراحل رخ میدهد و روند پیشرفت وبسایت چندین برابر خواد شد.


7 | خدمات سئو محلی

یکی از اهداف تیم سئو شرکت لایت، پیشرفت کسب و کار و برند شما در محل زندگی و محل کار خودتان است.به این صورت که در کلمات کلیدی محلی و نقشه ی گوگل دیده شوید.

 

8 | گوگل آنالیتیکس

با تنظیمات درست ابزار گوگل آنالیتیکس، بازدهی وبسایت چندین برابر خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش پکیج های سئو از سایت بازدید نمایید.

 

 

اگر میخواهید در مورد اهمیت سئوی سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید مقاله سئو و بهینه سازی سایت را مطالعه نمایید.

گروه لایت کمپانی با عقد قرار داد کامل با تمام جزئیات به شما اطمینان می دهد که در زمان مقرر تمام خواسته های در رابطه با طراحی سایت نمایشگاهی شما را برآورده خواهد کرد .

صفحه اینستاگرامی مارا دنبال کنید تا از اخرین اخبار و بروز رسانی ها مطلع شوید.
Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *