PZ-change-oil

نرم افزار تعویض روغن لایت کمپانی

اگرچه تعویق مداوم تعویض روغن خودرو می تواند وسوسه انگیز باشد، اما در درازمدت، اطمینان از اینکه موتور ماشین شما همه چیزهایی را که برای درست کار کردن نیاز دارد دارد، باعث صرفه جویی در وقت، هزینه و سردردهای غیرضروری شما می شود! با تعویض روغن موتور، اطمینان حاصل می کنید که قسمت های داخلی موتور خودروی خود خنک و به خوبی روغن کاری شده اند. با ما همراه باشید تا در ادامه نرم افزار تعویض روغن لایت کمپانی را به شما معرفی کنیم. 

بدون تعویض منظم روغن، موتور ممکن است دچار ساییدگی و آسیب شود، زیرا قطعات متحرک آن با یکدیگر ساییده می شوند. لجن، کثیفی و رطوبت می تواند جمع شود و گاهی اوقات باعث مشکلاتی می شود که می تواند به اشتباه به عنوان یک مشکل داخلی موتور تشخیص داده شود. در بدترین حالت ممکن است مجبور شوید موتور را تعمیر یا تعویض کنید. 

  نرم افزار تعویض روغن لایت کمپانی

پنج دلیل اصلی برای اینکه تعویض روغن باعث صرفه جویی در وسایل نقلیه می شود 

  

کارشناسان مراقبت از خودرو توتال مهمترین دلایل را برای تعویض روتین روغن خودرو ارائه می دهند : موتورها از قطعات متحرک زیادی تشکیل شده اند و این قطعات باید به درستی روغن کاری شوند تا آسیبی نبیند. روغن موجود در موتور این عملکرد حیاتی را فراهم می کند. با گذشت زمان، آن روغن تجزیه می شود و با گرد و غبار، خاک و زباله های موتور و همچنین محیط آلوده می شود. وقتی این اتفاق می افتد، نفت نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد. 

1 | روغن کاری موتور را حفظ می کند

  •  تصور کنید تمام قطعات متحرک، پیستون ها، سوپاپ ها و سایر قطعات موتور با سرعت بالایی در زیر کاپوت خودرو حرکت می کنند. این قطعات گرما ایجاد می کنند و بدون روغن کاری مناسب موتور را به طور چشمگیری فرسوده می کنند. حتماً به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید تا ببینید خودرو به چه وزن و درجه روغنی نیاز دارد و مطمئن شوید که در حجم پر شدن توصیه شده نگهداری می شود. 

2 | اجزای موتور را خنک می کند 

  •  قطعات متحرکی که فاقد روغن کاری مناسب هستند اصطکاک ایجاد می کنند که به نوبه خود گرما ایجاد می کند. تمیز نگه داشتن و مقدار کافی روغن راه حل مناسبی برای جلوگیری از اصطکاک بیش از حد و گرم شدن بیش از حد موتور است.

3 | ذرات سایش و لجن موتور را از بین می برد 

  • ذرات خاک برای موتورها کشنده هستند. با گذشت زمان، کثیفی می تواند باعث خوردگی و کاهش عمر موتور شود. همچنین با گذشت زمان، روغن تجزیه می شود و به “لجن” تبدیل می شود. نام بازی تمیز نگه داشتن موتور است. تعویض معمولی روغن و فیلتر به حذف ذرات و لجن کمک می کند و موتورها را در شرایط اوج نگه می دارد.

 

نرم افزار تعویض روغن لایت کمپانی

 

4 | مسافت پیموده شده بنزین را بهبود می بخشد 

  •  روغن کاری ضعیف موتور می تواند منجر به افزایش مصرف سوخت شود، بنابراین مطمئن شوید که روغن تمیز کافی در موتور وجود دارد. وزارت انرژی ایالات متحده می گوید که با تغییرات روتین و نوع مناسب نفت، مسافت پیموده شده گاز را می توان در طول زمان 1-2٪ بهبود بخشید. این پیشرفت چندانی به نظر نمی رسد، اما برای یک خودروی معمولی، منجر به صرفه جویی یک گالن بنزین برای یک سال می شود! 

5 | باعث افزایش طول عمر خودرو می شود 

  • تعمیر و نگهداری معمولی ساده و ساده باعث می شود وسیله نقلیه شما دوام بیشتری داشته باشد. تجمع روغن کثیف، مصرف سوخت و قدرت خودرو را از بین می برد و باعث می شود قطعات داخلی سخت تر کار کنند. موتوری که بیش از حد سخت کار می کند در نهایت با مشکلات بیشتری در جاده مواجه می شود و همچنین طول عمر کمتری خواهد داشت. با توجه به کتاب Kelley Blue، اگر تعمیر و نگهداری منظم انجام شود، ارزش خودرو در زمان فروش مجدد افزایش می یابد. 

آیا شما به عنوان تعمیر کار میخواهید سطح کار خود را به یک مرحله بالاتر ببرید ؟ اگر جوابتان به این سوال بله است با ما در ادامه این مقاله همراه باشید 

 

نرم افزار تعویض روغن لایت کمپانی 

بهترین و کامل ترین نرم افزار مدیریت تعویض روغن با بخش های کاملا همگام حسابداری و مدیریت خودرو های مشتریان 

ارسال پیامک یادآوری و تشکر پس از تعویض روغن ، یاد آوری کمبود کالا های و چک و … 

نرم افزار تعویض روغن لایت کمپانی چه کاری انجام میدهد؟ 

نرم افزار جامع مدیریت تعویض روغن بسیار کامل با توجه به نیازی که ما در 8 سال گذشته از تعویض روغن های سراسر کشور دیده ایم طراحی شده است . 

قسمت های مختلف نرم افزار کاملا به هم مربوط بوده و متصل هستند تا هوش مصنوعی نرم افزار به بهترین شکل کار کند . خودرو ، حسابداری ، پیامک تبلیغ ، مدریت مشتری ، پلاک خوان ، انبارداری ، … 

نرم افزار تعویض روغن لایت کمپانی خدمات زیادی را به شما صاحبان کسب و کار و مشتریانتان ارائه میدهد که در ادامه آنها را به شما معرفی میکنیم :

1 | پنل پیامکی 

پنل پیامکی رایگان با قابلیت ارسال پیامک در لحظه و CRM مشتریان 

به همراه نرم افزار به صورت رایگان  یک پنل پیامکی به نام شخص داده می شود . با استفاده این پنل پیامک تشکر از مراجعه ، پیامک یادآوری هوشمند ، پیامک تبلیغ یا تبریک ، پیامک ثبت خودرو و منطقه ای و غیره انجام میگیرد .امکان ارسال به تمام مشتریان حتی بلک لیست از طریق همین پنل امکان پذیر خواهد بود. 

2 | انبارداری 

انجام کلیه عملیات های انبار داری و اطلاع کمبود کالا 

قابلیت های بی شمار انبار داری از جمله دسته بندی نا محدود کالا . نرم افزار تعویض روغن لایت امکان تعریف کالاهای فله را نیز ممکن کرده است . 

  نرم افزار تعویض روغن لایت کمپانی

3 | حسابداری 

قابلیت های معمول حسابداری مثل انواع فاکتور و محاسبه سود و زیان و غیره . تعریف انواع مشتری و مشاهده مانده حساب شخص . اطلاع رسانی اسناد دریافتی و پرداختی ( چک ) قبل از سررسید سند . 

4 | خودرو 

مدریت کامل خودرو و صاحبان آن ها و ارائه خدمات کامل 

نرم افزار به طور کاملا هوشمند فقط یکبار از شما اطلاعات مشتری را دریافت می کند . سپس فقط با شماره پلاک شما به تمام اطلاعات دسترسی دارید . 

همچنین ارسال پیامک خودکار به صاحبان خودرو هر کدام با متن منحصر به فرد امکان پذیر است . 

5 | هوش مصنوعی 

تمامی رفتار های مشتریان و کارمندان شملا رصد می شود . برای مثال رفتار مشتری ها به صورت خاص پیگیری می شود تا زمان مناسبی جهت ارسال پیامک یاد آوری انتخاب شود و حتی مشکل مشتریانی که مدتی به شما مراجعه نکرده اند چیست . 

همچنین کاربران نرم افزار در چه زمانی چه تغییراتی اعمال کرده اند و تعمیر خودکار اطلاعات توسط سیستم انجام می پذیرد . 

6 | دسترسی کاربران 

 تعیین حد مجاز دسترسی برای کاربرانی که شما تعریف می کنید. دقت داشته باشید اکثر صاحبان کسب و کار ها نیاز دارند تا یک سری امکانات برای همه قابل دسترسی نباشد. مثلا کارمند ها توانایی دیدن قیمت های خرید را نداشته باشند . همچنین می توانید تعیید کنید که هر کاربر دقیقا به چه قسمتی دسترسی داشته باشد . مثلا ثبت هزینه و …. 

ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار تعویض روغن لایت کمپانی

نرم افزار تعویض روغن لایت کمپانی 

 

برای خرید و سفارش این برنامه لطفا روی این لینک کلیک کنید 

همینطور در لینک بالا یه فیلم آموزش وجود دارد که شمارا با محیط برنامه و کاربرد های آن اشنا میکند 

ما بهترین راه حل برای کسب و کار شما هستیم 

گروه لایت کمپانی با عقد قرار داد کامل با تمام جزئیات به شما اطمینان می دهد که در زمان مقرر تمام خواسته های شما را برآورده خواهد کرد . 

 

برای اطلاع از اخرین اخبار و بروزرسانی ها صفحه اینستاگرامی مارا دنبال کنید 

File:Instagram logo 2016.svg - Wikipedia

 

 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *