Telegram Bot

ربات تلگرام

ربات تلگرام یک شخصیت غیر حقیقی می باشد که در واقع یک هوش مصنوعی یا به  بیان دیگر یک نرم افزار در پشت آن قرار دارد.

ربات های جدید تلگرام که با Telegram Bot شناخته شده هستند برنامه هایی هستند که با الهام از هوش مصنوعی کار های بسیاری را به صورت خودکار انجام می دهند.

هر ربات یک کاربر تلگرام است که برای اهداف خاصی طراحی می شود و عمل می کند. بنابرابن شما می توانید با استفاده از این ربات ها بدون نیاز به حضور نیروی انسانی و در هر ساعتی از شبانه روز به درخواست های مختلف کاربران خود  پاسخ مناسب دهید.

آنها قادر به انجام هر کاری از جمله آموزش، پخش موسیقی، جستجو، و حتی ارسال دستور به IoT یا اینترنت، ساخت بازی، ایجاد سرویس های اجتماعی، ایجاد ابزارهای جانبی و برقراری ارتباط با سرویس های دیگر هستند.

برای مثال جاهایی که Telegram Bot بدردتان می خورد :ربات تلگرام

رباتی برای نمایش موجودی انبار به مشتریان یا نمایندگان فروش یا رباتی برای ثبت سفارش کالا یا مشاهده کالاهای موجود در یک فروشگاه. در ربات مانند سایت می توان برای کاربر های مختلف سطح دسترسی تعیین کرد تا هر کاربر فقط اطلاعات مشخص در سطح دسترسی خود را دریافت کند برای مثال از تعداد موجودی کالا ها در انبار فقط نماینده های مجاز فروش اطلاع پیدا کنند.

در واقع میتوان گفت که ربات تلگرام میتواند هر کاربردی داشته باشد! نحوه استفاده از آنها به خلاقیت شما و برنامه هایی که برای آن تعریف میکنید بستگی دارد.

 تیم ما در لایت کپانی  آماده است تا ایده های شما برای ربات را در زمینه های مختلف آماده کند.

چون تلگرام جزء محبوب ترین و در دسترس ترین برنامه های موجود است و بر روی تمامی سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف مثل اندروید ، ویندوز ، IOS و … کار می کند با داشتن یک ربات مرتبط با کسب و کار خود می توانید با مجموعه ای از مخاطبان به راحتی ارتباط برقرار کنید.

کاربرد ربات تلگرام

  • ارتباط با وب سایت شما: یک Telegram Bot میتواند فعالیت های شما را کوتاه و بهینه کند و امکانات مختلف سایت شما را در بستر تلگرام در اختیار کاربران قرار دهد، بعنوان مثال شما میتوانید هر زمان دیدگاه یا فرم تماس جدیدی در سایتتان ارسال شد، مستقیما در تلگرام آن را دریافت کنید. و یا آخرین ایمیل های خود را به حساب تلگرام خود منتقل کنید. ربات میتواند اخبار یا محتوای جدیدی که در سایت خود قرار می دهید را به صورت خودکار برای کاربران ارسال کند.
  • ساخت بازی های فکری ساده: نحوه ارتباط شما با ربات این قابلیت را ایجاد میکند که به سرعت پاسخ های کاربران را تحلیل کرده و نتایج متناسب با آن را برایشان ارسال کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد بازی های گوناگونی را طراحی و پیاده سازی نمایید.
  • ابزارهای کاربردی: ربات تلگرام میتواند هر کاربردی داشته باشد، شما می توانید که کارایی آن را طرح ریزی کنید. دریافت نرخ ارز، اطلاعات هواشناسی، اخبار روز و تفریح و سرگرمی هرکدام نمونه های موفقی از کاربرد Telegram Bot هستند.
  • معرفی کسب و کار شما: ربات تلگرام میتواند کسب و کار شما را به مجموع گسترده ای از مخاطبان معرفی کند. شما می توانید انواع خدمات یا کالا های مختلف خود را به صورت دسته بندی شده یا تکی برای مخاطبان ارسال کنید و امکان جستجو در آنها و ثبت سفارش را به مخاطبان خود بدهید.

هک ربات تلگرامهک ربات تلگرام

در پاسخ به این سوال که آیا می شود با ربات تلگرام هک کرد و یا به اطلاعات کاربران دسترسی داشت؟ باید بگوییم خیر.

با امکاناتی که تلگرام به ربات ها می دهد، امکان هک وجود ندارد و نمی توان به اطلاعات کاربران دسترسی داشت.

ربات ها تنها زمانی به شما دسترسی خواهند داشت که با آنها ارتباط برقرار کرده باشید، یعنی پیامی با آنها ارسال کرده باشید. و از هر کاربر نام، نام خانوادگی، شناسه کاربری و آی دی کاربری برای ربات قابل دسترس خواهد بود. این اطلاعات تنها برای ایجاد ارتباط ربات با شما در دسترس آن می باشد. علاوه بر اینها ربات ها به تصویر شما نیز دسترسی دارند. البته امکان ذخیره آن از روی سرورهای تلگرام را نخواهند داشت و تنها میتوانند تصویر را برای شما یا کس دیگری ارسال کنند.

لایت کمپانیربات

3 سال تجربه از برنامه نویسی در محیط تلگرام این امکان را به ما خواهد داد که با بالاترین سطح کیفیت در کنار شما باشیم. ربات ها، فیچر های دوست داشتنی تلگرام هستند.که به ما کمک می کنند تا بسیاری از کار های مرتبط با تلگرام را ساده و خودکار کنیم. دامنه کاربرد ربات ها بسیار گسترده است.و از فروش محصولات تا مدیریت کانال ها و گروه ها را می توان با خیال راحت به آن ها سپرد.

تیم لایت کمپانی با مشاوره رایگان و خدمات رسانی پذیرای شما مشتریان عزیز می باشد.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *