visualcomposer

ویژوال کامپوزر چیست؟ چه ویژگی هایی دارد

Visual-Composer

ویژوال کامپوزر یک پلاگین است که رتبه اول را در میان تمامی پلاگین ها دارد. تعداد فروش این پلاگین از 20000 فروش در ماه مارچ سال 2014 گذشت و در رتبه اول قرار گرفت.

تولید این پلاگین توسط WP Bakery انجام شد، که بیش از 300 قالب اضافه، که همگی به صورت درگ اند دراپ، در اختیار اسفاده کننده گان قرار دارد. تا کنون بیش از 65000 وب سایت این پلاگین را نصب نموده اند.

ویژوال کامپوزر
رتبه اول در میان پلاگین ها

Visual-Composer در دنیای وردپرس از وقت انتشار سر و صدای زیادی بر پا کرد. این Plugin به دلیل قابلیت های فوق العاده ای که دارد، هر کسی که حتی آشنایی مختصری با وردپرس دارد می تواند با این پلاگین به راحتی کار کند و یک وبسایت طراحی کند. به همین سادگی ها هم نیست شما با تلاش و تمرین زیاد می توانید به یک صفحه وب بی نقص برسید، حتما باید یک پیش زمینه ای از وردپرس داشته باشید.

ویژگی های Visual-Composer

حال که با Visual-Composer آشنا هستید، میخواهیم چند ویژگی این پلاگین را با شما آشنا کنیم. توجه داشته باشید که ویژوال کامپوزر ویژگی های بسیار زیادی دارد و ما تنها برخی از این ویژگی ها را به شما توضیح می دهیم. برای یادگیری بهتر با گذاشتن کمی وقت و گرفتن مشاوره رایگان از شرکت لایت کمپانی می توانید از تمامی اطلاعات، درباره این پلاگین با خبر شوید.

پلاگین
plugin

ساخت صفحات فرود

شما باید محصولاتتان را به شکل جذابی به بازدیدکنندگان خود ارئه دهید تا توجه آنها را به خود جلب کنید. ایجاد یک صفحه فرود با طراحی زیبا دلنشین بهترین روش برای انجام آن است.

Visual-Composer این روند را بسیار راحت تر می کند. با انتخاب بیش از 40 الگوی منحصر به فرد، می توانید بلافاصله شروع به ایجاد صفحات فرود با ویژوال کامپوزر کنید.

شرکت لایت کمپانی آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد، با ما همرا باشید.

 

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *