درآمد رسیدن از بیت کوین

5 مرحله به درآمد رسیدن از بیت کوین

اول از همه بیت کوین چیست؟ بیت کوین ارزی برای پرداخت کالا و ذخیره و انتقال پول که فقط به صورت آنلاین وجود داره به کار میره. ما 5 مرحله به درآمد زایی رسیدن از بیت کوین را به شما میگیم.

 به درآمد رسیدن از بیت کوین
5 روش به درآمد رسیدن از بیت کوین

 

مرحله اول خرید بیت بیت کوین

اول از همه باید حساب کاربری ایجاد کنید. سپس شما میتوانید بیت کوین را با پول نقد یا کارت های نقدی، اعتباری و یا نقل و انتقال سیم خریداری کنید. توجه داشته باشید که این حسابی که شما ایجاد میکنید  برای ذخیره بیت کوین های شما است.

مرحله دوم استخراج ارز دیجیتال

استخراج ارز دیجیتال یا حفاری برای الماس به صورت آنلاین:  دولت سر یک زمان مناسب دستور توزیع پول کاغذی را میدهد، ولی بیت کوین به هرکسی در هر زمانی امکان استخراج را میدهد.

ماینرها برای حل مشکلات ریاضی از یک برنامه ویژه استفاده میکنند و در ازای حل درست آن تعداد مشخصی ارز دیجیتال صادر میکند.

مرحله سوم استفاده از بیت کوین

افراد زیادی برای خرید محصولاتی از دارک وب از بیت کوین استفاده میکنند. شما میتوانید برای خرید اتومبیل، خرید ملک، خرید بلیط و غیره از ارز دیجیتال استفاده کنید. خرید با  ارز دیجیتال هم مثل انتقال وجه با کارت بانکی می باشد ولی پول هایی که شما در حساب بانکی  دارید هر یک ماه سودی به حسابتان اضافه میشه ولی بیتکوین هر روز ارزشش بالا و پایین میشه و ثابت نیست.

مرحله چهارم نگه داشتن بیت کوین

در خرید و فروش بیت کوین شما نباید زیاد ریسک کنید. بیت کوین همیشه قابل تغییر است و هیچ وقت پیش بینی دقیق نمیشه. دقت داشته باشید که برای برداشت پول از صرافی های مطمئن و ثابت شده استفاده کنید. نکته قابل توجه دیگر این است  که بیت کوین ها را در بازه زمانی کم خریداری نکنید. درآمد زایی از بیتکوین نیاز به تلاش، ریسک و نگهداری از پولی که بدست می آورید دارد.

مرحله پنجم تریدر

ابتدا باید عضو انجمن بزرگ بیت کوین شوید که مجموعه کاملی از گروه های امضا را گردآوری کرده است.  بعد از عضو شدن با یک امضا که فقط برای خودتان است میتوانید در این گروه ها فعالیت کنید و محصولتان را تبلیغ کنید. درازای هر تبلیغاتی که می کنید ، مقداری هم بیت کوین بدست می آورید که میزان درآمد زایی کمی دارید.

حرف آخر

بزرگترین سوال برای رسیدن درآمد زایی از بیت کوین اینکه اصلا بیتکوین بخریم یا نه؟ خب ارز های دیجیتال به سرعت درحال تبدیل شدن به گزینه اصلی برای سرمایه گذاری می شود و اگر که اهل ریسک کردن هستید، ما به شما خرید ارز دیجیتال را توصیه می کنیم. امید واریم هرچه سریع تر ارز دیجیتال در ایران رایج تر شود.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *