نکات فتوشاپ-ویژگی های فتوشاپ

نکات اصلی فتوشاپ

فتوشاپ چیست؟

فوتوشاپ یک برنامه پیشرفته برای ادیت و ساخت عکس ها است که محبوب ترین برنامه برای ادیت عکس Adobe Photoshop است که یکی از با ارزش ترین و پر کاربرد ترین محصولات در شرکت Adobe می باشد. Adobe دارای ویژگی های زیادی برای ادیت، ساخت انیمیشن و … می باشد که خیلی برنامه پر کاربردی می باشد و بیشتر عکاسان و طراحان گرافیک از این برنامه استفاده می کنند.ما در اینجا قصد داریم نکات های اصلی و کاربردی در فتوشاپ را به شما بگیم.

Photoshop

ویژگی ها و نکات فتوشاپ بسیار زیاد می باشد که ما اصلی ترین نکات  و ویژگی های این برنامه را به شما میگیم.

photoshop

مزایا  و معایب فتوشاپ چیست؟

مزایا های فتوشاپ:

فتوشاپ پر از ویژگی هایی می باشد که در بیشتر اوقات به کار شما میاد و شما میتوانید از آن استفاده کنید.یکی از مهم ترین نکات و ویژگی هایی که در فتوشاپ می باشد تغییر عکس است که شما میتوانید نغییرات بسیار زیادی روی عکستون انجام بدین مثل: تغییر رنگ پوست رفع قرمزی چشم تنظیم دقیق حالت روشنایی و غیره که بسیار زیاد است.

معایب های فتوشاپ:

فتوشاپ فضای بسیار زیادی را پر میکند که سرعت سیستم هم کم می شود که یکی از نکات جزئی فتوشاپ می باشد که بخاطر گستردگی برنامه قطعا طبیعی است. ولی نگران نباشید کسانی که سخت افزار آنچنان پیشرفته ای ندارند هم می توانند از این برنامه استفاده کنند اما به شرطی که از نسخه پرتابل یا فتوشاپ کم حجم استفده کنند.

ادیت ویدیو:

فتوشاپ بهترین و کاربردی ترین برنامه ای است که از بهترین ابزار ها برای ویرایش ویدیو پشتیبانی می کند. شما میتوانید با این برنامه بهترین تغییرات را انجام دهید مانند: تغییر رنگ پوست ، تنظیم میزان روشنایی ، رفع قرمزی چشم و غیره که خیلی بیشتر می باشد. 

مد رنگ:

فوتوشاپ 6 مد برای رنگ داره که بسیاد کاربردی می باشد و خیلی به کارمیان.

RGB , LAB , CMYK , Bitmap , Duotone , Black and White

حرف آخر:

در آخر امید واریم از توضیحات کوتاه ولی مهمی که بشکا دادیم راضی بوده باشین و بدانید یادگیری فتوشاپ کار بسیار راحتی می باشد و خیلی بهتون کمک میکنه پس ازش غافل نشید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *