ed932ea3-ed4e-4c7c-99c7-aa951e6c8727

3روش ساده برای کسب درآمد از بازی های آنلاین

بازی کردن جزو ساده ترین کارهای دنیاست ولی تا کی بازی خب شما میتونید از همین بازی  کردن به درآمد زایی برسید. ما اینجا قصد داریم 3 روش ساده درآمد زایی از بازی های آنلاین رو بهتون نشون بدیم و امید واریم از توضیحاتی که به شما میدیم نهایت استفاده رو کنید.

3 راه ساده برای درآمدزایی از بازی های آنلاین چیست؟

روش اول:

راه اندازی کانال یوتیوب: بهترین برنامه برای ویدیو آپلود کردن و به درآمد رسیدن یوتیوب؛ حالا چرا یوتیوب، به طور خلاصه دو دلیل داره حقوق بسیار زیادی داره و خیلی سریع هم به درآمد زایی  میرسید و از بیشتر ایده هاتون میتونین استفاده کنید.

درآمد زایی از بازی
پرطرفدار ترین بازی های 2021 که به راحتی میشه ازشون کسب درآمد کرد.

 روش دوم:

انتخاب و رشد بازی پرطرفدار و محبوبی که حس میکنید توش استعداد دارید. خب شما میتونید بازی های زیادی از جمله کال آف دیوتی وارزون،ریمبوسیکس،فورتنایت و چند بازی  دیگر آنلاین را انتخاب کنید و اگه   استعداد دارید اون استعداد رو رشد بدین و خیلی راحت به درآمد زایی از بازی ها برسید.

روش سوم:

استریم کردن. این روش که به چند دسته تقسیم میشن ولی ما با بازی کردنش سر و کار داریم.  خب استریم کردن به صورت فان یا با نشون دادن استعدادتون تو بازی یا هردو از ایناست. خب با خودتون میگین چجوری استریم کنم شما میتونین از 2 برنامه ایی که در پایین گذاشتیم به صورت رایگان استریم کردن رو شروع کنید.

حرف آخر:

درکل خواستیم یک توضیح کوتاه و مختصر از بازی های آنلاین و نحوه درآمد زایی از آن را بهتون گفته باشیم. اگر شما استعدادی در این زمینه دارید تمام تلاشتونو کنید و مطمن باشید که حتما به چیزی که میخواین میرسید.

 

بازی های آنلاین
5 بازی برتر که به راحتی میشه ازشون به درآمد زایی آنلاین رسید.

   در سمت چپ عکسی قرار داره که با کلیک روی عکس از پنج بازی آنلاین جهان با خبر بشید که خیلی بهتون تو درآمد زایی کمک میکنه

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *