dddd

ویژگی بازی های آنلاین چیست؟آیا میشه از بازی درآمدزایی کرد؟

این چند سال به دلیل شیوع بیماری کرونا مجبوریم درخانه بمانیم و دیگه نمیتونیم با دوستان یا فامیلامون وقت بگذرونیم. همه ما حداقل یه گوشی,لپتاپ,کامپیوتر یا پلستیشن… داریم. حالا چی بهتر از اینکه  بازی های آنلاین رو نصب کنیم و با دوستان یا فامیلامون بازی کنیم و پول دربیاریم!. در ادامه تمامی توضیحات درباره بهترین بازی های آنلاین و نحوه درآمد زایی از بازی آنلاین رو بهتون میگیم.

بهترین بازی های آنلاین ؟

5 بازی آنلاین بر تر برای اندروید و آی اواس:

 کال آف دیوتی موبایل که بصورت رایگان میتونید دانلودش کنید
کا آف دیوتی موبایل که سبک خشن و اول شخصی دارد جزو بهترین بازی های آنلاین اندروید و آیو اس می باشد. سبک این بازی بتل رویال و میتوانید به صورت رایگان و لذت ببرید.

call of duty mobile -1

سبک بازی: اکشن اول شخص

استودیو: اکتیویژن

رنج سنی: برای بزرگسالان

قیمت بازی: رایگان

بازی Call of Duty Mobile که در سال 2019 منتشر شد و خودش را به یکی از موفق ترین بازی های آنلاین موبایل و جزو یکی از بهترین بازی های آنلاین موبایل تبدیل کرد. این بازی از جنبه های مختلف یک بازی عالی و بی نقص است به دلیل اینکه گرافیک بسیار بالایی دارد و روی گوشی های پایین رده هم قابل نصب می باشد.

دانلود بازی call of duty mobile

براول استارز که از 2018 تا به امروز جزو بهترین ها می باشد و به صورت رایگان میتوانید دانلود کنید
براول استارز که در سال 2018 منتشر شد و از همون اول جزو بهترین بازی های آنلاین موبایل قرار گرفت که در گوشی اندروید و آیو اس قابل نصب می باشد.

Brawl Stars -2

سبک بازی: بتل رویال، اکشن

استودیو: سوپرسل

رنج سنی: برای نوجوانان

قیمت بازی: رایگان

بازی Brawl Stars که در سال 2018 فقط برای سیستم عامل های اندروید و آی و اس منتشر شد و از وقت تولید تا الان جزو بهترین بازی های آنلاین موبایل می باشد. در این بازی میتوانید در 16 مود مختلف و آنلاین همراه دوستان با بازیکن های دیگر رقابت کنید.

دانلود بازی Brawl Stars

 

امانگ آس که سبک خشن و بسیار جالب و خاصی دارد جزو محبوب ترین بازی های آنلاین اندروید و آیو اس می باشد.
این بازی سبک خشن و خاصی دارد طرف دار های بشدت زیادی به خود جلب کرد.شما میتوانید این بازی رو به صورت رایگان تهیه کنید.

3- Among Us

سبک بازی: اکشن

استودیو: Innersloth

رنج سنی: برای تمام نوجوانان

قیمت بازی: رایگان

تنها بدی بازی امانگ آس روی موبایل اینه که به‌ صورت آنلاین برای بازیکنان ایرانی در دسترس نمی باشد ولی اگه دوستان به اصطلاح پایه دارید بازی امانگ آس بدون شک یکی از بهترین‌ بازی های آنلاین موبایل برای تجربه کردن درکنار دوستان‌تان به‌ صورت لوکال است. در بازی امانگ آس دو گروه خدمه و شیاد حضور دارند. خدمه ها وظیفه دارن که سفینه را تعمیر کنند و گروه شیاد باید با کشتن خدمه ها مانع رسیدن آن‌ها به هدفشان شوند.

دانلود بازی Among Us

ورتزا استریت یکی از بهترین بازی های آنلاین موبایل می باشد و اگر که از بازی های شوتر خسته شدید این گذینه خوبیه.
ورتزا استریت یکی از بهترین بازی های آنلاین موبایل می باشد از هر نظر از نظر گرافیک,مود ها و سبک بازیش. اگر که از بازی های شوتر خسته شدین ورتزا استریت گذینه خوبیه.

Forza Street -4

سبک بازی: مسابقه‌ای

استودیو: Eldring

رنج سنی: برای نوجوانان

قیمت بازی: رایگان

ورتزا استریت که در سال 2005 منتشر شد و آخرین آپدیتش 2021 بوده که یکی از بهترین بازی های آنلاین موبایل در سبک بازی مسابقه ای و کورسی می باشد. این بازی دارای کلی شخصی سازی مختلف و مسابقات شبانه و سرگرم کننده می باشد که اگر از بازی های شوتینگ خسته شدید گذینه خوبی برای بازی کردن با دوستانتون اتنخاب کنید.

دانلود بازی Forza Street

این بازی در سال 2020 در سبک ماجراجویی منتشر شد که جزو بهترین بازی های موبایل می باشد.
این بازی که در سال 2020 در سبک ماجراجویی منتشر شد خیلی طرف دار جذب کرد که جزو بهترین بازی های موبایل شد و شما میتوانید این بازی رو به صورت رایگان تهیه کنید .

Genshin Impact -5

سبک: ماجراجویی

استودیو: Mihoyo

رنج سنی: برای نوجوانان

قیمت بازی: رایگان

تولید این بازی در سال 2020 در سبک ماجرا جویی صورت گرفت و برای پلتفرم های زیادی منتشر شد. این بازی که جزو بهترین بازی های آنلاین موبایل در سال های 2020 و 2021 می باشد روایت کننده داستان خواهر برادری است که یکی از اونا توسط نیروی شر به گروگان گرفته شده و حالا شخص دوم باید به دنبال راهی برای نجات خواهر یا برادرش باشد.

دانلود بازی Genshin Impact

5 بازی برتر برای کنسول بازی و کامپیوتر:

ماینکرفت که به گوش هر کسی خورده و جزو بهترین بازی های آنلاین می باشد.
ماینکرفت جزو بهترین و محبوب ترین بازی های آنلاین و آفلاین می باشد که به غیر از بازی کردن در کنسول و پی سی در اندروید و آیو اس بازی کرد.

 1- Minecraft

سازنده و ناشر بازی: موجانگ / سونی

سال انتشار: ۲۰۱۴

سبک بازی: سندباکس

نمره در متاکریتیک: ۸۹

بازی ماینکرفت که در سال 2011 منتشر شد و تو این ده سال از عرضه بازم جزو بهترین بازی های آنلاین می باشد که یک موفقیت بزرگه. اغلب اسم این بازی جالب و سر گرم کننده رو شنیدیم و به سراغش رفتیم یکی از خوبی های این بازی اینکه میتوان بجز بازی کردن در کنسول و کامپیوتر در موبایل هم بازی کرد. ماینکرفت تا الان مورد تحسین بسیار زیادی از منتقدان قرار گرفت که در بازی های آنلاین کنسول و موبایل جزو بهتریناست. شماهم هروقت که هوس بازی سه بعدی و حالت بقا کردید که با دوستانتون بازی کنید ماینکرفت جزو بهترین گذینه ها می باشد.

این بازی که به صورت شوتر و اول شخص می باشد میتوانید به صورت رایگان دانلودش کنید.
این بازی که به صورت شوتر و اول شخص می باشد شما را با یه سبک خاص و متفاوت آشنا می کند که قطعا راضیتون میکنه. شما میتوانید به صورت رایگان این بازی را دانلود کنید.

2- بازی Apex Legends

سازنده و ناشر بازی: ریسپاون اینترتینمنت / الکترونیک آرتز

سال انتشار: ۲۰۱۹

سبک بازی: شوتر,اول‌ شخص بتل رویال

نمره در متاکریتیک: ۸۹

اپکس لجندز که یک بازی رایگان تیراندازی شخص اول است که بعد از انتشار یه شکل عجیبی محبوب شد و به قسمت بهترین بازی های آنلاین کنسول 2019 تا 2021 پیوست. این بازی صورت بتل رویال و شخص اول می باشد که قبل از عرضه همه فکرمی کردند که فقط تجربه ای برای سود بردن EA از این بازی است ولی وقتی منتشر شد نشان داد که خلاقیت فوقالعاده خاص خودش را دارد و به لیست بهترین بازی های آنلاین ما اضافه شد.

GTA V بازی شوتر و آزاد است که جزو بهترین بازی های آنلاین برای کنسول و پی سی می باشد.
GTA V بازی شوتر و آزاد است که جزو بهترین ها برای کنسول و پی سی می باشد. این بازی هم آنلاینش و داستان آفلاینی که داره از همون اول جزو بهترین ها بوده و هست.

3- GTA V

سازنده و ناشر بازی: راک‌استار

سال انتشار: ۲۰۱۳

سبک بازی: جهان‌باز

نمره در متاکریتیک: ۹۷

بازی GTA V  بازی اکشن و ماجراجویی که در سال 2013 توسط راک‌استار گیمز منتشر شد که میتوان به صورت آفلاین یا آنلاین بازی کرد که اغلب ما باهاش خاطره داریم و جزو بهترین بازی های آنلاین کنسول و پی سی می باشد. این بازی دومین بازی ویدویی پرفروش که بیشتر از 150 میلیون نسخه می باشد سدرنشین بازی های آنلاین در سال 2013 است.

رد دد ریدمپشن۲ که جزو بهترین بازی های آفلاین و آنلاین در کنسول و پی سی می باشد و خیلی پر ترفدار است
رد دد ریدمپشن۲ که درسال 2018 منتشر شد که داستان خیلی جالبی داره و طرفدار های زیادی هم داره که شما صد درصداز امتحان این بازی پشیمون نمیشید.

 4- Red Dead Redemption 2

سازنده و ناشر بازی: راک‌استار

سال انتشار: ۲۰۱۸

سبک بازی: اکشن جهان‌باز

نمره در متاکریتیک: ۹۷

رد دد ریدمپشن۲ که درسال 2018 منتشر شد همه نظر هارا به خودش جلب کرد که گیم رنکینگ این بازی ۹۶٫۴۵٪ می باشد و جزو بهترین بازی های آنلاین کنسول و پی سی از سال 2018 تا به امروز بوده که شما میتوانید به صورت  آنلاین یا آفلاین بازی کنید و اگر شما به دنبال اکشن و پر از ماجرا جویی هستید این بازی میتونه گذینه خوبی باشه.

فورتنایت که جزو پر رقیب ترین ها در بتل رویال می باشد و میتوان ساعت ها با دوستانتون بازی کنید و لذت ببرید
فورتنایت که جزو پر رقیب ترین ها در بتل رویال کخ چندین مدل و سبک مختلف بازی داره و بخاطر اختلافش با اپل از لیست بهترین بازی های آنلاین از رو موبایل حذف شد.

5-fortnite

سازنده و ناشر بازی: اپیک گیمز

سال انتشار: 2017

سبک بازی: بقا,سوم شخص

نمره در متاکریتیک: ۹۷

fortnite درسال 2017 منتشر شد و تا الان پلیر های زیادی داره و یک بازی پر رقیب در سبک بتل رویال می باشد که همین باعث شد که جزو بهترین ها در بازی های آنلاین باشه. این بازی مود های زیاد و مختلفی داره مثل کریتیو بتل رویال و سیو د ورد که هر کدوم سبک متفاوتی داره که قسمت سیو د وردش پولی ولی قسمت کریتیو و بتل رویالش بصورت مجانی میتوان داشته باشید.

ویژگی بازی های آنلاین:

بازی های آنلاین بیشتر برای پر کردن وقتتون استفاده میشه ولی ما یکی از استفاده های دیگشم در صفحه پایین گذاشتیم که با کلیک کردن رو عکس شما با ساده ترین راه ها به درآمد زایی از بازی های آنلاین میرسین. بازی کردن خوبه ولی وقتی که به اندازه باشه و از حد خودش نگذره. شما میتونین وقت بازیتونو به روزی 2 تا 3 ساعت برسونید که به بقیه کارهاتون هم برسید.

درآمد زایی از بازی های آنلاین
بهترین و ساده ترین روش ها برای درآمد زایی از بازی های آنلاین
Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *