المنتور چیست

المنتور چیست؟ معرفی یکی از افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس

از زمانی‌که Elementor راه‌اندازی شد، در جامعه وردپرسی بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اما هنوز هم بسیاری از کاربران از وجود چنین راه‌ حل آسانی برای طراحی‌های پیشرفته در سایت‌های وردپرسی به صورت رایگان اطلاع ندارند. به‌همین‌دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به این بپردازیم که افزونه المنتور چیست و چه کاربردهایی می‌تواند برای شما داشته باشد؟

بیشتر بخوانید مقاله amp چیست

المنتور چیست ؟

افزونه Elementor یک صفحه‌ساز وردپرسی است که به شما این امکان را می‌دهد که صفحات وب حرفه‌ای ایجاد کنید. حتی اگر مهارت طراحی یا توسعه دهنده را به‌اندازه کافی نداشته باشید.

اگر حس می‌ ‌کنید که زمان یا مهارت کافی برای شروع کار با برنامه نویسی را از ابتدا ند‌ارید یا به هر دلیل، Elementor با قا‌لب‌های زیاد و متنوع  و قا‌بل درک، مکانی برای ساخت‎ن صفحات وب دارد که میتو‎انید به راحتی کار کنید. قابلیت‌های زیادی از جمله کشید‌ن و رها کردن به شما این امکان می‌دهد تا ابزار‌ک‌های متنوع برای تو‌لید محتو‌ا را به صفحه و‌ار‌د کنید و آن‌ها را در هر کجا‌‌ی صفحه که دوست د‌ارید قرا‌ر د‌هید.‎‎

سرعت وب‌سایت

در حالی که سرعت بارگذاری صفحه وب شما کاملاً به خاطر صفحه‌ساز کاهش نمی‌یابد. اما به‌طور کلی استفاده شما از افزونه‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در سرعت وب‌سایت و در نتیجه رتبه‌بندی شما در موتور جستجوی Google داشته باشد.

به شما توصیه می‌شود، در صورت استفاده زیاد از المنتور در صفحات وب‌سایتتان، تعداد افزونه‌های دیگر را که در ترکیب با Elementor استفاده می‌کنید، به حداقل برسانید.

المنتور چیست

افزونه های جانبی المنتو‌ر

یکی دیگر از مزایای افزونه صفحه ساز المنتور این است که با افزونه های مطرح وردپرس سازگاری کامل دارد. سازگاری المنتور با افزونه WPML سازگاری المنتور با ووکامرس سازگاری المنتور با ACF و سازگاری المنتور با افزونه یوست Yoast از دیگر مزایای آن می باشد.

تم های المنتور

وردپرس تم‌های بیشماری را برای انتخاب به کاربران ارائه می‌دهد که با Elementor سازگار هستند. تم‌های بسیاری وجود دارد که سریعتر بارگیری می‌شوند و قابل تنظیم‌تر، مناسب سئو، واکنش‌گرا و سازگار با مرورگرها هستند.

بیشتر بخوانید مزایا و معایب WordPress

افزونه المنتور رایگان است یا خیر؟

افزونه‌های صفحه‌ساز زیادی وجود دارند وجود دارند که توسط صاحبان وب به صورت رایگان یا با هزینه دریافت می‌شوند. این افزونه رایگان و منبع باز است. اما نسخه حرفه‌ای آن غیر رایگان و پولی می‌باشد.

برای استفاده رایگان از این صفحه ساز وردپرسی، برخی از ویژگی‌هایی را که فقط با نسخه حرفه‌ای قابل دسترسی هستند را از دست می‌دهید. با استفاده از نسخه رایگان، می‌توانید طراحی کل وب‌سایت خود را مشابه و منسجم نگه دارید.

اما ELEMENTOR PRO نسخه حرفه‌ای المنتور ۴۹ دلار در سال است. این برنامه می‌تواند همه کارهایی را که نسخه رایگان انجام می‌دهد، از جمله کشیدن و رها کردن عناصر در صفحات شما را انجام دهد. برخلاف نسخه رایگان، افزونه Elementor Pro شما را فقط در تغییر محتوای صفحات محدود نمی‌کند. تقریباً می‌توانید از ویرایشگر پلاگین در هر جنبه‌ا‌ی از صفحات خود استفاده کنید.

المنتور چیست

مزایای افزونه المنتور در وردپرس

افزونه المنتور مزایای زیادی دارد که باعث شده‌اند تا آمار نصب این افزونه وردپرسی به بیش از دو میلیون نصب رسمی در مخزن وردپرس برسد. در ادامه با چند مورد از مهم‌ترین مزایای این افزونه آشنا خواهید شد:

  1. ویرایشگر آسان و در لحظه
  2. صفحه‌ساز Drag & Drop
  3. امکان تغییر سایز صفحات
  4. ذخیره سازی صفحات ساخته شده
  5. متن باز بودن افزونه المنتور
  6. سازگاری افزونه المنتور با افزونه‌های سئو
  7. طراحی کاملا ریسپانسیو و واکنش‌گرا
  8. سرعت بارگذاری بالا

امیدواریم درک کرده باشید که افزونه المنتور چیست و این مقاله هم به کارتون بیاد

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *