اینستاگرام هک شد

اینستاگرام از کار افتاد

اینستاگرام از کار افتاد

تمامی سرور های فیس بوک غیر فعال شد . از تاریخ 12 مهر ساعت 19 تمامی سرور های فیس بوک و زیر مجموعه هایش که اینستاگرام و واتس آپ است دیگر کار نمی کنند . بعد از قطعی کارشناسان با کمی تحقیق متوجه شدند که این مشکل جهانی است و هیچ ربطی به ایران و فیلترینگ و غیره ندارد . اینستاگرام از کار افتاد که به نظر به سرور فیس بوک حمله شده !

اینستاگرام هک شد

چه بر سر فیس بوک آمد

در حال حاضر که این مطلب منتشر می شود تنها 3 ساعت از این اتفاق می گذرد. و در همین زمان سرویس های جیمیل و نتفلیکس و زوم سرویس های خود را بروز رسانی کردند. تا دچار مشکل شرکت فیس بوک و زیر مجموعه هایش نشوند .

اما در حقیقت فیس بوک و اینستاگرام و واتس آپ که همه در واقع یک شرکت است . به گفته بعضی دچار حمله (هک) شده و سرور ها در حال حاضر قادر به سرویس دهی نیستند . ولی بعضی نیز بر این باورند که سرور ها بدون خبر قبلی در حال بروز رسانی است . تا این لحظه خبری منتشر نشده ولی اگر شما چیزی می دونید همین پایین قسمت دیدگاه بنویسید .

از دست ما چه کاری بر میاد ؟

خیلی معطل نکنم ، هیچی ! ولی پیشنهاد میکنم حتما یکم مقاله بخونید چون زیاد از اینستاگرام دور نمی شید نترسید. هم یه مطلب یاد میگیری هم میبینی چی به دردت می خوره . هم اینکه بعدا کلی ترفند برای همون اینستا بلدی ! خلاصه حتما نظرتو بگو یا سوالی داری بپرس .

لایت کمپانی 

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *