تعرفه سئو سایت

تعرفه سئو سایت

 

باتوجه به اینکه برای بدست آوردن رتبه خوب در موتورهای جستجو به ما خدمات سئو سایت نیازمندیم که تعرفه سئو سایت ازدغدغه های مدیران سایت می باشد.

امر سئو وب سایت برای کسب و کارها یک موضوع بسیار مهمی می باشد. شاید اولین سوالی که در مورد انجام خدمات سئو به ذهن خطور کند قیمت سئو سایت می باشد. مدیران سایت ها همواره به دنبال آن بوده اند که رتبه بندی سایتشان با کمترین هزینه اما با کیفیت مطلوب صورت بپذیرد.

در این مقاله قصد ما بر این است که در مورد اینکه چه مواردی بر تعرفه سئو سایت تاثیر می گذارند صحبت به عمل آوریم.

 

اهمیت طراحی سایت و سئو چیست؟

طراحی سایت و سئو می تواند به شما در ایجاد روابط بلندمدت با مشتری کمک کند زیرا بستری برای ارتباط با مشتریان شما فراهم می کند. بدون یک وب سایت خوب، نمی توانید روابط بلندمدت مورد نظر خود را با مشتریان خود ایجاد کنید.

یک وب سایت خوب طراحی شده می تواند به ایجاد اعتماد کمک کند و بازدیدکنندگان را برای اقدام راهنمایی کند. ایجاد یک تجربه کاربری عالی شامل اطمینان از اینکه طراحی وب سایت شما برای قابلیت استفاده (شکل و زیبایی شناسی) بهینه شده است و استفاده از آن چقدر آسان است (عملکرد) است. وب سایت شما باید با در نظر گرفتن مخاطبان طراحی شود و باید اطمینان حاصل کند که تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

 

تعرفه سئو سایت

وب سایت شما یکی از مهمترین جنبه های حضور آنلاین برند شما است و مهم است که آن را درست طراحی کنید. وب سایت شما همچنین مکانی است که در آن سرنخ های پایین قیف خود را برای دریافت تبدیل پرورش می دهید. بنابراین، شما نمی توانید هر گونه خرابی وب سایتی را که ممکن است باعث شود مشتریان بالقوه شما از وب سایت شما خارج شوند، تحمل کنید.

وب سایت شما باید با در نظر گرفتن مخاطبان طراحی شود و باید اطمینان حاصل کند که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد. یک طراحی وب سایت خوب مزایای بسیار دیگری هم برای کسب و کار و هم برای مخاطبان شما دارد.

میانگین تعرفه سئو سایت در سال جاری

شاید تا به حال به سایت های زیادی برای سئو سایت سر زده اید و با بسته ها و تعرفه های آنها آشنایی نسبی دارید.

بنابراین می دانید که پکیج ها و تعرفه هایی که تمامی سایت ها ارائه می دهند یک نوع و یک مبلغ نیستند و تنوع فراوانی دارد. در واقع هر سایت یک مشکل مختص به خود را دارد که بعد از شناسایی این عوامل مبلغ نهایی تعیین می شود.

شرکت لایت کمپانی از شرکت های است که هزینه ها را باتوجه به مشکل سایت شما تعیین می نماید.

میانگین هزینه سئو سایت

آمار ها به ما نشان می دهد که تعرفه سئو وب سایت از ساعتی 30 الی 60 هزار تومان شروع خواهد شد و با هزینه ماهانه 1الی3 میلیون تومان حتی بالاتر ادامه خواهد داشت.

حال سوال اصلی اینجاست که کدام پکیج قیمتی برای سایت شما مناسب خواهد بود؟ برای پاسخ به این سوال روش های متفاوتی را ما برای شما عنوان می کنیم.

چگونگی محاسبه سئو سایت ساعتی

این نوع مدلی قیمتی مختص به افرادی است که بطور شخصی خدمات سئو سایت را برعهده می گیرند. در واقع براساس زمانی که فرد در سایت شما برای سئو صرف می کند مبلغی از شما اخذ می نماید.

از مشکلاتی که برای این نوع سئو سایت وجود دارد این است که سئو ساعتی سرانجام بسیار کندی دارند و همچنین ممکن است تعرفه سئو سایت بسیار بالاتری را متحمل شوید.

مزایای این نوع از سئو سایت

  • محاسبه راحت تر هزینه ها
  • ارزیابی قیمت مطابق با مشکلات سایت شما
  • مدیریت بودجه

معایب این نوع از سئو سایت

  • نتیجه گیری طولانی
  • عدم رابطه بین پرداخت هزینه و دریافت خدمات مطلوب
  • عدم تضمیت کافی برای موفقیت در سئو سایت

انواع سئو

  1. سئو کلاه سفید
  2. سئو کلاه سیاه
  3. سئو کلاه خاکستری
  4. سئوon page
  5. سئو off page
  6. سئو فنی

چگونگی محاسبه سئو سایت بصورت ماهیانه

این نوع از سئوها برای پروژه های طولانی مدت معمولا بکار می روند و تعرفه سئو سایت این نوع از یک میلیون تومان آغاز خواهد شد.

مزایای سئو ماهیانه

  • عدم نیاز به فعالیت مستمر
  • رابطه بهتر بین مشتری و شرکت سئو
  • قیمت گذاری مناسب تر و بهینه تر
  • اعتبار شما را افزایش می دهد.
  • لازم نیست برای شما هزینه ای داشته باشد.
  • از بازاریابی محتوا پشتیبانی می کند.
  • می تواند به شما کمک کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

معایب سئو ماهیانه

  • امکان نگرفتن نتیجه مطلوب
  • پروسه و تعهدات طولانی مدت

کلام پایانی | تعرفه سئو سایت

شاید پروسه سئو سایت ماهیانه کمی زمان بر باشد اما از لحاظ هزینه و دریافت عملکرد بسیار بهینه و به صرفه می باشد.

انجام سئو سایت یک کار تخصصی است، برای همین شرکت لایت کمپانی در این امر با بهترین تعرفه سئو وب سایت به کمک شما خواهد آمد.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *