10 سایت پرکاربرد

انواع سایت پرکاربرد

در این مقاله در مورد انواع سایت پرکاربرد، سایت های مدیا، سایت های  بیزنسی، سایت های شخصی، سایت های پرتفیلو حرف میزنیم و توضیح خواهیم داد.

سایت های پرتفیلو چیست؟ سایت های بیزنسی چیست؟ و ….. به همه این سوال ها در ادامه پاسخ داده خواهد شد.

در این مقاله، به صورت مختصر شما را با انواع وب‌سایت پرکاربرد و ماهیت هر کدام از آن‌ها آشنا کنیم. بعد از خواندن این مقاله در می‌یابید چه نوع سایتی با حوزه فعالیت و کسب‌وکارتان متناسب است و می‌تواند جوابگویی نیازها و خواسته‌های شما در دنیای دیجیتال باشد.

1) سایت های فروشگاهی

سایت های فروشگاهی، سایتی استکه کاربرات بتوانند در آن به صورت مستقیم محصولات مورد نظرشان را خریداری کنند. صاحبان این گروه ها از وب سایت ها، می توانند هر نوع محصولی را در سایتشان ارائه کنند و میزان فروش خود را نسبت به گذشته افزایش دهند. از آنجایی که خرید اینترنتی برای کاربران نیز راحتی و رفاه را در پی دارد. عموم مرد به این نوع خرید روی آوردند. لازم به ذکر است. که طراحی این نوع وب سایت متقاضیان زیادی دارد.

2) سایت های آموزشی

هدف اصلی از طراحی سایت های آموزشی، این است که بستری آنلاین برای آموزش و افزایش تعداد بازدیدکنندگان جهت معرفی هر چه بهتر آموزشگاه ها و مدرسین آنها است.

سایت های آموزشگاهی و سایت هایی که آموزش آنلاین ارائه می‌دهند، مثالی از این دسته می‌باشد.

برخی از این سایت ها شیوه تدریس یک آموزشگاه را تبلیغ می کنند. و برخی دیگر دوره های آموزشی را به فروش می رسانند.

 سایت های مدیا

3) انواع سایت پرکاربرد کسب و کار

ماهیت اصلی این دسته از سایت ها، برند کردن یک بیزینس است. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، قطعا مشتریان بالقوه نام برند شما را در گوگل سرچ خواهند کرد. حال اگر شما رد و نشانی از خود در فضای اینترنت نداشته باشید، به طور حتم نزد مشتری، حرفه ای به نظر نمی رسید و به عبارت دیگر در مقایسه با رقبایتان از اعتبار کمتری بر خوردار خواهید بود.

4) سایت های شخصی

همه وب سایت ها با هدف کسب در آمد طراحی نمی شوند. وب سایت های شخصی از جمله وب سایت هایی هستند که هدفی به جز کسب در آمد دارند. د

این دسته از وب سایت ها بستری برای بیان افکار و عقاید صاحبان سایت می باشد. هر نوع محتوایی را می توان بر روی این نوع سایت قرار داد. از مهم ترین قسمت های سایت شخصی می توان به قسمت وبلاگ نویسی آن وبلاگ نویسی آن اشاره کرد.

5) انواع سایت پرکاربرد پرتفیلو

سایت پرتفیلو به جهت نشان دادن نمونه کار های موفق یک شخص، یک سازمان یا یک آژانس تبلیغاتی و… طراحی می شود.

مشتریان بالقوه می توانند با مراجعه به سایت پرتفیلو، اطلاعات کاملی در زمینه حوزه کاریتان بدست آوردند.

6) سایت های بروشوری

وب سایت بروشوری تقریبا شبیه به سایت های بیزنسی است. با این تفاوت که صفحات کمتری نسبت به سایت بیزنسی دارد.

در این گونه وب سایت ها می توان به معرفی کامل محصولات پرداخت و همچنین اطلاعات تماس را در اختیار کاربران قرار داد.

7) سایت های پرتال

ارگان ها، موسسات و برخی از کسب و کار ها متقاضی طراحی این نوع وب سایت هستند. اطلاعات مرتبط در مورد یک موضوع در فرمت های مختلف و از منابع گوناگون جمع آوری می شود و در اختیار کاربران سایت قرار می گیرد.

8) انواع سایت پرکاربرد سرگرمی

این گروه از سایت ها، دارای محتوای طنز مانند و خنده دار هستند. و در کل هدف از قرار دادن هر نوع محتوایی در این سایت ها، سرگرم کردن مخاطب است. منبع درآمد این نوع وب سایت ها، تبلیغات می باشد.

9) سایت های مدیا

در این نوع سایت ها فیلم، ویدیو و موزیک به اشتراک گذاشته می شود. وب سایت های مدیا از جمله سایت های پر بازدیدی می باشد که می تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند.

این گروه از سایت ها معمولا به علت داشتن ترافیک بالا، درآمد خود را از تبلیغاتی که بر روی سایت نمایش داده می شود کسب می کنند.

10) انواع سایت پرکاربرد  خبری

هدف از طراحی این گروه از وب سایت ها منتشر کردن جدیدترین اخبار در حوزه های مختلف است. در صورت به روز بودن اخبار منتشر شده، کاربران زیادی برای خواندن خبر آنلاین

به این گونه سایت ها مراجعه می کنند. دارندگان سایت های خبری نیز می توانند از طریق تبلیغات کسب درآمد کنند.


برای خواندن مقالات بیشتر به اینجا سر بزنید.

خوشحال میشیم که مارا در اینستاگرام دنبال کنید.

بیشتر بدانید:

چرا به یک وب سایت شخصی نیاز داریم؟

پرسنال برندینگ چیست؟

نرم افزار لیست کار برای کامپیوتر

 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *