ویندوز11

Windows 11 بتا  توسط مایکروسافت منتشر شد

ویندوز 11 بتا  توسط مایکروسافت منتشر شد!

مایکروسافت از جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود تحت عنوان ویندوز 11 و Windows 11   رونمایی کرد. ویندوزی که با تغییرات بسیار گسترده و قابلیت های جدید نظیر پشتیبانی از اپیلیکیشن های اندروید که به نظر می رسد. در صورت موفیقت آمیز بودن تمام حرف هایی که تا کنون در مورد آن شنیدیم، باید آن را بهترین سیستم عامل تاریخ سیستم های خانگی بدانیم.

در ابتدا مایکروسافت  Windows 11 را برای کاربران حلقه dev منتشر کرد اما خبری از بیلد جدید نبود. البته این موضوع را نمی توان خیلی نا امید کننده دانست. چرا که خبر خوب این است. که شرکت ردموندی تصمیم گرفته این بار ویندوز 11  را از طریق کانال بتا برای کاربرانش منتشر کند.

کاربرانی که تا کنون از طریق کانال dev موقف به دریافت Windows 11 شدند می دانند این نسخه بیشترین مشکلات احتمالی را دارد بنابراین پیشنهاد مایکروسافت برای علاقه مندانی که می خواهند Windows 11 را تجربه کنند این است. که دیگر در حلقه ی dev آن ثبت نام و نسخه جدید را از طریق حلقه Beta دریافت کنند.

ویندوز11
ویندوز11

اما اگر هم اکنون جز حلقه dev هستید و بخواهید به حلقه Beta بروید، باید ویندوز را کاملا عوض کنید. اما برای یک مدت محدود، شرکت آمریکایی به شما این امکان را می دهد. تا بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز، بین این دو کانال سوییچ کنید. برای انجام اینکار به مسیر Windows update و سپس  Windows insider program رفته و حلقه مورد نظر خود را  انتخاب کنید.

کلام آخر Windows 11 خوب یا بد؟

اگر قصد دریافت ویندوز را دارید، باید در یکی از حلقه های Dev یا Beta ثبت نام کنید اما به خاطر داشته باشید، اول سیستم شما باید واجد شرایط برای دریافت Windows 11 باشد. به دلیل اینکه مایکروسافت شروط سختگیرانه ای برای دریافت  Windows 11   وضع کرده که به موجب آن، هر سیستمی قادر به پشتیبانی از ویندوزنیست. بنابراین قبل از هر گونه اقدام جهت دانلود و یا نصب Windows ، ابتدا وضعیت سیستم خود را بررسی کنید.

لینک پردازنده های پشتیبانی شده اینتل از ویندوز 11 

 

لینک پردازنده های پشتیبانی شده ای ام دی از ویندوز 11 

 

همچنین نسخه نهایی  قرار است در ماه اکتبر اوایل پاییز در دسترس عموم قرار بگیرد.


برای مقالات بیشتر کلیک کنید
Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *