سئو اینستاگرام

سئو اینستاگرام-قسمت 2

در این بخش به ادامه بحث سئو اینستا خواهیم پرداخت.

4-افزودن نوشته جایگزین(Alt Text) به عکس در سئو اینستاگرام

سئو اینستاگرام
سئو اینستا

اینستاگرام برای توصیف تصاویری که ارسال می کنید،  با فناوری  تشخیص اشیا به صورت خودکار متن جایگزین ایجاد می کند که همیشه دقیق نیست ، به همین دلیل بهتر است برای سئو اینستا عکس هریک از پست های خود، توضیحی بنویسید. این توضیح اطلاعات اضافی به اینستاگرام و الگوریتم مربوط به آن، درباره پست شما و موضوع آن می دهد. و کمک می کند تا پست شما در صفحه اکسپلور برای تصاویر مشابه نشان داده شود.

5-پیوند دادن پیج اینستاگرام با سایر شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری لینک پیج اینستا در سایر شبکه های اجتماعی نظیر توییتر، لینکدین، فیسبوک و… به افزایش دیده شدن شما کمک می کند و برای سئو اینستا شما هم مفید خواهد بود.

اشتراک گذاشتن پست های اینستاگرام خود در آنجا این فرصت را به آنها می دهد .که ببینند چه محتوایی را ارسال می کنید و شما را در اینستاگرام نیز دنبال می کنند.

6-استفاده از برچسب های موقعیت مکانی در سئو اینستاگرام

مردم همیشه در جستجوی مکانهای جدید برای بازدید ، مکانهایی برای مسافرت یا نقاطی برای گرفتن عکس در آنجا هستند. بنابراین برچسب گذاری جغرافیایی عکس پست ها ممکن است باعث شود. شما در نتایج جستجوی بیشتری نشان داده شوید و احتمال دارد دنبال کننده بیشتری هم جذب نمایید. برای همین در سئو اینستا به این مورد هم توجه کافی داشته باشید.

برچسب های موقعیت جغرافیایی مانند هشتگ عمل می کنند. ، تفاوت در این است که شما فقط می توانید از یک تگ استفاده کنید.

البته بهتر است از برچسب های موقعیت مکانی به صورت هوشمند استفاده نمایید. تا پست شما در نتایج جستجوی بیشتری نمایش داده شود.

تگ منشن سئو اینستاگرام

7-قرار گرفتن در معرض تگ ها و منشن ها

تگ ها و منشن ها کمی شبیه به بک لینک های وب سایت در اینستاگرام است.

وقتی شخصی پست شما را در استوری خود به اشتراک می گذارد و شما را تگ گذاری می کند .، مخاطبان خود را در معرض محتوای شما قرار می دهد بنابراین محتوایی ایجاد نمایید .که دیگران علاقه به اشتراک گذاری و بازنشر آن داشته باشند.

برای مقالات بیشتر کلیک کنید.

 

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *