124-1247172_digital-marketing-services-digital-marketing-trends-2020-hd

دیجیتال مارکتینگ_قسمت دوم

در ادامه به معرفی سایر ابزارهای بازاریابی آنلاین می پردازیم.

بازاریابی آنلاین

اولین ابزار در بازاریابی آنلاین بازاریابی سوشال مدیا

Sosial Media Marketing یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در مورد استفاده از قدرت محتوا در شبکه های اجتماعی برای بازاریابی است.

سوشال مدیا مارکتینگ بخشی ازدیجیتال مارکتینگ می باشد. که شامل ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا بر روی شبکه های اجتماعی به منظور جلب توجه ببیندگان برای دریافت بازخورد بیشتر.و افزایش تعامل کاربران برای دستیابی به اهداف بازاریابی می باشد.

شبکه‌هایی همچون اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و حتی تلگرام امروزه کاربران.مخصوص خود را دارند. شما نباید این مخاطبان را از دست بدهید، زیرا معمولا نرخ تعامل خوبی دارند.

تبلیغات کلیکی یا Pay Per Click

Pay Per Click یا همان پرداخت به ازای هر کلیک، یکی از متداول‌ترین انواع بازاریابی دیجیتال است. یعنی به تعداد کاربرانی که بر روی تبلیغات شما کلیک می‌کنند، شما هزینه‌ای پرداخت می‌کنید. با این روش قطعا بازدیدکنندگانی خواهیدداشت که می‌توانید توجه آن‌ها را به خدماتتان جلب کنید. در واقع شما هنگامی به ازای هر کلیک، مبلغی پرداخت می‌کنید.که شخصی به یکی از محصولات یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید، نیاز داشته و روی تبلیغات شما کلیک کند.

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش یک نوع دیجیتال مارکتینگ است. در این روش، شما با فروشگاه‌های دیگر همکاری می‌کنید و در محتوای خود، یک محصول خاص را معرفی کرده و لینک فروشنده را هم در آن قرار می‌دهید.سپس در ازای هر خریدی که کاربران.از طریق لینک شما انجام دهند، درصدی از قیمت محصول به شما تعلق می گیرد.

از این روش می‌توانید هم با فروش محصولات دیگران کسب درآمد کنید.و هم اینکه محصولات خود را به فروش برسانید.

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیل یکی از محبوب‌ترین و موثرترین انواع دیجیتال مارکتینگ است. این روش یک راه برای معرفی محصولات و خدمات، ایجاد روابط، ایجاد حس وفاداری در مشتریان.و همچنین دریافت نظرات مشتریان است.

در واقع ایمیل مارکتینگ یعنی استفاده از ابزار ایمیل و ارسال پیام به مخاطبان هدف در راستای جذب مشتریان.جدید و حفظ رابطه با مشتریان قدیمی. محتوای پیام شما می‌تواند شامل تبلیغات، محتوای کاربردی، تخفیف‌ها و پیشنهادات جذاب و متفاوت و… باشد.

ویدیو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ به معنی استفاده از ویدیو برای افزایش آگاهی در مخاطب، تعامل با او و فروش است.

ویدیو می‌تواند یک ابزار قدرتمند بازاریابی آنلاین باشد، بستگی به شما دارد که چطور انجامش دهید. ویدیوها امروزه خیلی مورد استقبال قرار می‌گیرند. به راحتی می توانید با تولید یک ویدیوی خوب مخاطبان زیادی جذب کنید.به خصوص اگر ویدیوی شما به اشتراک گذاشته شود.

از مزیت های تولید ویدیو این است که کاربران به وضوح با محصولات و خدمات شما.آشنا می شوندو بر سئو وبسایت تاثیرگذار می باشد.

آخرین ابزار در بازاریابی آنلاین اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی نوین و بسیار موثر در تبلیغات دیجیتال است.

اینفلوئنسرمارکتینگ به روشی در بازاریابی گفته می‌شود.که در آن برندها با افراد مشهور یا صفحات پرطرفدار در شبکه‎ های اجتماعی همکاری می‌کنند.تا با استفاده از اعتبار این افراد در نزد مخاطبانشان محصول یا برند خود را تبلیغ کنند.

ابزارهای بازاریابی آنلاین بسیار متنوع اند که دراین مقاله سعی کردیم.به معرفی برخی از به روزترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بپردازیم.

به یاد داشته باشد که برای موفقیت در استفاده از روشهای دیجیتال مارکتینگ، باید بتوانید روحیات.ورفتارهای مخاطبان و کاربران اینترنتی را بررسی و تحلیل کرده و بدانید که آنها به چه چیزهایی نیازدارند. توجه به نیازهای کاربران رمز موفقیت در بازاریابی دیجیتال است.

 

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *