سئو-اینستاگرام1

سئو اینستاگرام-قسمت1

سئو اینستاگرام

اینستاگرام یکی از چندین شبکه اجتماعی مطرح دنیا با تعداد کاربران فعال میلیاردی است. این بدان معناست که اکنون محبوب تر از غول های رسانه های اجتماعی مانند توییتر یا لینکدین عمل می کند.و به سکویی غیر قابل انکار برای بازاریابی در سال های اخیر تبدیل شده است برای همین سئو اینستاگرام نیز در این زمینه اهمیت یافته است.

در اینستاگرام تعداد زیادی از کاربران دور هم جمع شده اند و منتظرند تا محتوای شما را ببینند.

سئو اینستاگرام

ارتباط سئو با اینستاگرام

سئو در واقع بهینه کردن وبسایت و یا افزایش رتبه صفحه یا سایت شما در مرورگرتان است که به منظور بهبود عملکرد سایت شما بر اساس استانداردهای موتور جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر انجام می گیرد.

به دلیل یکسری شباهت هایی که در عملکرد اینستاگرام با موتورهای جستجو وجود دارد.، رنگ واقعیت به موضوع سئو اینستاگرام بخشیده است.

زمان آن رسیده که اینستاگرام را به عنوان یک موتور جستجو بررسی کنید.و از شیوه های سئو برای رشد پیج خود استفاده کنید.

منظور از سئو اینستاگرام، بهینه سازی پیج اینستاگرام با تولید محتوای بهینه ، کپشن نویسی جذاب، عکس های خلاقانه. و هشتگ گذاری مناسب و… برای تبدیل کاربران به فالوور، افزایش تعداد فالوور و در نتیجه فروش بیشتر است.

سئو اینستاگرام هم چنین ابزاری قدرتمند برای افزایش ترافیک وب سایت شماست.

مراحل سئو پیج اینستاگرام

1-بهینه کردن پروفایل اینستاگرام برای جستجو

هدف این است که پیج اینستاگرام هم در صفحه اکسپلور و هم در پیشنهادات جستجو نشان داده شوند.

از آنجا که اینستاگرام از بین میلیون ها اکانت موجود در برنامه نتایج را فیلتر می کند.و نمایش می دهد ، باید به آن در یافتن پیج خود کمک کنید.

اولین نکته اطمینان از عمومی بودن پیج است، .در غیر این صورت، محتوای شما در هشتگ ها و در صفحه اکسپلور نشان داده نمی شود.

می توانید از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع پیج خود، در نام و نام کاربری خود استفاده کنید. سپس بیوگرافی خود را بیشتر با کلمات کلیدی و کلیدواژه های مربوط به کلیدواژه اصلی خود بهینه کنید. این کار هم برای سئو خوب است. و هم به دنبال کنندگان شما نشان می دهد پیج شما درباره چه موضوعی است.

هشتگ سئو اینستاگرام

 

2-افزودن هشتگ ها به پست ها

در سئو اینستاگرام هشتگ ها همان کلمات کلیدی هستند.

استفاده از هشتگ های مناسب، شما را در معرض مخاطبانی قرار می دهد که به احتمال زیاد به موضوع پیج یا خدمات و محصول شما علاقه مند است .و به احتمال زیاد مشتری می شود.

اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا به هر پست حداکثر  30 هشتگ اضافه کنند.

برای دیده شدن محتوای پیج شما توسط مخاطبان جدید از هشتگ های مرتبط با محتوای پیج خود، در زیر پست ها استفاده کنید . هم چنین می توانید در استوری های اینستاگرام خود از هشتگ استفاده کنید. تا در استوری های آن هشتگ خاص دیده شود.

3-استفاده کردن از کلمات کلیدی در متن کپشن

اینستاگرام به کلمات کلیدی استفاده شده در حساب ها نگاه می کند تا میزان ارتباط آن ها با یکدیگر را مشخص کند،.این کلمات کلیدی علاوه بر پروفایل و بیوگرافی، از کپشن های پست ها هم به دست می آیند.

در هنگام نوشتن کپشن، از کلمات کلیدی و توصیفی مرتبط با موضوع پیج و کسب و کار خود استفاده کنید، اینستاگرام از آن استفاده می کند و شما را دسته بندی حساب های مشابه موضوع شما قرار میدهد و احتمال دیده شدن شما در صفحه اکسپلور برای کاربرانی که به مباحث مربوط به آن کلمات کلیدی علاقه دارند،  افزایش می یابد.

برای مقالات بیشتر کلیک کنید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *