r0n0kpmpocsj

ابزارهای سئو چیست

در این مقاله در مورد ابزارهای سئو چیست،مهمترین ابزار های سئو  سایت چیست

 

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو این امکان را برای شما دارد که افراد به راحتی با فعالیت شما آشنا شوند. برای همین قصد ما در این مقاله این است که شما را با ابزار های سئو وب سایت آشنا نماییم.

در این زمینه ابزار ها و نرم افزار های متعددی وجود دارد. نرم افزارهایی که ادامه معرفی خواهیم کرد حتی افراد مبتدی هم میتوانند از آن استفاده کنند.

مهمترین ابزارهای سئو سایت چیست

ابزاری های سئو چیست

  • نرم افزار MOZ Local :

این نرم افزار ابزاری مناسب برای هر فدی است که می خواهد به دنیال راه اندازی یک سئو محلی خوب در قالب لیست آنلاین است.در واقع این ابزارتمام نقل قول های محلی را برای شما انجام می دهد.

همچنین این نرم افزار تضمین می کند که اطلاعات شما دقیق و هماهنگ و سازگار است.

  • نرم افزار گوگل وب مستر :

این نرم افزار از محبوبیت زیادی در جهان برخوردار است. در واقع افرادی که سر و کار زیادی با ابزارهای سئو وب سایت دارند با این برنامه بخوبی آشنا هستند.

این ابزار رایگان قدرتمند، گزارشی از اطلاعات وب سایت ها، مانند کلمات کلیدی داده ها، کلیک و غیره … را نشان می دهد. این ابزار می تواند همراه خوبی برای سئو سایت شما باشد.

  • نرم افزار گوگل Insights :

با این نرم افزار شما می توانید سرعت صفحه خود را بررسی نمایید. نکته قابل توجه این است که بسیاری از شرکت ها هیچ ایده ای به منظور بهبود سرعت بارگذاری سایت خود ندارند.

در واقع این نرم افزار میتواند در این زمینه به شما کمک نماید تا سایت با سرعت بیشتری در اختیار داشته باشید. این ابزار به شما می گوید چرا باید وب سایت خود را تعمیر کنید وچگونه این کار را برای بارگذاری سریعتروب سایتتان انجام دهید.

  • نرم افزار  Screaming Frog :

این نرم افزار در زمینه سئو وب سایت بسیار قدرتمند است. این ابزار پیوند های سایت، تصاویر، اسکریپت ها و … را جستجو واطلاعات بسیار مفیدی از همه این داده ها به شما می دهد.

این ابزار یک فایل CSV را در اختیار شما قرار می دهد تا به بررسی آنچه که می‌خواهید بپردازید. با این ابزار خطای 404 در وب سایت ، توصیف متا گم شده و تمام انواع اطلاعات مفید به شما داده می شود.

ابزارهای سئو سایت چیست


همچنین شما می توانید مارا در اینستاگرام دنیال کنید.

برای خواندن مقاله های بیشتر به اینجا مراجعه کنید

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *