InShot_20210216_075900029

چگونه با تولید محتوا کسب درآمد کنیم؟-قسمت دوم

خب بالاخره به قسمت هیجان انگیز مقاله یعنی روش های کسب درآمد از تولید محتوا رسیدیم.

روش های کسب درآمد از تولید محتواکسب درآمد از تولید محتوا

اگر هنوز به سراغ کسب درآمد از اینترنت نرفته‌اید، تولید محتوا یکی از پردرآمدترین کسب و کار اینترنتی برای شماست.که در حال پیشرفت و گسترش روزافزون می باشد.

مزیت تولید محتوا این است که با حداقل امکانات می‌توانید به کسب درآمد بپردازید.و همچنین محدودیت مکانی نداره، همین‌که اینترنت و یک سیستم داشته باشید کافیست

در این مقاله به معرفی برخی از روش های پربازده کسب درآمد از تولید محتوا اشاره می کنیم.

اولین روش کسب درآمد از تولید محتوا برگزاری دوره های آموزشی می باشد

امروزه دوره‌ها و وبینارهای آنلاین بسیار بیشتر از گذشته مورد استقبال قرار گرفتند. پس از جذب مخاطب شما می‌توانید.درباره موضوعات مختلفی که در آن تجربه و دانش کافی دارید، دوره‌ها و وبینارهای آموزشی برگزار کنید. در حال حاضر آموزش های تخصصی بسیار پولساز هستند.و یکی از بهترین راه های کسب درآمد از طریق تولید محتوا به شمار می روند. شما می توانید آموزش های خود را به صورت متنی یا ویدیویی آماده کنید و به دیگران بفروشید.

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی از قدیمی ترین روش های موجود برای تولید محتوا در وب است.

به طور خلاصه وبلاگ نویسی یعنی تولید محتوای جذاب و با کیفیت در حوزه ای که به آن علاقه دارید.و یا در حوزه ای خاصی که تخصص دارید.

بعد از اینکه وبلاگ تان را راه اندازی کردید و ترافیک خوبی را روی وبلاگ ایجاد کردید.می توانید از راه های مختلفی نظیر قرار دادن تبلیغات، همکاری در فروش، فروش محصولات و… به کسب درآمد بپردازید.

پادکست

یکی از انواع تولید محتوا، تولید محتوای صوتی است. اگر شما صدای خوبی دارید می توانید با صحبت کردن به درآمد قابل توجهی پیدا کنید. شما می توانید با راه اندازی یک کانال و یا وب سایت صدای خود را به گوش بقیه برسانید.و یا برای شرکت های تولید محتوا، پادکست بسازید.

افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی واسطه ای

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد با گوشی تلفن همراه، به خصوص.برای افرادی که به لپ تاپ یا کامپیوتر دسترسی ندارند، افیلیت.مارکتینگ یا بازاریابی واسطه ای است که به آن همکاری در فروش هم می گویند. به این صورت است که شما در محتوای خود، یک محصول خاص را معرفی کرده و لینک فروشنده را هم در آن قرار می‌دهید.سپس در ازای هر خریدی که کاربران از طریق لینک شما.انجام دهند، درصدی از قیمت محصول به شما تعلق می گیرد.

تبلیغات بنری یا کلیکی

اگر به قدر کافی مخاطب جذب کنید، می‌توانید در سایتتان تبلیغات هم بپذیرید. چه در شبکه‌های مجازی، چه در سایت شخصی خودتان، می‌توانید از تبلیغات کلیکی و بنری درآمد کسب کنید.

این بنرها که معمولا به صورت تصویر یا گیف هستند، معمولا به ازای.هر کلیک کاربر برای شما مقداری درآمد خواهند داشت.

رپورتاژنویسی

یکی از جذاب‌ترین روش های درآمدزایی از محتوا، رپورتاژ آگهی است. در رپورتاژ آگهی، تبلیغات به صورت گزارش خبری ارائه می شود.و مخاطب متوجه نمی شود که مستقیما در معرض تبلیغات قرار گرفته است. در حال حاضر بزرگترین کسب و کارها در سراسر دنیا از این روش استفاده می کنند.

فروش محصولات یا ارائه خدمات

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از تولید محتوا این است که دست به فروش محصولات یا ارائه خدمات بزنید.

اگر محصول و یا خدمتی برای ارائه دارید که فکر می‌کنید در بازارکار، خواهان دارد حتما ارائه دهید.

آخرین روش کسب درآمد از تولید محتوا فریلنسری می باشد

فریلنسر کیست؟

فریلنسر یا آزادکار، به شخصی گفته می‌شود که به صورت دورکاری و آزاد به دیگران خدماتی ارائه می‌دهد.

فریلنسینگ یا آزادکاری یکی از بهترین راه‌ها برای کسانیست که می‌خواهند برای خودشان کار کنند. فریلنسرها می‌توانند در آنِ واحد برای چند کارفرما کار کنند و از مهارت‌های مختلفشان برای پول درآوردن استفاده کنند. حتی تایم کاری‌شان دست خودشان است و در هر موقع از روز که دوست دارند می‌توانند کار کنند.

درپایان اینو اضافه کنم که اکثر مواقع کسب درآمد از تولید محتوا نیازمند.تلاش مستمر و صبر برای یک بازه زمانی نسبتا طولانی است. از تولید محتوا در یوتیوب گرفته تا تولید پادکست و وبلاگ‌نویسی، رسیدن به درآمد حداقل یک سال زمان نیاز دارد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و استفاده کافی را از آن برده باشید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *