سئو سایت فروشگاهی در مازندران

سئو سایت فروشگاهی در مازندران

 

امروزه با توجه حضور رشد چشم گیردنیای دیجیتال در زنگی ما، اکثر افراد برای کسب کار خود یک سایت راه اندازی کرده اند. و مطمئنا این مسئله باعث می شود تا رقابت برای کسب رتبه های اول و فروش بیشتر در گوگل سخت تر و هیجان انگیزتر شود. اگر یک کسب و کار دارید و دوست دارید در مورد سئو سایت فروشگاهی در مازندران اطلاعات کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای سئو سایت فروشگاهی در مازندران

سئو مزایای زیادی دارد که ما قصد داریم در این بخش به آنها بپردازیم. یکی از مهم ترین مزایای سئو افزایش فروش و برندینگ است. برای مثال شما فرض کنید که یک سایت فروش پوشاک در مازندران دارید. زمانی که کاربر وارد گوگل می شود و سرچ کند فروشگاه لباس در مازندارن و اگر سایت شما در بین چند سایت اول باشد چقدر می تواند فروشتان را بیشتر کند. در واقع می توان اینطور گفت اگر سایتی سئو نداشته باشد یعنی هیچ فروشی ندارد.

البته باید به این نکته توجه داشت که تنها در رتبه های اول بودن کافی نیست، عواملی از جمله سرعت سایت، رابط کاربری حرفه ای، طراحی چشم نواز، دسترسی آسان به محصولات، قیمت ها و … بر روی آمار فروش از فروشگاه اینترنتی شما تاثیرگذار است. پس در قدم اول برای سفارش طراحی سایت در مازندران یک شرکت تخصصی در این زمینه را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ی سئو سایت در مازندران را بخوانید.

سئو در مازندران

اینستاگرام لایت کمپانی

چرا سئو در سایت های فروشگاهی مهم است

همانطور که گفتیم سئو برای هر سایتی مخصوصاً در سایت های فروشگاهی الزامی است. سایت های فروشگاهی به دلیل اینکه می خواهند محصولات خود را بفروشند نیاز دارند دیده شوند. اما باید سایت خود را برای دیده شدند سئو کنند. سئو باعث می شود که رتبه بندی بهتری در گوگل بگیرید و بازدید سایت شما چند برابر شود و این بازدید به شما کمک میکند که فروشتان افزایش پیدا کند.

اکثر کاربران موتورهای جستجو (بیش از 70٪) به احتمال زیاد روی یکی از 5 نتیجه اول گوگل کلیک می‌‌کنند. برای اینکه بازدیدکنندگان سایت یا مشتریان فروشگاه آنلاین شما زیاد شود باید در یکی از نتایج اولیه گوگل قرار بگیرید. اگر تکنیک‌های سئو درست و اصولی اجرا شود، باعث بهبود تجربه کاربر و رضایت مخاطبان می‌شود. وقتی کاربر در جواب جستجوهایش، سایت شما را در نتایج اولیه می‌بیند، به سایت شما بیشتر اعتماد می‌کند چون کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو می توانید مقاله ی سئو و بهینه سازی سایت را بخوانید.

سئوچگونه کار می کند؟

در این بخش ما قصد داریم بفهمیم که سئو چگونه کار میکند و چگونه ما را در رتبه بندی بهتری قرار می دهد. موتور های جستجو مانند گوگل از ربات ها برای گشتن صفحات استفاده می کنند. این ربات ها تمام سایت ها را چک می کنند و اطلاعات مربوط به هر صفحه را جمع آوری می کنند. الگوریتم ها با در نظر گرفتن سیگنال ها و رتبه بندی ها صفحات را تجزیه و تحلیل می کنند تا مشخص کنند که کدام صفحه امتیاز بیشتری به دست می آورد. ربات های گوگل مشخص می کنند که یک سایت چقدر می تواند به جستجوگر آنچه را که جستجو می کند نشان و یا ارائه دهد.

گوکل هر چند وقت یکبار الگوریتم‌هایش را آپدیت می‌کند و معیارها و تاثیرشان را تغییر می‌دهد. مثلاً در سالهای اولیه گوگل تکرار مداوم و مصنوعی کلمات کلیدی (Keyword Stuffing) و خرید لینک‌های فراوان یکی از تکنیک‌هایی بود که افراد برای به دست آوردن رتبه مناسب در لیست نتایج استفاده می‌کردند.

هزینه سئو سایت فروشگاهی در مازندران

صاحبان کسب و کارهای موفق دوست دارند، هر هزینه و سرمایه‌ای خرج کسب و کار می‌کنند، نتیجه‌اش را ببیند و یا بقولی بازگشت سرمایه داشته باشند. سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست و صرفِ هزینه برای آن نیازمند راه‌هایی برای اندازه‌گیری سئو است. هزینه سئو سایت فروشگاهی در مازندران بر اساس عوامل مختلفی از جمله موارد زیر محاسبه می شود:

حجم و پیچیدگی سایت : هر چقدر حجم سایت بیشتر و پیچیده تر باشد طبیعتاً هزینه سئو آن نیز بالاتر می رود.

نوع کسب و کار : برخی از کسب و کار ها مانند کسب و کار خدماتی به سئو بیشتری نسبت به کسب و کار هایی که در زمینه فروش محصولات هستند.

رقابت در صنعت: هر چقدر رقابت در آن زمنیه و در آن صنعت بیشتر باشد هزینه سئو نیز افزایش می یابد.

سطح تجربه و تخصص شرکت سئو: شرکت هایی که در زمینه سئو تخصص و تجربه بیشتری دارند معمولا هزینه بیشتری برای خدمات سئو دریافت می کنند.

مدت زمان قرارداد: به این نکته توجه کنید که اکثر شرکت های برای قرار داد های بلند مدت هزینه کمتری دریافت می کنند.

تاثیر سئو بر افزایش درآمد در مازندران

وظیفه سئو این است که سایت شما را در نتایج گوگل به بالاترین حد ممکن برساند و از تمام رقبا بالا تر باشید. دقت کنید که اگر یک سایت با رتبه بالا در گوگل قرار بگیرد ترافیک در آن سایت نسبت به سایت های دیگر افزایش می یابد و به همین دلیل فروش بیشتر می شود. در دنیای امروز که تمام کسب و کار ها به سمت دیجیتال مارکتینگ حرکت می کنند حفظ برتری نسبت به رقب بسیار سخت است.

یکی از این دیجیتال مارکتینگ ها سئو است. این را بدانید که سئو سایت فروشگاهی در مازندران  یک ابزار بسیار قدرتمندی برای کسب و کار شما است. با انجام سئو منظم و درست می توانید در گوگل رتبه خوبی بیاورید و به کسب و کار خود بهبود ببخشید.

سئو سایت در مازندران

پشتیبانی سئو سایت فروشگاهی در مازندران

برای ارتقا دادن و بهبود کسب و کار خودتان بهتر است که کار خود را اینترنتی کنید و به این نکته توجه کنید که سئو سایت را به درستی و به طور منظم انجام دهید. زیرا گوگل سایت هایی را که الگوریتم آنها به درستی انجام می شود را در رتبه و جایگاه بهتری قرار می دهد. سعی کنید شرکتی را برای سئو سایت فروشگاهی در مازندران انتخاب کنید که با تجربه باشد.

درست است که سئو مهم است ولی نباید شما را از کیفیت محصول، سرویس یا محتوا غافل کند. این یک واقعیت است که محتوای بی‌کیفیت حتی با معجزه نیز نمی‌تواند برای مدت طولانی جایگاه خوبی در میان نتایج موتورها و مخاطبان داشته باشد. توجه داشته باشید در کوتاه مدت هم نرخ تبدیل مورد نظر شما حاصل نمی‌شود. سئو روندی زمانبر است که نیاز به صبر و حوصله دارد، اما مطمئن باشید زمانی که این درخت به بار بنشیند شیرینی لذت بهشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

فروش سراسری با استفاده از سئو

فروش سراسری به این معناست که فرض کنید شما یک مغازه فروش پوشاک دارید و طبیعتاً تمام مشتریان شما ساکنین همان شهری هستند که شما در آنجا محصولات خود را می فرشید. اما زمانی که شما برای کسب وکارتان یک سایت طراحی می کنید و سایت را بهینه سازی یا سئو می کنید هر فردی در هر مکانی که هست می تواند بصورت اینترنتی و غیر حضوری از شما محصول مورد نظرش را خریداری کند که این کار باعث افزایش درآمد شما می شود. پس میتوان این را به عنوان یک مزیت طراحی سایت و سئو دانست.

سئو سایت فروشگاهی در مازندران با لایت کمپانی

از شما ممنونیم که تا آخر همراه ما بودید و امیدواریم که مقاله ی  سئو سایت فروشگاهی در مازندران برای شما مفید بوده باشد. شرکت لایت کمپانی با بیش از چندین سال سابقه در حوزه سئو و طراحی سایت به شما کمک می کند که کسب و کار خودتان را اینترنتی کنید. لایت کمپانی همیشه در تلاش است که بهترین هارا به شما ارائه کند و کسب و کار شما را رونق دهد.

گروه لایت کمپانی با برگزاری جلسات مشاوره و نیاز سنجی مختص کسب و کار شما بازار هدف و رقبای حوزه کاری شما را بررسی خواهد کرد. سپس تدوین استراتژی سئو  و روند کار برای کسب و کار شما را پیاده سازی خواهیم کرد.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *