طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت با المنتور

المنتور یک افزونه صفحه ساز وردپرسی است که اکثر طراحان وب از این صفحه ساز برای طراحی سایت استفاده می کنند. المنتور در سال 2016 در جامعه وردپرس پا به عرصه گذاشت. این صفحه ساز یکی از افزونه هایی است که به طراحان وب کمک می کند بدون کد نویسی سایت طراحی کنند. اگر دوست دارید در مورد طراحی سایت با المنتور اطلاعات کسب کنید با لایت کمپانی همراه باشید.

طراحی سایت

المنتور چیست؟

المنتور یک افزونه رایگان وردپرس است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانش کدنویسی، سایت های زیبا و حرفه ای طراحی کنید. المنتور دارای یک رابط کاربری بصری و کشیدن و رها کردن است که استفاده از آن را بسیار آسان می کند. همچنین دارای یک کتابخانه گسترده از بلوک ها و عناصر است که می توانید برای ساختن سایت خود از آنها استفاده کنید. برای طراحی سایت با المنتور، ابتدا باید افزونه را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. پس از نصب و فعال سازی افزونه، می توانید آن را از طریق پنل مدیریت وردپرس خود باز کنید.

مزایای طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت با المنتور مزایای زیادی دارد که در این بخش به آن می پردازیم. ما در این بخش سعی می کنیم که سه مزیت مهم استفاده از این صفحه ساز را برای شما بیان کنیم. اولین مزایای استفاده از این صفحه ساز این است که شما بدون داشتن مهارت کدنویسی و حتی با نزدن یک خط کد می توانید یک سایت بسیار جذاب و با کیفیت طراحی کنید.

دومین مزیت استفاده از این صفحه ساز این است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید در کمترین زمان یک سایت طراحی کنید. آخرین مزایای استفاده از المنتور این است که این صفحه ساز کاملاً واکنش گرا هست و در تمام صفحات مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر به شکل مناسبی نمایش داده می شود در ادامه بیشتر در مورد صفحات واکنش گرا توضیح می دهیم. اینها فقط بخشی از مزایای طراحی سایت با المنتور است.

مزایای طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت فروشگاهی با المنتور

اگر فروشگاه دارید و همچنان کسب و کار خود را به روش سنتی انجام میدهید باید به این نکته توجه کنید که خطرات بسیاری کسب و کار شما را تهدید می کند. با پیشرفت و توسعه ی خرید آنلاین محصولات اگر به دنیای مجازی ملحق نشوید از رقبای خود عقب می مانید. المنتور یک صفحه ساز قدرتمند است که این امکان را به وجود آورده که به راحتی بتوانید یک سایت فروشگاه آنلاین را طراحی کنید.

بیشتر بدانید: طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

طراحی سایت آموزشی با المنتور

اگر دوست دارید یک سایت آموزشی برای خود راه اندازی کنید صفحه ساز المنتور به شما این امکان را می دهد که هر نوع وبسایتی برای خود طراحی کنید. در ایران سایت های آموزشی زیادی را با استفاده از المنتور طراحی می کنند. برای مثال یکی از این سایت های آموزشی لایت کالج است. این سایت مانند سایت های دیگر با استفاده از افزونه المنتور طراحی شده است و آموزش های برنامه نویسی در آن موجود می باشد.

اطلاعات بیشتری در مورد سایت های آموزشی کسب کنید می توانید مقاله ی طراحی سایت آموزشی(نکات مهم) را بخوانید.

طراحی سایت وردپرسی با المنتور

طراحی سایت با المنتور در کمترین زمان

ساخت سایت با کدنویسی برای کسب و کار شما شاید کمی زمان بر باشد و شاید شما دوست داشته باشید که در مدت زمان کمتری یک سایت برای خود راه اندازی کنید. به این نکته هم توجه کنید که ساخت سایت بصورت کدنویسی هزینه بیشتری دارد. اما المنتور به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان برای خودتان یک سایت راه اندازی کنید و طبیعتاً چون زمان کمتری از طراح می گیرد قیمت آن نسبت به کدنویسی کمتر است. اگر دوست دارید تفاوت بین سایت کدنویسی و وردپرسی را بدانید مقاله ی تفاوت طراحی سایت وردپرس و کدنویسی را بخوانید.

معایب طراحی سایت با المنتور

خب تا اینجا در مورد مزایا و خوبی های استفاده با المنتور توضیح دادیم. اما در این بخش قصد داریم کمی از معایب المنتور هم صحبت کنیم.

استایل لینک ها

المنتور به شما این اجازه را نمی دهد که لینک های صفحات خود را به همان شکل که دوست دارید ویرایش کنید. البته شما می توانید با اضافه کردن کد های CSS سفارشی استایل ها را همانطور که دوست دارید تغییر دهید.

ویرایش ویجت ها

المنتور به شما این امکان را نمی دهد که برای داشتن ویجت دلخواه، ویجت هایی که در صفحه ساز موجود هستند را ویرایش کنید. برای مثال نمی توانید با ویرایش ویجت لیست آیکن یک ویجت را همانطور که دوست دارید ایجاد کنید. اما به این نکته توجه کنید که المنتور روز به روز در حال آپدیت شدن است و در مرور زمان تمام معایب خود را از بین می برد.

طراحی سایت واکنش گرا با المنتور

همانطور که قبلاً گفته بودیم یکی از مزایای مهم در طراحی سایت با المنتور واکنش گرا بودن سایت است. یعنی المنتور به شما این امکان را می دهد که سایت شما در هر صفحه نمایش گری مانند تبلت، موبایل و کامپیوتر به شکل مناسبی نمایش داده شود.

سرعت سایت با المنتور

یکی از سوالاتی که اکثر افراد هنوز جواب آن را نمی دانند این است که آیا افزونه المنتور سرعت آپلود سایت را کاهش می دهد؟ در جواب باید بگویم که این سوال کاملا اشتباه است و این افزونه تأثیر خاصی بر روی سرعت آپلود سایت شما ندارد. به این نکته هم باید توجه کنید که المنتور سرعت را در اولویت قرار می دهد و با آپدیت هر نسخه المنتور از سرعت و عملکرد بهتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد.

اگر به هر دلیلی سایت شما دچار مشکل شد و سرعت آپلود آن کم است می توانید مقاله ی 10 راه افزایش سرعت سایت را بخوانید.

طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت با لایت کمپانی

امروزه بیشتر کار ها به اینترنت وابسته است و بیشتر کسب و کارها دوست دارند برای خودشان یک سایت راه اندازی کنند. اما باید به این نکته توجه کنند که کدام شرکت برنامه نویسی را انتخاب می کنند. امروزه شکرت های برنامه نویسی و طراحی سایت زیادی در کشور وجود دارد. اما شرکت لایت کمپانی با بیش از چندین سال سابقه کار در حوزه برنامه نویسی و طراحی سایت به شما کمک میکند که کسب و کار خود را در زمینه سایت ارتقا دهید و یک سال هم پشتیبانی رایگان به شما ارائه می دهد.

سخن پایانی

از شما ممنونیم که تا آخر همراه ما بودید و امیدواریم که مقاله ی طراحی سایت با المنتور برای شما مفید بوده باشد. همانطور که گفتیم المنتور در حال حاضر بهترین صفحه ساز موجود در وردپرس است که می توانید از آن استفاده کنید و سایت دلخواه خود را بسازید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *