طراحی سایت قنادی

طراحی سایت قنادی

اگر به اطراف خود نگاه کنید قنادی ها و شیرنی پزی های باکیفیت وجود دارند. اما به نظر شما چه چیزی می تواند قنادی شما را نسبت به رقبا متمایز کند؟ با داشتن یک سایت قنادی شما می توانید نسبت به رقبا پیشرفت و اعتبار بیشتری داشته باشید. اگر دوست دارید بیشتر در مورد طراحی سایت قنادی اطلاعات کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای طراحی سایت قنادی

طراحی سایت قنادی مثل هر کاری مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد. در ادامه مزایای آن را نام می بریم.

سایت قنادی

در دسترس بودن

سایت برای شما مانند یک مغازه 24 ساعته است که در روز های تعطیل هم فعالیت می کند. داشتن سایت به مشتریان شما این امکان را می دهد که در هر زمان که دوست داشتند بتوانند از سایت بازدید و محصولات را خریداری کنند.

امکان ارائه نمونه‌کارها 

اگر دقت کرده باشید در خرید حضوری مشتریان برای دیدن نمونه کار و انتخاب کیک و یا شیرینی مورد نظر به چندین قنادی و شیرنی فروشی سر می زنند و این کار وقت زیادی از آنها می گیرد. اما اگر شما یک سایت برای خود طراحی کنید به مشتری این امکان را می دهید که بصورت غیر حضوری نمونه کار های شما را ببیند و کیک و یا شیرینی مورد نظر خودش را انتخاب کند.

بازاریابی بیشتر و درآمد بهتر برای کسب و کار شما

قطعا یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت کسب درآمد و بازاریابی است. طراحی سایت باعث می شود که فروشتان چند برابر شود. اما چگونه شما می توانید فروشتان را در سایت چند برابر کنید؟ سئو به شما کمک میکند که در نتایج گوگل بین چند سایت برتر قرار بگیرید و این کار فروش شما را بیشتر می کند. در ادامه بیشتر در مورد سئو صحبت می کنیم.

امکان برقراری ارتباط با مشتریان در هر ساعت از شبانه روز

همانطور که گفتیم سایت به شما این امکان را می دهد که در هر ساعت از شبانه روز بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید. این کار باعث می شود که مشتریان شما اگر هر سوالی دارند بتوانند از شما مشورت بگیرند و این کار باعث جلب اعتماد مشتری می شود.

اطلاع‌رسانی بهتر به مشتریان

در واقع شما با طراحی سایت می توانید اطلاع رسانی بهتری داشته باشید و می توانید محصولات خود را سریع تر به مشتری نشان دهید. اما به این نکته توجه کنید که سایت شما باید جذاب باشید و تصاویر و فیلم های خوبی در سایت قرار دهید.

اگر دوست دارید مزایای بیشتری را بدانید می توانید مقاله ی مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی را بخوانید.

طراحی سایت قنادی در مازندران

قیمت طراحی سایت قنادی

قیمت طراحی سایت به عوامل زیادی بستگی دارد. هرچه امکانات سایت بیشتر باشد قیمت سایت بیشتر می شود. اگر یک سایت کدنویسی می خواهید طبیعتاً قیمت آن بالاتر می رود. یا اگر دوست دارید سایتتان دو زبانه باشد و یا هر امکانات دیگری به سایت اضافه کنید قیمت سایت افزایش می یابد. اگر دوست دارید از هزینه دقیق طراحی سایت مطلع شوید می توانید صفحه ی مشاهده هزینه طراحی سایت ببینید.

امکاناتی که باعث افزایش قیمت سایت می شود:

 

طراحی سایت برنامه نویسی 

قیمت طراحی سایت برنامه نویسی نسبت به سایت های وردپرسی بالات راست. به علت اینکه سایت های برنامه نویسی نیاز به تخصص و صرف زمان بسیار زیادی دارد و فردی متخصص و آشنا به زبان های برنامه نویسی تحت وب طراحی سایت های برنامه ویسی را انجام میدهد. صرف زمان و تخصص باعث تفاوت قیمت سایت های وردپرسی و برنامه نویسی می شود.

سیستم مدیریت محتوا

طراحی سایت با استفاده از cms  ها نسبت به کدنویسی قیمت کمتری دارند. ساخت سایت با کدنویسی زمان بر است اما می توانیم هر تغییری که دوست داریم را در سایت انجام دهیم. اما طراحی سایت با استفاده از cms ها زمان زیادی نمی خواهد و قیمت آن کمتر است.

گرافیک سایت

گرافیک یکی از مهم ترین بخش هایی است که باعث افزایش قیمت در سایت می شود. هرچه گرافیک پیچیده تر باشد زمان بیشتری از گرافیست می گیرد و همین باعث افزایش قیمت می شود.

ابعاد و پیچیدگی سایت

اندازه پیچیدگی سایت و تعداد صفحات باعث افزایش قیمت می شوند. یک سایت ساده با تعداد صفحات کمتر نسبت به یک سایت بزرگ و پیچیده هزینه کمتری خواهد داشت.

قنادی

سئو در طراحی سایت قنادی

سئو در طراحی سایت نقش بسیار مهمی دارد. در واقع می توان این طور گفت که سایت بدون سئو هیچ فروش و درآمدی ندارد. اما در این قسمت سوال پیش می آید که سئو چیست؟ فرض کنید کاربر وارد گوگل می شود و سرچ می کند فروشگاه قنادی و اگر سایت شما در صفحه اول و بین چند سایت اول قرار بگیرد شما می توانید فروش زیادی داشته باشید. در واقع سئو کاری می کند که سایت شما در سرچ گوگل رتبه بالایی داشته باشد. اگر دوست دارید بیشتر در مورد سئو اطلاعات کسب کنید می توانید مقاله ی سئو و بهینه سازی سایت را بخوانید.

چراطراحی سایت قنادی الزامی است؟

هر کسب و کاری به دنبال فروش و درآمد بیشتر است و قناد ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. همانطور که در اول این مقاله گفته بودیم طراحی سایت باعث افزایش اعتبار و کسب درآمد می شود و یک امتیاز مثبت برای شما به حساب می آید. زمانی که شما مغازه ی قنادی داشته باشید فقط افرادی که در آن محله و یا در آن شهر هستند از شما خرید می کنند اما زمانی که شما برای قنادی خود سایت طراحی می کنید از تمام ایران می توانید مشتری جذب کنید. با داشتن طراحی سایت در کنار ثبت سفارش می توانید محصولات تولد هم بفروشید.

پشتیبانی سایت قنادی

بعد از طراحی و ساخت سایت شما نیاز به پشتیبان سایت دارید. اگر در هر زمان که سایت شما به مشکل برخورد و نمی دانید مشکل از کجاست می توانید با پشتیبان تماس بگیرید تا مشکل را برای شما برطرف کند. پشتیبان به شما کمک میکند که شما تمام تمرکز خود را در بخش کسب و کار خود بزارید و دغدغه ای برای سایت نداشته باشند.

طراحی سایت قنادی با لایت کمپانی
طراحی سایت قنادی با لایت کمپانی

طراحی سایت قنادی با لایت کمپانی

از شما ممنونیم که تا اینجا همراه ما بودید و امیدواریم که مقاله ی طراحی سایت قنادی برای شما مفید بوده باشد. امروزه اکثر کارها به اینترنت وابسته است و طراحی یک سایت برای کسب و کار می تواند باعث فروش بیشتر شود. شرکت لایت کمپانی متشکل با افراد متخصص و با چندین سال سابقه در حوزه برنامه نویسی و طراحی وب به شما کمک می کند سایت خود را راه اندازی کنید و کسب و کار خود را ارتقا دهید.

 

 

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *