طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی در مازندران

در دنیای امروز که تمام فعالیت های ما به اینترنت وابسته است، طراحی یک سایت فروشگاهی می تواند گزینه ی خوبی برای افزایش درآمد باشد. اگر دقت کرده باشید اکثر افراد برای فروش بیشتر و افزایش اعتبار برای خود یک سایت طراحی کرده اند.یکی از بهترین راه ها در بازار مجازی در حال رشد انتخاب شرکت مناسب طراحی سایت در مازندران است. در این مقاله ما سعی می کنیم تمام نکات طراحی سایت فروشگاهی در مازندران را به شما توضیح دهیم تا بتوانید تمام اطلاعات لازم را در مورد طراحی سایت فروشگاهی بدست آوردید. در ادامه با لایت کمپانی همراه باشید.

طراحی سایت

مزایای طراحی سایت فروشگاهی در مازندران

طراحی سایت فروشگاهی در مازندران مزایای زیادی دارد که در این بخش می خواهیم به آن بپردازیم.

در دسترس بودن

یکی از مزایای مهم در طراحی سایت در دسترس بودن است. یعنی شما در هر مکان و هر زمان می توانید پاسخگو مشتری باشید و محصول خود را بفروشید.

فروش چند برابر

اگر شما یک مغازه در شهری از مازندران داشته باشید افراد ساکن در همان شهر از شما خرید می کنند. اما زمانی که شما یک سایت فروشگاهی برای خود طراحی کنید می توانید محصول خود را به تمام نقاط کشور بفروشید.

افزایش اعتبار

امروزه ثابت شده است که طراحی سایت باعث افزایش اعتبار و یا ساخت برندینگ می شود. طراحی سایت باعث می شود که مشتریان به شما اعتماد کنند و محصول مورد نظر خود را از شما خریداری کنند.

پشتیبانی

سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که در هر مکانی که هستید پاسخگو مشتری خود باشید و به سوالات مشتریان پاسخ دهید. این موارد فقط برخی از مزایای طراحی سایت فروشگاهی هستند. اگر مایلید که اطلاعات بیشتری در مورد مزایای طراحی سایت کسب کنید می توانید مقاله ی مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی را بخوانید.

طراحی سایت فروشگاهی در مازندران

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در مازندران

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در مازندران به عوامل زیادی بستگی دارد. هرچه امکانات سایت بیشتر باشد قیمت سایت هم افزایش پیدا می کند. برای مثال اگر سایت شما برنامه نویسی باشد و یا اگر سایت دو زبانی بخواهید قیمت آن هم افزایش می یابد. اگر دوست دارید قیمت دقیق سایت های فروشگاهی را بدانید می توانید مشاهده هزینه طراحی سایت ببینید. در ادامه امکاناتی که یک سایت فروشگاهی برای جذب مشتری بیشتر باید داشته باشد را نام می بریم.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی در مازندران

هر سایتی برای فروش و پیشرفت بیشتر نیاز به یکسری امکاناتی دارد که در ادامه آنها را توضیح می دهیم.

واکنشگرا بودن سایت

یکی از مهم ترین امکاناتی که هر سایت باید داشته باشد واکنشگرا بودن یا ریسپانسیو بودن سایت است. واکنشگرا به این معنا است که سایت شما در تمام صفحات مانند موبایل، کامپیوتر و تبلت به صورت مناسب نمایش داده شود. اگر دوست دارید در مورد واکنشگرا بودن بیشتر اطلاعات کسب کنید می توانید مقاله ی طراحی سایت ریسپانسیو در مازندران را بخوانید.

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی باعث جلب اعتماد کاربر می شود. هر سایتی نیاز به یک پشتیبانی دارد تا مشتری زمانی که وارد سایت شد و با مشکلی برخورد کرد سریعاً با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را حل کند.

سئو

سئو یکی از مهمترین امکانات طراحی سایت است که باعث می شود که فروش شما چند برابر شود و به شما کمک می کند که رتبه ی بهتری در نتایج جستجو گوگل داشته باشید. در ادامه بیشتر در مورد سئو و مزایای آن صحبت می کنیم.

دسته بندی محصولات

یکی از دیگر امکاناتی بر روی فروش شما تاثیر می گذارد دسته بندی محصول است. در سایت باید دسته بندی به شکلی باشد که کاربر زمانی که وارد سایت می شود بتواند به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کند.

سرعت بالا

مهم ترین و اساسی ترین امکانات سایت سرعت بالا است. سایت بعد از ورود کاربر باید 3 الی 5 ثانیه کامل بارگذاری شود و اگر کاربر مدت ها منتظر بماند و سایت آپلود نشود از سایت شما بیرون می رود و این از نظر سئو سایت شما هم دچار مشکل می شود.

سایت فروشگاهی

سئو طراحی سایت فروشگاهی در مازندران

همانطور که در قسمت بالا گفته بودیم سئو در سایت نقش بسیار مهمی دارد. در واقع می توان اینطور گفت که سایتی که سئو نداشته باشد در واقع فروشی ندارد. برای مثال زمانی که کاربر وارد گوگل می شود و سرچ می کند سایت فروش پوشاک و اگر سایت شما بین چند سایت برتر باشد باعث می شود که فروش شما چند برابر شود. اگر دوست دارید بیشتر در مورد سئو سایت اطلاعات کسب کنید می توانید مقاله ی سئو در مازندران  را بخوانید.

چه نوع محتوایی باید در سایت فروشگاهی قرار دهیم

محتوایی که در سایت باید قرار دهید باید جذاب باشد تا کاربر که وارد سایت می شود جذب سایت شود. برای مثال درباره ی نحوه کار خود و یا چند سال سابقه کار دارید را در سایت درج کنید تا کاربر به شما اعتماد کند. از محصول خودتان عکس و یا حتی فیلم های با کیفیت در سایت قرار دهید و زیر عکس هر محصول در باره ی آن محصول توضیح دهید و مزایای آن را نام ببرید تا مشتری بتواند راحت تر محصول خود را خریداری کند.

شرکت طراحی سایت باید چه ویژگی های داشته باشد

 نمونه کارهای خوب داشته باشد

هر شرکت باید نمونه کار داشته باشد تا مشتری قبل از سفارش سایت نمونه کار های شرکت را ببیند و از کیفیت کار شرکت مطمئن شود.

خدمات پشتیبانی ارائه دهد

شرکت باید بعد از اتمام پروژه به شما پشتیبانی دهد که هر زمان که سایت به مشکلی برخورد طراحان آن را برطرف کنند.

در حوزه طراحی سایت تجربه داشته باشد

شرکت باید سایت های زیادی طراحی کرده باشد و تجربه طراحی سایت را داشته باشد.

 قیمت مناسبی ارائه دهد

دقت کنید که یک شرکت برنامه نویسی باید یک قیمت مناسب به شما ارائه دهد نه قیمت زیاد کم باشد و نه قیمت زیاد باشد.

طراحی سایت فروشگاهی در مازندران با لایت کمپانی

امیدوارم که مقاله ی طراحی سایت فروشگاهی در مازندران برای شما مفید بوده باشد. شرکت لایت کمپانی با بیش از چندین سال سابقه در حوزه طراحی سایت تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر شده است را دارد و به شما کمک می کند که درآمد خود را افزایش دهید و یک سایت فرشگاهی برای خود داشته باشید. اگر سوالی دارید و دوست دارید بیشتر با ما آشنا شوید می توانید با ما در تماس باشید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *