643663-1wg2Rt1543807600

سفارش طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

سایتهای وردپرسی به سرعت در حال تسخیر دنیای وب هستند. وردپرس در گذشته ، سیستم مدیریت محتوایی بود که برای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها از این سیستم استفاده می‌کنند. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به دلیل داشتن افزونه های متنوع، می تواند نیازهای مشتریان را برطرف نماید. برای داشتن یک سایت وردپرسی بهتر است از هاست‌های لینوکسی استفاده کرد.برای سفارش طراحی سایت با ورپرس لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک نرم‌افزار منبع باز، سرویس‌ساز و مدیریت محتوا در جهان است که کاربران زیادی برای طراحی سایت از آن استفاده می‌کنند. در واقع این نرم‌افزار در دنیای امروزی به منبع درآمدی برای طراحان سایت تبدیل شده و به راحتی می‌توان از آن کسب درآمد کرد.

منبع باز بودن وردپرس باعث می‌شود که شما به کدهای آن دسترسی داشته باشید؛ به همین دلیل می‌توانید بدون هیچ دانش و شناختن زبانی، طراحی سایت خود را به راحتی و با کمترین هزینه بر روی آن انجام دهید.

وردپرس برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. در آن زمان به صورت نسخه محدودتری از آن وجود داشت. حدود دو سال بعد از انتشار، این نرم‌افزار محدودیت را کنار گذاشت و به عنوان یک نرم‌افزار متن باز فعالیت می‌کرد. همین امر موجب شد که کاربران بیشتری برای استفاده از آن ترغیب شوند.

مزایای طراحی سایت با WordPress :

1 | ساخت سایت وردپرسی

ساخت و مدیریت یک سایت وردپرسی به مراتب از یک سایت که بصورت اختصاصی کدنویسی می گردد بسیار راحت تر است

چرا که آموزش های آن در تمامی سایت های دنیا و به زبان های مختلف وجود دارد.

2 | قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی یک سایت وردپرس کاملا بستگی به نیاز های شما دارد که مطمعنا از هزینه سایت های برنامه نویسی پایین تر میباشد.

3 | هسته وردپرس بصورت متن باز ارائه می شود

متن باز بودن WordPress به این معناست که توسعه دهندگان وب می‌توانند افزونه ها و کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار سایر افراد قرار دهند.

سفارش طراحی سایت با ورپرس4 | مدیریت سایت وردپرسی براحتی امکانپذیر است

هر فردی با حداقل دانش وب و بدون نیاز به دانش طراحی سایت براحتی می تواند یک وبسایت وردپرسی را مدیریت کند .

نحوه چینش منوها، تقویم شمسی در تمام افزونه ها، نصب راحت و سریع افزونه های متنوع و پشتیبانی کامل از بان فارسی از مهمترین امکانات وردپرس است.

5 | افزونه های متنوع

بی شک مهمترین دلیل برتری وردپرس بر سایر رقبا، تنوع بی نظیر پلاگین های کاربردی است. برای هر منظوری حداقل 5 توسعه دهنده مختلف، افزونه های کاربردی را توسعه دادند.

6 | توسعه سریع افزونه های دلخواه

حتی اگر افزونه مورد نظر شما وجود نداشته باشد براحتی و بر اساس متن باز بودن هسته وردپرس،میتوانید افزونه مورد نظر خودرا طراحی کنید.

سفارش طراحی سایت با ورپرس

7 | طراحی سایت با وردپرس

برای چنین منظوری کافیست کانفیگ اولیه هاست و همچنین خطاهای احتمالی در نصب وردپرس را بدانید، پس از آن دانش ساخت صفحات ، نصب پوسته و افزونه های مختلف به شما یک طراحی سایت با وردپرس را آموزش داده است.

8 | قالب طراحی سایت

داشتن ظاهری زیبا و حرفه ‌ای، یک مزیت بسیار بزرگ برای وب سایت ‌های مختلف است. اولین چیزی که به چشم کاربران هر مجموعه ‌ای می‌آید، ظاهر یک وب ‌سایت است. به ‌همین دلیل است که افراد در طراحی وب‌ سایت، حتماً باید به کیفیت ظاهر وب‌ سایت ایشان توجه داشته باشند. اولین چیزی که در ظاهر یک وب ‌سایت، به چشم می ‌آید قالب طراحی سایت است. قالب یک وب‌ سایت به فرمی کلی صفحات وب‌ سایت گفته می‌ شود. هرچه قدر که در ساخت وب سایتتان از قالب زیباتر و حرفه‌ ای ‌تری بهره بگیرید، در نهایت می ‌توانید ظاهری حرفه ‌ای ‌تر برای وب سایتتان طراحی کنید. انتخاب قالب برای وب ‌سایت، باید به‌ گونه‌ای باشد که قالب دارای هماهنگی با فرم کلی وب ‌سایت باشد. همچنین در طراحی قالب وب‌ سایت، باید به این مسئله توجه داشت که تا حد نیاز طراحی قالب ساده باشد.

مزایای سفارش طراحی سایت با ورپرس لایت کمپانی :

ما با حداقل هزینه تمام نیاز های شما برای معرفی شرکت یا کسب و کار ویا طراحی یک فروشگاه زیبا برطرف میکنیم . همچنین متخصص در امر تولید محتوا و سئو باعث می شود شما به سرعت به یک سایت پربازدید در گوگل تبدیل شوید .

سفارش طراحی سایت با ورپرسسفارش طراحی سایت با ورپرس در تمامی زمینه ها

یکی از اولین و مهم ترین اقدامات برای پیشرفت سایت، پیدا کردن مشکلات فنی و برطرف کردن آن هاست.

تیم ما در ابتدا کار، مشکلات فنی وبسایت را بررسی میکند سپس اقدام به برطرف کردن مشکلات میکند.معجزه ی اصلی بعد از این مراحل رخ میدهد و روند پیشرفت وبسایت چندین برابر خواد شد.

طراحی رسپانسیو

طراحی وب سایت ریسپانسیو(RWD) ، یک فرآیند طراحی سایت است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه ها و صفحات نمایش به خوبی مشاهده شود.

یکی از روند های طراحی سایت ما، طراحی برای دستگاه های مختلف مانند دسکتاپ، تبلت و موبایل میباشد.

سفارش طراحی سایت با ورپرسارائه دمو اولیه

یکی ازمراحل اصلی طراحی سایت، طراحی دمو اولیه برای راحت تر شدن و سرعت بخشیدن به طراحی میباشد.همچنین میتوانید قبل از بستن قرارداد ایده ی مورد نظر خود را به ما منتقل کنید تا دمو اولیه کاملا مطابق نظر شما باشد.

شما میتوانید برای سفارش طراحی سایت با ورپرس و مشاوره از طریق این لینک اقدام نمایید.

 

لایت کمپانی

گروه لایت کمپانی با عقد قرار داد کامل با تمام جزئیات به شما اطمینان می دهد که در زمان مقرر تمام خواسته های شما را برآورده خواهد کرد .

نحوه سفارش طراحی سایت

برای اطلاعات بیشتر و بازدید از سایت لطفا از طریق این لینک اقدام کنید

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *