طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

در دنیای الکترونیک امروز به دلیل دستیابی راحت برای فراگیری علوم مختلف افراد سعی دارند تا بیشتر نقاط مبهم موجود در ذهنشان را از طریق اینترنت به جواب برسانند. در کنار این موضوع افراد سعی دارند تا کارهای روزمره خود را نیز به راحتی به انجام برسانند. شما به عنوان پزشک به طراحی سایت پزشکی برای خدمت رسانی بهتر به بیمارانتان نیاز دارید. شما با داشتن وب سایت پزشکی توانایی این را پیدا می کنید تا رزومه کاری خود را در اختیار بیماران خود قرار دهید. این امر موجب حس اعتماد بین شما و مخاطبانتان میگردد. همچنین در طراحی سایت پزشکی، امکان رزرو وقت به صورت آنلاین وجود دارد که ارتباط بیماران با شمارا بسیار راحت تر می کند.

این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی برای بیماران است که می توانند بدون حضور فیزیکی نوبت خود را دریافت کنند.

طراحی سایت پزشکی

مهم ترین ویژگی طراحی وب سایت پزشکی ارتباط متقابل با بیماران است. بیماران می توانند سوالات درمانی خود را از پزشک خود بپرسند بدون این که از خانه خارج شوند. علاوه براین پزشکان می توانند مقالات پزشکی برای مطالعه و آگاهی بیماران بفرستند. همچنین می توانند برای بیمارانی که واقعا نیازی به حضور آن مخصوصا در دوران کرونا و با وجود مشعله های کاری ویزیت آن ها را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

طراحی سایت پزشکی چه کمکی به شما می‌کند؟

اگر تا الان برای ورود به دنیای آنلاین، مقاومت کرده‌اید، بهتر است کم کم به آن فکر کنید، هر چه زودتر این تصمیم را بگیرید، از بقیه جلوتر می‌‌افتید و زودتر شناخته می‌شوید. چون 90 درصد سایت‌های پزشکی که می‌بینیم، تنها برای نوبت دهی آنلاین یا آدرس مطب، طراحی شده‌اند و هیچ فعالیتی در آن‌ نمی‌شود.

طراحی سایت پزشکی به شما کمک می‌کند:

1. در حرفه خود شناخته شده‌تر و صاحب برند شخصی شوید

گاهی با وجود اینکه تعداد مراجعین مناسبی دارید، اما تمایل دارید، همه شما را به عنوان یک پزشک ماهر و کاربلد بشناسند. پس نیاز است برند خودتان را تقویت کنید. یعنی افراد شما را به عنوان فلان پزشکی که مثلا کارش را با دقت انجام می‌دهد، برخورد خوبی با مراجعین دارد، سابقه خوبی در کنفرانس‌های داخلی و خارجی دارد، بشناسند. یعنی همان چیزی که پشت سر شما می‌گویند.

ممکن است همین الان هم این ویژگی‌ها را داشته باشید، اما بقیه اطلاعی از وجود شما ندارند. اینجاست که نیاز به طراحی سایت پزشکی احساس می‌شود. داشتن وب سایت نه تنها به معرفی شدن‌تان کمک می‌کند، بلکه اعتبار بالایی هم به شما می‌دهد. اعتباری که از ورودی گوگل به‎‌دست می‌آورید، ارزش زیادی خواهد داشت.

2. تخصص و مهارتتان را به دیگران نشان دهید

بیماری که تاکنون به شما مراجعه نکرده و تعریف شما را از بقیه‌ هم نشنیده است، از کجا باید بداند مثلا شما در دندانپزشکی مهارت دارید، جراحی‌های بینی شما چگونه بوده است؟!

جز این است که باید رسانه و بستری برای نشان دادن فراهم کنید؟! شک نکنید که طراحی سایت پزشکی یکی از بهترین ها برای این کار است. خب حتما سؤالتان این است چه چیزهایی باید در سایتتان بگذارید.

اگر این چند مورد را در سایتتان داشته باشید، قطعا تأثیر فوق‌العاده آن را تا چند ماه دیگر می‌بینید:

  1. در صفحه درباره ما، توضیحات کامل و جذابی از خودتان بنویسید.
  2. نمونه کارهایی که برای مراجعین انجام داده‌اید؛ البته بیشتر در حوزه‌های زیبایی و دندانپزشکی مفید است.
  3. بخشی از سایت را برای نظرات مراجعین راضی قرار دهید؛ چون تأثیر زیادی در تأیید اجتماعی دارد.
  4. محتوای مفید و به‌ درد بخوری در قالب مقاله در بلاگ سایت منتشر کنید؛ گذاشتن اطلاعات رایگان در اختیار افراد معجزه می‌کند.

3. خدماتتان را به افراد معرفی کنید

شاید یک پزشک پوست و زیبایی هستید، که روی مهارت‌های متفاوتی مانند، جراحی بینی، لیزر، لیفت و…تسلط دارید. ولی عموما شما را به عنوان یک جراح بینی می‌شناسند و از بقیه خدمات‌‌تان اطلاع ندارند. حالا اگر یک سایت پزشکی داشته باشید، راحت می‌توانید مهارت‌ها و خدماتتان را در آن وارد کرده تا دیگران آن را ببینند.

کاربران بالقوه‌ای که سایت شما را دیده‌اند، با اطمینان از تخصصتان تصمیم می‌گیرند به شما مراجعه کنند.

4. با بیمارانتان ارتباط برقرار کنید و به سؤالات افراد پاسخ دهید 

گاهی مشکل بعضی از بیماران با یک سؤال جزیی حل می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست. با داشتن سایت، راحت می‌توانید به این سؤالات پاسخ دهید. شاید بگویید خب با این کار، دیگر چرا افراد باید به ما مراجعه کنند؟! اتفاقا نه تنها مراجعه می‌کنند؛ بلکه تصمیم می‌گیرند تا مدتی تحت نظر شما باشند و حتی به دیگران هم معرفی‌تان می‌کنند.

مثلا فرض کنید، روانپزشک هستید، یکی از کاربران سؤالی در مورد یک اختلال و درمان پذیری آن پرسیده است. دو جواب می‌توانید به او بدهید:

  • برای اطلاعات بیشتر به مطب مراجعه کنید.
  • فلان اختلال که این مشخصات و علائم را دارد، با اینکه درمان صددرصدی ندارد، اما ما توانسته‌ایم جلوی پیشرفت بیماری را بگیریم و علائم آن را تا 70% کاهش دهیم. هر چند خودتان هم باید همکاری کنید؛ اگر فکر می‌کنید آمادگی شروع درمان را پیدا کرده‌اید، روی کمک ما حساب کنید.

به نظرتان کدام یکی حس بهتری در افراد ایجاد می‌کند؟! پس از دادن اطلاعات نترسید و در آن خساست به خرج ندهید، شاید الان به شما مراجعه نکند؛ اما همواره در ذهنش می‌مانید.

پس بخشی از سایت را برای پاسخ به سؤال کاربران در نظر بگیرید و خودتان آن را مدیریت کنید؛ حتی شده روزی 10 دقیقه برای آن وقت بگذارید!

5. اطلاعات تماس و آدرس مطب را در اختیار افراد بگذارد

بعضی از افراد اسم شما را از دیگران شنیده‌اند، اما آدرس و شماره‌ای از شما ندارند. اولین کاری که می‌کنند، وارد کردن اسم شما در نوار جستجوی گوگل است. حال اگر سایتی داشته باشید، راحت شما را پیدا کرده و به شما مراجعه می‌کنند. پس صفحه‌ای برای آدرس و شماره مطب یا خودتان را طراحی کنید. حتی می‌توانید، آدرس خود را در گوگل مپ هم ثبت کنید.

طراحی سایت پزشکی

گروه لایت کمپانی با عقد قرار داد کامل با تمام جزئیات به شما اطمینان می دهد که در زمان مقرر تمام خواسته های شما را برآورده خواهد کرد . وب سایت یا نرم افزار دریافتی و یا هر خدماتی که دریافت کرده اید یک ماه پشتیبانی رایگان و همچنین آموزش رایگان خواهد داشت، تا با هر سطح آشنایی از کامپیوتر، نیاز های شما برآورده شود.

 

لایت کمپانی

درباره ی ما

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *