سایت های کاربردی

معرفی سایت های کاربردی

در این مطلب قصد داریم سایت های کاربردی مختلفی را به شما معرفی کنیم. با مراجعه به هر کدام از این سایت های کاربردی و جالب، دریچه‌های مختلفی از دنیای اینترنت را دنبال کنید. می‌توانید جالب‌ترین مکان‌های جهان را کشف کنید، مطالب علمی و هنری و تکنولوژی روز دنیا را مطالعه کنید، بازی کنید، سخنرانی‌های جالب را مشاهده کنید، فیلم خوب ببینید یا پست‌های خنده‌دار و عجیب و غریبی از کمیک‌ها و نقاشی‌های مختلف، لحظه‌های سوتی و شکست مردم، عکس‌های خانوادگی بانمک و قدیمی و… را مشاهده کنید. در ادامه این مطلب، راجع به همه انواع این سایت های کاربردی و جالب بخوانید و به آن‌ها سر بزنید.

اینترنت

در ادامه با برخی از سایت های کاربردی و جالب در اینترنت آشنا می‌شویم:

سایت کاربردی Brain Pickings

سایت های کاربردی اینترنت

قرار نیست وقتی حوصله‌تان سر رفته است، حواس خودتان را با محتوای سایت‌های شدیدا کسل‌کننده و بسیار ساده اینترنت پرت کنید. می‌توانید با غرق شدن در پست‌های تامل‌برانگیز و مفید وبلاگ Brain Pickings زمان خود را به بهترین نحو سپری کرده و همزمان اطلاعاتتان را نیز افزایش دهید.

تنها با عضویت در این سایت کاربردی همواره چند کتاب خوب برای خواندن در دسترستان خواهد بود. از مزیت‌های این سایت می‌‌توان به مطالب فراوانی که راجع به هنر، علم و ادبیات دارد اشاره کرد. به‌هم‌ریخته بودن ظاهر این سایت از موارد منفی آن است.

سایت کاربردی TED

سایت های کاربردی اینترنت

یکی دیگر از بهترین سایت های کاربردی در اینترنت، سایت کاربردی تد است که یکی از قدرتمندترین سازمان‌هایی محسوب می‌شود که در زمینه نشر ایده‌ها و اطلاعات فعالیت می‌کند. این سازمان غیرانتفاعی، میزبان کنفرانس‌های مختلفی از سراسر دنیاست. در این کنفرانس‌ها، افراد مختلفی از هر قشر، ایده‌های جالب و تجربیاتشان را با سخنرانی‌های کوتاه به اشتراک می‌گذارند.

می‌توانید با وارد شدن به این سایت کاربردی، ویدیوهای مختلفی راجع به هر موضوعی که به آن علاقه‌مندید بیابید؛ فقط به یک جفت هدفون نیاز دارید و دیگر هیچ!

سایت جذاب Laughing Squid

سایت جذاب اینترنت

Laughing Squid یکی از سایت‌هایی است که به دلیل مطالب غیرقابل‌باور، عجیب و غریب و تاثیرگذاری که منتشر می‌کند، می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین و بهترین سایت های کاربردی شما تبدیل شود. با سر زدن به این سایت، پست‌های باکیفیتی همراه با عکس‌ها و ویدیوهای مختلف راجع به هنر، فرهنگ و تکنولوژی پیدا کنید.

هر روز چندین پست جدید به این سایت کاربردی اضافه می‌شود. از مزیت‌های این سایت این است که می‌توانید با وارد کردن آدرس ایمیل خود، هر روز از تازه‌ترین مطالب منتشرشده در آن اطلاع یابید. یکی از موارد منفی سایت Laughing Squid هم این است که ظاهری کاملا معمولی و اولیه دارد.

وبسایت Compressor

اینترنت

زمانی که قصد دارید برای کسی عکسی ارسال کنید یا در وب‌سایت خاصی عکسی آپلود کنید، گاهی به دلیل حجم بالای عکس با مشکل مواجه می شوید.این وب سایت بدین منظور یک سرویس رایگان ارائه می کند و آن کاهش چندبرابری حجم عکس بدون کم ‌کردن کیفیت آن است. روش کار هم بسیار ساده است؛ همانطور که در تصویر شماره ۳ قابل ملاحظه است، کافی است عکس موردنظر خود را بکشید و داخل کادر قرمز رنگ بیاورید یا با انتخاب گزینه select file فایل عکسی که قصد کوچک کردن آن را دارید، وارد کنید.

سایت Pixlr

سایت اینترنت

وب‌سایت Pixlr یکی از وب‌سایت‌های قدیمی این فهرست محسوب می‌شود؛ ولی هنوز‌هم بسیار کاربردی است. Pixlr ابزاری آنلاین برای ویرایش عکس مشابه فتوشاپ را کاملا رایگان در‌اختیارتان قرار می‌دهد. از این ابزار می‌توانید هم ازطریق کامپیوتر و هم ازطریق گوشی‌های موبایل استفاده کنید و ابزارهای ساده‌ای مانند برش و روتوش تا ابزارهای کامل طراحی را به‌کار ببرید.

معرفی وبسایت Music Map

سایت کاربردی اینترنت

این وب سایت برای علاقه‌مندان به دنیای موسیقی، جذاب است. در صفحه نخست این وب‌سایت، نام خواننده مورد علاقه خود را جست‌وجو کنید تا نقشه‌ای از دیگر خوانندگان و گروه‌های موسیقی به شما نشان داده شود که احتمالاً موسیقی آن‌ها را نیز دوست داشته باشید. روی نقشه نمایش داده شده هرچه دو نام به هم نزدیکتر باشند، احتمال اینکه هر دو هنرمند را دوست داشته باشید، بیشتر خواهد بود. با کلیک روی هرکدام از نام‌ها، می توانید نقشه مربوط به آن خواننده یا گروه موسیقی را نیز مشاهده کنید. می توان گفت این وب ‌سایت یکی از راه‌های کشف خوانندگان جدید نیز هست.

جالب است بدانید Music Map خوانندگان و گروه‌های موسیقی ایرانی را نیز در آرشیو اطلاعات خود دارد.

سایت جذاب GIPHY

سایت کاربردی

این روزها همه‌ی افراد عاشق فایل‌های گیف هستند. خوشبختانه یکی از بهترین منابع فایل‌های گیف و یکی از سایت های کاربردی، ابزاری برای ساختن گیف هم دارد. این ابزار اجازه می‌دهد از ویدیوهای آنلاین یا ویدیوهایی که روی کامپیوتر خود ذخیره کرده‌اید، فایل‌های گیف کوتاه بسازید.

امروزه ورود به فضای مجازی برای تمام کسب و کار ها یک امر ضروری شده. برای اینکه یک قدم از بقیه جلوتر باشید، با ما همراه باشید. افتخار ما یاری شما در این راه هست. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با کمترین هزینه بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهیم. گروه لایت کمپانی با عقد قرار داد کامل با تمام جزئیات به شما اطمینان می دهد که در زمان مقرر تمام خواسته های شما را برآورده خواهد کرد.
برای داشتن سایت کاربردی و اختصاصی خود با ما در ارتباط باشید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *