طراحی سایت جواهرات

طراحی سایت جواهرات

 


طراحی سایت برای کسب‌ و کارهای سنتی یک ضرورت است. این روزها با تعطیلی گاه‌ و‌ بیگاه  مغازه‌ های سنتی به دلیل  کرونا  سایت  شما  تنها  ویترین  و  شعبه‌ی کار شماست که هیچ‌ وقت تعطیل نخواهد شد. در این مقاله قصد داریم به بررسی طراحی سایت جواهرات و مزیت های آن برای این دسته ی لوکس از کسب و کار ها بپردازیم. همچینین لزوم حرفه ای بودن طراحی سایت را برای فروشگاه های جواهرات بررسی کنیم.

نیاز بازار به زیورآلاتطراحی سایت جواهرات

انسان‌ها همواره به دنبال آرایش و آلایش خود بوده‌اند تا زیبا باشند و زیبا به نظر برسند. زیبایی از دیدگاه‌های مختلفی تعریف می‌شود، اما غالبا در ظاهر و پوشش و چهره افراد خود را نشان می‌دهد. بنابراین انسان‌ها همواره برای بهبود ظاهر خود تلاش می‌کنند. با رشد علم و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از ابزارها وسایل به کمک انسان آمده‌است تا بتواند راحت‌تر به آرایش و آلایش خود بپردازد. اما جدا از همه ابزارها و وسایل آرایشی و لباس‌های رنگارنگ با طرح‌ها و مدهای مختلف، یک ویژگی ظاهری همواره نشان‌دهنده زیبایی و بزرگی و ارزشمندی بوده است.

یکی از پر مصرف ترین و پر طرفدار ترین این آراستن ها از گذشته دور تا به امروز استفاده از زیورآلات بوده است. از زیور آلاتی از جنس استخوان و فلزات معمولی گرفته تا سنگ های جواهری و گران قیمت و فلزات کم یاب. به همین دلیل طراحی سایت جواهرات اگر کیفیت خوبی داشته باشد میتوان جایگاه خوبی در وب  داشته باشد.

 


جایگاه جواهرات

جواهرات با توجه به قیمت بالا و نیالز به جلب اعتمادشان با توجه به حساس بودن متریال از لحاظ اصل و واقعی بودن نیاز به جلب بالای اعتماد مشتری دارند. جواهرات بالاترین سطح از زیورآلات اند و با توجه به جذابیتشان همیشه توجه بسیاری را به خودشان جلب میکنند.

در حوزه فروش جواهرات در وب نیاز به یک سایت حرفه ای و معتبر برای جذب نظر و اعتماد مخاطبان بسیار حیاتی می باشد. و به همان دلایلی که پیشتر ذکر شد فروشگاه جواهرات در اینترنت نیاز به طراحی ای حرفه ای و روان دارد.

ویژگی هایی که باید در سایت جواهرات لحاظ شود

لایت کمپانی در طراحی وبسایت شما ویژگی هایی مورد نیاز و ضروری را با توجه به رسته کاری و محصولتان در نظر خواهد گرفت. و در مورد طراحی سایت جواهرات موارد زیر بیش از هر چیز در اولویت قرار دارد:

  • فرانت اند حرفه ای زیبا و گرافیک متناسب با فضای جواهرات و زیورآلات.
  • معرفی کامل، ارائه معرفی های رسمی و نمایش مکان فروشگاه خود بر روی نقشه‌های اینترنتی.
  • معرفی کلیه محصولاتی که در وبسایتتان ارائه میشود.
  • امکان سفارش و پیش‌فروش اینترنتی محصولات پرطرفدار.
  • استفاده از تصاویر گوناگون در روند تکمیل محصولات.
  • پرداخت مطمئن اینترنتی وجوه از طریق درگاه‌های اینترنتی معتبر در طراحی سایت.
  • امکان دریافت نظر کاربران راجع به محصولاتی که خریده‌اند.
  • ارائه جدیدترین قیمت‌های طلا و جواهرات.
  • امکان مشاوره اینترنتی راجع به خرید انواع جواهرات.
  • ارائه آخرین اخبار، اطلاعیه‌ها و موارد آموزشی در این حوزه.
  • امکان پشتیبانی و ارتباط با کاربران.

و بسیاری از موارد دیگر…

و با در نظر گیری این مهم که تمام موارد باید با تایید شما در سایت قرار بگیرد و یا حذف شوند.

اهمیت موارد فنی در طراحی سایت جواهرات

مؤلفه‌های بسیاری هستند که باید در پشت و پس‌زمینه وب‌سایتتان پشتیبانی شود. وب‌سایت شما باید به نحوه‌ای طراحی و پیاده‌سازی شده باشد که به‌ سرعت بالا بیاید و اجرا شود. همچنین وب‌ سایت شما باید در اکثر ساعات شبانه‌ روز قابل‌ دسترسی باشد.
مورد مهم دیگر در فعالیت جدی وب‌سایتتان در فضای مجازی، پربازدید بودن آن است. به میزانی که وب‌سایت شما پر بازدید تر باشد، فرصت‌های بیشتری برای شما فراهم می‌شود. عمده فعالیت‌ هایی که در این حوزه انجام می‌شود مواردی برای بهینه‌ سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو است که سئو نام دارد. درصورتی‌ که سئو وب‌ سایت شما مناسب باشد، هنگام جستجوی مواردی مانند “جواهرات زینتی” ، وب‌سایت شما در صفحه اول نتایج موتور جستجو نمایش داده می‌شود.

جواهرات

طراحی سایت جواهرات و زیورآلات

تیم لایت کمپانی با استفاده از تجارب همکاری های پیشین و دستیابی به دانش برنامه نویسی، نوسعه وب و سئو سایت شما را با توجه به سلایق شما طاحی خواهد کرد و در این طول انجام آن حوصله خواهد کرد. در دنیای پر رقابت امروز وب نباید از کوششی فروگذار کرد و ما له تجربه دریافته ایم که حس بهتری از انجام کار درست داریم.

برای سفارش  طراحی سایت خودتان و موارد مرتبط با ما تماس حاصل کنید.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *