افزایش بازدید

راهکار های افزایش بازدید سایت

 

افزایش بازدید سایت یکی از اصلی ترین کارهایی است که هر صاحب سایتی باید به آن اهمیت بدهد. اگر شما صاحب هر کسب و کار آنلاینی هستید باید به فکر بالا بردن بازدید سایت خود باشید.  فرقی نمی کند چه خدمات و محصولاتی را ارائه می کنید.  در هر صورت باید به فکر بالا بردن بازدید سایت تان باشید. به یاد داشته باشید که ترافیک هر سایتی جزئی از سرمایه آن است. با ما در ارائه راهکار های افزایش بازدید سایت همراه باشید.

1. مقالاتی بنویسید که مخاطب دارند

اولین روشی که می توانید توسط آن بازدید سایت تان را به شدت افزایش دهید نوشتن مقالاتی است که در حوزه کاری شما طرفدار زیادی دارند. اگر فقط در حوزه کاری خود مقاله بنویسید تا تعداد صفحات سایت شما زیاد می شود تا ترافیک سایت روز به روز افزایش پیدا کند دقیقا در مسیر درستی نیستید. مقاله ای که می نویسید باید با هدف خاصی نوشته شود و از همه مهمتر اینکه باید جست و جوی بالایی در ماه داشته باشد.

2. ویدیوهای جذاب تولید و منتشر کنید

ویدیو ها همیشه از محبوب ترین فرمت های محتوایی هستند و اثر گذاری بیشتری را روی مخاطبان می گذارند. برای تولید ویدیو هم اصلا کار سختی در پیش ندارید. نیازی نیست حتما جلوی دوربین بروید. نه می خواهید برند سازی کنید و نه اینکه می خواهید ویدیوی تبلیغاتی بسازید.

به راحتی می توانید مقالات سایت خود را به ویدیو تبدیل کنید و آن ها را دوباره در سایت های دیگر منتشر کنید. برای این کار کافی است یکی از مقالات سایت خود را که از قبل نوشته اید را انتخاب کنید و محتوای همان مقاله را به صورت تیتر وار در پاورپوینت بنویسید. سپس می توانید همان چیزهایی که در مقاله خود نوشته اید را در ویدیوی خود صحبت کنید. این میتواند کمک بسیاری به افزایش بازدید سایت شما بکند.

بازدید سایت
3. تبادل لینک با همکارانتان

یکی از روش های خوب افزایش بازدید واقعی سایت تبادل لینک با همکاران حوزه کاری تان است.میتوانید لیستی از همکارانی که در حوزه کاری تان فعال هستند بسازید. و به آن ها ایمیل بزنید و پیشنهاد تبادل محتوا را به بدهید. از این راه می توانید هم بازدید وب سایت تان را بالا ببرید و هم اینکه بک لینک های با کیفیتی از سایت های هم حوزه خود دریافت کنید.

افزایش بازدید4. در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید

منظور از فعالیت این نیست که هر چه در سایت خود منتشر می کنید را در شبکه های اجتماعی خود نیز منتشر کنید. این کار برای بهبود سئو عالی است ولی ما قصد داریم در تلگرام و اینستاگرام فعالیت کنیم که هیچ ربطی به سئو ندارند. اگر می خواهید ترافیک بالایی را از اینستاگرام و تلگرام جذب کنید باید محتوای منحصر به فرد و اختصاصی در آن ها تولید کنید که در وب سایت تان قرار ندارد تا مخاطبان تازه ای را با کسب و کار خود آشنا کنید.

5. سئو، سئو و سئو

شکی نیست که بهترین روش برای افزایش بازدید سایت، بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جوگر است.  برای اینکه بتوانید ترافیک واقعی و هدفمندی را دریافت کند باید سایت خود را سئو کنید. با کیفیت ترین مخاطبان برای هر کسب و کار آنلاینی از موتورهای جست و جوگر به دست می آیند.

“سرمایه گذاری روی سئو بهترین استراتژی است”

راهکار های افزایش بازدید

اهمیت راهکار های افزایش بازدید سایت

اپر پربازدید باشید بیشتر در ذهن مخاطبتان می مانید. شما نیاز دارید که پیش از تمرکز بر روی فروش خدمات و محصول بر روی افزایش بازدیدتان تمرکز داشته باشید. اول مخاطب را دائمی کنید و سپس به او بفروشید.

با به کاربردن درست این راهکار ها به  نتیجه مطلوبی خواهید رسید. و با به کاربرد آنها به مرور به تسلط فراوانی در استفاده این راهکار ها خواهید رسید که میتواند سرعت شما و کارآیی این روش ها را بیشتر و بیشتر کند.

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *