طراحی سایت

لوازم مورد نیاز یک طراح

اگر شما یک برنامه نویس فرانت اند ،طراح سایت یا طراح لوگو و پوستر باشید و کار زیبایی سایت انجام میدهید. حتما حتما باید لوازم مورد نیاز یک طراح رو یاد بگیرید. در این مقاله ما به شما 5 سایت معرفی خواهیم کرد که ذوق و لذت کار شما را به عنوان یک طراح صد چندان میکند.

بدون وقفه میریم سر اصل مطلب یعنی لوازم مورد نیاز یک طراح:

1.bgjar.com

این سایت بک گراند های فوق العاده شیکی داره، با قابلیت شخصی سازی(customaize) شما میتوانید به تصویر دلخواهتان برسید . مواردی مثل سایز دادن به تصویر،  تغییر رنگ ، تغییر پوزیشن و سایز المان های داخل تصویر، امکان گرادیانت سازی رنگ تصویر وجود داره که جذاب ترش میکنه. شما همچنین توانایی اضافه کردن المان های هم راستا را به تصویرتان نیز دارید. جالب تر از همه که به شما 3 ایتم خیلی خوب میده:

  • کد css
  • raw SVG Code
  • Data URI

 

لوازم مورد نیاز طراح

2.colorffy.com

سایت colorffy پر از پالت های رنگی جذاب  و gradient های خوش رنگ با ترکیب رنگ های فوق العاده می باشد. در صفحه اول این سایت همیشه رنگ های گرادیانت جدید فوق العاده جذاب و به روز هستند را نمایش میدهد. همچنین با تعامل با سایت های دیگر مقاله هایی در زمینه های طراحی سایت و رنگ بندی منو رستوران ها و ui ux و… معرفی میکند. در بخشی از این سایت  ابزار های  رنگی   قرار گرفته. که ابزار این سایت بی شک یکی از بهترین لوازم مورد نیاز یک طراح است.

لوازم مورد نیاز برای یک طراح


چنانچه در زمینه رنگ اطلاعات بیشتری میخواهید و یا در زمینه طراحی لوگو خواستید اطلاعاتی کسب کنید میتوانید مقاله های زیر را مطالعه کنید:


3.undraw.co

یه سایت پر از وکتور های جذاب که میتونید توی سایت و اپ هاتون استفاده کنید. خوبیه این سایت اینه که وقتی شما دنبال وکتور در زمینه های مختلف هستید ولی این دغدغه را دارید که سبک وکتور های شما در یک راستا باشد. به اصطلاح ساختمان بندی مشابه ای داشته باشند. این سایت این دغدغه ی شما را حل میکند.

وکتور های هم راستا

4.lifeofpix.com

یه وبسایت فوق العاده پر از تصاویر با کیفیت عالی و رزولوشن بالا. تصاویری که تو طراحی سایت ها و اپ ها به کارتون میاد. این سایت مختص عکس های با رزولوشن بالاست. عکاس های زیادی در این سایت وجود داره که شما میتوانید آنها را دنبال کنید و از عکس های آن استفاده کنید. یکی از اصلی ترین ویژگی های این سایت دانلود رایگان عکس ها با این سطح از کیفیت است. سایت freepik با تمام ابهت و قدرتش محدودیت دانلود داره.

لوازم مورد نیاز برای یک طراح سایت

5.haikei.app و blobmaker.app

شاید این شکلک های حبابی رو تو سایت ها دیده باشین، از این سایت میتونید واسه ایجاد این شکلکا استفاده کنید. حال چرا دو سایت رو باهم معرفی کردیم ؟ چون این دو سایت یه جورایی برادر خواهر همن و کار باهاشون تغریبا تو یه سمت و سو هستش . اولین سایتی که تو ی این مقاله معرفی کردیم با کمی تفاوت جزئی در haikei.app وجود دارد .

لوازم مورد نیاز یک طراح


مواردی که شاید براتون جذاب باشه:

 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *