کسب و کار

مزیت و اهمیت داشتن وب سایت برای هر کسب و کار

مزیت و اهمیت داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری را می توان با  سوالی مطرح کرد. آیا می دانستید در طول روز هر فردی حداقل یکبار به صورت آنلاین نسبت به رفع نیازهای خود اقدام می کند؟  نتایج تحقیقات در سال2017 نشان داد که حدود 70 درصد مردم برای پیداکردن آدرس، شماره تلفن و حتی خریدهای روزانه خود به سراغ اینترنت می روند. مهم ترین مزیت و اهمیت داشتن وب سایت برای هر کسب و کار، اعتبار و برند سازی، پیشی گرفتن از رقبا و افزایش درآمد است.

داشتن وب سایت  اولین شانس شما برای دیده شدن، معرفی کالا و خدمات شما به خریداران می‌باشد اما توجه کنید که صرفا داشتن یک وب سایت ساده کفایت نمی‌کند و برای ماندگاری در ذهن مشتریان خود نیازمند به وب سایتی حرفه‌ای هستید. زیرا داشتن یک  وب سایت با طراحی بد و غیر حرفه‌ای باعث می‌شود در نگاه اول برداشت ناخوشایندی نسبت به کسب‌ و کار شما در ذهن افراد شکل بگیرد و به اعتبار شما لطمه وارد شود.

مزیت و اهمیت داشتن وبسایت/ افزایش در آمد/اعتبار/ برندسازی
مزیت و اهمیت داشتن وب سایت برای هر کسب و کار :
  • نداشتن محدودیت زمانی و مکانی برای ارائه خدمات خود
  • فراگیر بودن اینترنت
  • حذف هزینه های اضافی
  • تعامل با مخاطبان
  • کسب درآمد
  • داشتن وجهه حرفه ای کار
برندسازی

همان طور که  می دانید تاکتیک های قدیمی علیرغم جالب بودن، دیگر جوابگو نیستند و کسانی موفق هستند و به افزایش درآمد می رسند که بتوانند با استفاده از شیوه های نوین، بیزنس خود را معرفی کنند.  شما با داشتن یک  وب سایت حرفه ای و برند سازی می توانید سه استراتژی:

  1. آگاهی رسانی درباره خدمات و محصولات
  2. ثبات قدم داشتن درکار
  3. استفده از قدرت بررسی

را برای بازاریابی آنلاین خدمات و محصولات خود انجام دهید.

طراحی لوگو

در کنار اهمیت داشتن وبسایت حرفه ای، یک لوگوی خلاقانه می تواند به شما در برند سازی، جذب مشتری و افزایش درآمد  کمک فراوانی کند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هویت برند شما ارتباط بسیار نزدیک و مستقیمی با طراحی لوگو کسب و کار شما دارد. لوگو خلاقانه، به واضح ترین شکل، تجارت شما را به دیگران معرفی خواهد کرد و در نهایت باعث ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتری می شود. شاید الان به این فکر می کنید که برای طراحی لوگو کسب و کارتان باید چه مراحلی را طی کنید تا به نتیجه دلخواه برسید؟

نگران نباشید! ما در لایت کمپانی به شما کمک خواهیم کرد تا با داشتن  لوگوی حرفه ای خود، از رقبایتان پیشی بگیرید. فقط کافیست که با تماس بگیرید یا پیام دهید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

مزیت و اهمیت داشتن وبسایت/ برند سازی

 

 

 

 

اعتبار خوب در دنیای اینترنت برای کسب و کار شما چقدر اهمیت دارد؟

در ادامه مبحث مزیت و اهمیت داشتن وب سایت، بهتر است به اهمیت داشتن اعتبار خوب بپردازیم. به جرات مي توان گفت امروزه اگر مشتری به حرف ما گوش دهد رضایت بخش است اما هنگامی که از ما خرید کند فوق العاده است و این به معنی اعتماد مشتری و موفق شدن ماست. ایجاد اعتبار در کسب و کار اینترنتی کار دشواری است و قطعاً يكي از مهمترين دلايل آن، عدم ارتباط چهره به چهره با مشتريان است.

شناخت بازار، محصول و نوع فعالیت و از همه مهم تر حرفه ای بودن در کسب اعتبار شما نقش به سزایی دارد. تمامی این عوامل بستگی به مشاوره، دانش و شناخت کافی شما از دنیای مجازی دارد.

از این رو گروه لایت کمپانی برای توسعه کسب و کار شما در فضای اینترنت در کنار شماست.

از جمله خدمات لایت کمپانی:
  • طراحی سایت های ارگان های دولتی، فروشگاهی، خدماتی
  • وب اپلیکیشن
  • نرم افزار تحت ویندوزمزیت و اهمیت داشتن وبسایت
  • تولید محتوا
  • سئو
  • پشتیبانی 24ساعته وب سایت شما

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *