ووکامرس چیست

ووکامرس چیست؟ چه کاربرد هایی دارد؟

ووکامرس چیست؟ یک افزونه ای پرکاربرد در دنیای تجارت الکترونیک است. ووکامرس بر روی وردپرس شما نصب می شود و برای سیستم فروش و خدمات سایت شما به کار می رود.

در سال های اخیر ووکامرس توانسته است توجه بیشتر افرادی که در سایت و کسب و کار اینترنتی هستند را به خود جلب کند. دانلود و استفاده از این برنامه بسیار راحت می باشد، کافی است شما فایل ووکامرس را دانلود و در پوشه plugins خارج کنید.

ما درلایت کمپانی کاربرد و آموزش های ووکامرس / woocommerce را باهم بررسی می کنیم.

دانلود ووکامرس

کاربرد های ووکامرس

کاربرد های ووکامرس / woocommerce

دسته های پر کاربرد ووکامرس :

  • سفارشات
  • لغو سفارش
  • گزارش قیمت رقابتی
  • مشتریان
  • گزارشات
  • پیکربندی
  • وضعیت

در قسمت بالا 7 تا از ویژگی های ووکامرس را مشاهده می کنید. هر یک از این ویژگی ها یک کار مرتبط با خرید و فروش را انجام می دهند.

سفارشات در ووکامرس / woocommerce

شما از این قسمت پر کاربرد در ووکامرس میتوانید از خرید محصول تا زمان خارج شدن از شرکتتان را بررسی کنید. حالا چگونه این فرایند را مدیریت کنیم؟

  • چک کردن موجودی سفارشات
  • تایید سفارش
  • تضمین تامین کالا
  • تحویل کالا

این توصیف ساده ترین تعریف درباره سفارشات بود که شما با کمی تمرین میتوانید کامل این قسمت را یاد بگیرید. در پنل سفارشات شما میتوانید تمامی اطلاعات سفارشات و فردی که سفارش داد را داشته باشید و حتی از وضعیت سفارش، وضعیت موجودی، اعمال تخفیف  و غیره با خبر شوید.

لغو سفارشات

شما در این بخش که کاربرد کمی در ووکامرس دارد میتوانید بر سفارشاتی که لغو شده اند نظارت کنید. شما میتوانید از علت، تاریخ سفارشات و تاریخ لغو سفارشات با خبر شوید.

گزارش قیمت رقابتی

این افزونه برای رقابت با قیمت فروشگاه های دیگر است. شما وقتی محصولی را وارد می کنید در این قسمت نشان می دهد که رقابتی هست یا نیست ، اگر نیست قیمت کمتر محصول و سایتی که این محصول را عرضه می کند را به شما نشان  می دهد و میتوانید بفهمید که قیمت محصولتان مناسب است یا نیست که بفهمید قابل رقابت هستید یا خیر.

مشتریان

در این قسمت هر مشتری به ترتیب نام، نام کاربری، آخرین زمان فعالیت، آخرین زمان لاگین کاربر، آدرس ایمیل، تعداد سفارشات، ملغ خرید، شهر و کد پستی نشان داده می شود.در قسمت بالا سمت راست میتوانید نام مشتریان را با فیلتر یا عادی جستجو کنید که خیلی کاربردی است.کاربرد ووکامرس

گزارشات

گزارشات برای باخبر شدن از فعالیت های سایت شما است. میتوانید از تعداد فروش در سال، ماه، 7 روز گذشته و هر زمانی که بخواهید را ببینید و با خبر شوید. شما میتوانید از تعداد عضویت مشتریان در سایتتان و همچنین میتوانید از موجودی محصول در انبارتان هم باخبر شوید.

آموزش پیکربندی ووکامرس / woocommerce

شما در این قسمت به ترتیب با

وضعیت

در این قسمت وضعیت و اطلاعات سیستم شما را نشان می دهد، و به شما اطلاعات کاملی از نقاط ضعف و نقاط قوت فروشگاه می دهد.

حرف آخر

ووکامرس در سال های اخیر همه نظرات را به خود جلب کرد، مخصوصا کسانی که در وب و تجارت های اینترنتی هستند. درکل ووکامرس برای مدیریت بر سفارشات مشتریان سایت است. ما برای شما آموزش کاربرد های ووکامرس / woocommerce را با توضیحی مختصر و مفید گفتیم و امید واریم نهایت استفاده را ببرید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *