طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

طراحی سایت |?what is web design

طراحی وب سایت یا طراحی سایت چیست این سوال اصلی تمامی کابران می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای طراحی یک سایت موفق، مثل تمام کارهای روزمره دیگر، نیاز به ابزارهایی می باشد. طراحی وب سایت ها، عمدتا به دو بخش تقسیم می شود.

بخشی از آن، طراحی فایل های گرافیکی مورد نیاز برای پوسته سایت و دیگر المان مورد نیاز در سایت می باشد. بخش دیگر طراحی، مربوط به برنامه نویسی و چیدمان کدهای HTML و دیگر کدهای مورد نیاز در طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت چیست؟ به بیان دیگر، طراحی وب سایت ها، شامل طراحی و برنامه نویسی می باشد. برای همین، شخص طراح، دست کم باید از دو نرم افزار متفاوت در طراحی سایت ها استفاده نماید.

طراحی سایت

نرم افزارهای طراحی گرافیکی سایت | Website graphic design software

چنانچه شما با طراحی گرافیکی آشنایی مختصری داشته باشید. حتما برخی از اسم ها نظیر فتوشاب و ادوب و طراحی سایت با وردپرس، برایتان آشنا می باشند.

در واقع این ها برخی از نرم افزارها و مهمترین نرم افزارهایی می باشند که در طراحی فایلهای گرافیکی در یک وب سایت، مورد بهره برداری قرار می گیرند.

به این نکته توجه داشته باشید که لزوما دلیلی وجود ندارد تا یک طراح سایت، بر تمامی این نرم افزارها تسلط داشته باشد. بلکه استفاده از یکی از آنها، معمولا می تواند کار را به سرانجام برساند.

نرم افزار مورد نیاز در برنامه نویسی سایت | Site programming software

زمانی که حرف از برنامه نویسی و نرم افزار طراحی سایت به میان می آید تجربه نشان داده است که معمولا مردم رغبت زیادی از خود نشان نمی دهند.

عموما برنامه نویسان حرفه ای، آنها طرز تفکری دارند که بسیار شبیه به منطق کامپیوتری و کدهای برنامه نویسی می باشد. همچنین این مهارت و علاقه، چیزی نیست که اکتسابی بدست آمده باشد.

در واقع این علاقه به برنامه نویسی در ذات برنامه نویسان وجود دارد.

اما اگر از بحث اصلی خارج نشویم باید بگوییم که نرم افزار های برنامه نویسی متنوع می باشد که عبارتند از:

  • DreamWeaver
  • FrontPage
  • VisualStudio

این نرم افزارها مهمترین نرم افزارهای مورد نیاز در کد نویسی برای طراحی وب سایت ها می باشند.

اما در مجموع، شاید بتوان گفت که نرم افزارهای بسیاری نیز وجود دارند.که در امر کد نویسی سایت می تواند به ما کمک کند. اما برنامه های مشهوری همانی بود که در بالا عرض شد.

طراحی سایت

کلام پایانی

همه ما از سرعت پیشرفت تکنولوژی باخبریم چه بسا عقب ماندن از آن مساوی نابودی هر کاری خواهد بود.

یک هزینه کم حداقل برای معرفی شما به دنیای مجازی قابل چشم پوشی خواهد بود .ما با حداقل هزینه تمام نیاز های شما برای معرفی شرکت یا کسب و کار ویا طراحی یک فروشگاه زیبا برطرف میکنیم . متخصص در امر تولید محتوا و سئو باعث می شود شما به سرعت به یک سایت پربازدید تبدیل شوید.

بنابراین طراحی سایت با وردپرس را به متخصصان شرکت لایت کمپانی بسپارید.

 

 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *