انتقال-عکس-از-آیفون-به-کامپیوتر

روش های انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر ویندوزی

باتوجه به اینکه همه ما می دانیم گوشی ها اپل از کیفیت بالایی برخوردارند اما با این حال این نوع از گوشی ها از محدودیت های زیادی برخوردارند. یکی از مهمترین محدودیت های آن هم منتقل نشدن رسانه ها از آیفون به وینوز به شیوه معمول و رایج است. معمولا افراد برای انتقال رسانه ها از اتصال کابل به کامپیوتر بهره می برند. ما در این مقاله روش های انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر ویندوزی را به شما یاد خواهیم داد..

روش های موجود برای انتقال رسانه از آیفون به ویندوز 

انتقال به روش  file explorer :

اولین راه برای انتقال رسانه ها از آیفون به کامپیوتر ویندوزی، شما نیازمند به نرم افزار file explorer خواهید بود..شما میتوانید با استفاده از یک کابل لایتینگ به USB که معمولا برای شارژ کردن تلفن همراه به شمار می رود استفاده نمایید .که در واقع یک بخش سیم را به گوشی آیفون خود و انتهای دیگر را به پورت USB رایانه شخصی متصل نمایید..

پس از اتصال کابل به کامپیوتر، به مجوز هایی که گوشی آیفون شما به آن نیاز موافقت نمایید. سپس برنامه file explorer را در ویندوز خود باز کنید. و نام تلفن همراه خود را بیابید و در نهایت هم شما میتوانید با کلیک بر روی گزینه storage فایل مورد نظر را منتقل نمایید..

 

انتقال از طریق iCloud :

در این روش شما میتوانید رسانه مورد نظر بدون استفاده از کابل و به صورت بی سیم به ویندوز انتقال دهید. در این قسمت نیاز به کابل ندارید.در این قسمت شما باید به یک WIFI  متصل شوید و نیازمند به حساب iCloud اپل نیازمند خواهید بود..

در این روش iCloud Photo Library را گوشی خود فعال نمایید. برای این کار شما باید به تنظیمات گوشی مراجعه کرده و سپس iCloud photos را انتخاب نمایید. در این هنگام اگر به WIFI متصل باشید عکس های گرفته شده توسط گوشی شما در iCloud بارگزاری می شود..

دومین گام در این مرحله این شما باید برنامه iCloud for Windows را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید..

پس از نصب با استفاده از Apple ID خود وارد سیستم شوید و توجه داشته باشید که در این برنامه تیک گزینه عکس ها زده شده باشد .و در این قسمت باید گزینه iCloud Photo Library را انتخاب کنید..

در نهایت هم محل بارگیری عکس ها ورسانه های خود را my PC انتخاب نمایید تا رسانه  شما در کامپیوتر شما بارگزاری شود..

انتقال عکس به وسیله برنامه iTunes : 

روش آخر برای انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر ویندوزی. هم به این صورت است که شما میتوانید با نصب برنامه iTunes رسانه ها را به ویندوز منتقل نمایید..

در ابتدا باید نسخه ویندوزی برنامه iTunes را در کامپیوتر خود نصب کنید.سپس آیفون خود را به کامپیوتر متصل کرده . از طریق برنامه iTunes نسبت به انتقال عکس‌ها از حافظه آیفون به کامپیوتر اقدام کنید.این روش یکی از ساده ترین  روش ها برای انتقال عکس ها و رسانه ها از آیفون به کامپیوتر ویندوزی می باشد..

 

در ادامه میتوانید انواع ترفند های کامپیوتری را یاد بگیرید.

و یا اطلاعات مفیدی از پیج اینستاگرام ما دریافت کنید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *