بهترین نرم افزار برای لیست کار ها

نرم افزار لیست کار برای کامپیوتر (بهترین ها)

نرم افزار لیست کار برای کامپیوتر.

آیا شما به برنامه ای نیاز داری که بتوانید با آن کار های روزمره خود را لیست کنید...

در ادامه چند نرم افزار لیست کار به شما پیشنهاد میکنیم.

Everdo pro

این نرم افزار برای مدیریت کار های شخصی و برنامه ریزی امور است تا هیچ قرار ملاقاتی از دست ندهید و انجام هیچ کاری را فراموش نکنید.

اگر شما به دنبال همچین چیزی هستید برنامه Everdo مناسب شماست، با این نرم افزار علاوه بر اینکه تمام موارد بالا. را در قالب یک برنامه خواهید داشت.

می توانید از قابلیت های Cloud و Cross platform نیز برای همگام سازی امورتان در دستگاه مختلف استفاده کنید. این نرم افزاری طوری طراحی شده که بتوانید متد مدیریت زمان را به خوبی با آن اجرا کنید. در این متد ایده ها، اهداف و سایر امور را به صورت کار های کوچک تر. قابل اجرا تقسیم نموده و یادداشت می کنیم.

سپس به ترتیب اقدامات لازم را انجام می دهیم تا به هدف اصلی برسیم.

قابلیت های این Everdo pro:

  1. اجرای کامل متد مدیریت زمان GTD برای انجام کارها
  2. ارائه تمام ابزارهای موردنیاز برای مدیریت امورشخصی، برنامه ریزی کارها و مدیریت بهینه زمان
  3. رابط کاربری تعاملی با طراحی مناسب و استفاده آسان
  4. برنامه کراس پلتفرم برای استفاده در دستگاه های مختلف و همگام سازی مرتب اطلاعات وارد شده
  5. تضمین امنیت اطلاعات شخصی کاربری
  6. گزینه های همگام سازی انعطاف پذیر
  7. پشتیبانی از Linux ، MacOS ، Windows ، Android ، iOS


Essential pim pro نرم افزار لیست کار 

این نرم افزار نسخه پیشرفته EPIM می باشد که در سراسر جهان و به منظور سازماندهی امور شخصی و کاری مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزار به کاربر این امکان را می دهد

که کنترلی بر قرار ملاقات ها، متن ها، اطلاعات و ….. داشته باشد.

همچنین قابلیت ذخیره و نگهداری ایمیل، آدرس ها،  لیست ها و متن ها در یک نقطه تمامی نیازمندی های لازم به منظور سازمان دهی را برای کاربر فراهم می نماید.

استفاده از این نرم افزار هم بسیار ساده است و می توان به کمک آن داده ها را مدیریت و سازماندهی نمود. ین ابزار سطح جدیدی از اطلاعات را در روز و هفته و ماه در اختیار شما قرار می دهد. جستجو بر اساس تاریخ، موضوع یا کلمه ی دلخواه به علاوه مرتب کردن، پرینت و … تنها با چند کلیک بر روی ماوس و یا صفحه کلید امکان پذیر می باشد.

با استفاده از این ابزار می توان خروجی مورد نظر را به هر سبک دلخواهی سازماندهی کنید، ترکیبات پیچیده ای نظیر ساختار درخت، فرمت مسطح، جدول و هر فرمت دلخواه دیگر از این قبیل سازماندهی ها می باشد. اگر شما یکی از کاربران Outlook یا Outlook Express هستید به صورت مستقیم می توانید داده های مورد نظر خود را در این نرم افزار قرار دهید.

قابلیت های Essential pim pro:

  1. مدیریت و کنترل صحیح امور شخصی و کاری
  2. استفاده ی آسان و راحت از این نرم افزار
  3. سرعت بالا در اجرا
  4. خروجی قدرتمند با هر ترکیب دلخواه و پیچیده
  5. تهیه نسخه پشتیبان پیشرفته
  6. ارسال  آیتم های دلخواه به ایمیل
  7. همزمانی و همگام سازی با Palm ،Windows Mobile ،Google Calendar ،Outlook
  8.  تولید داده هایی با فرمت های HTML ، RT ،CSV ،TXT
  9. ایجاد پایگاه داده های چند گانه و اختصاص پسورد و رمز به هر کدام از این پایگاه داده ها
  10. جستجو در عناصر بر اساس تاریخ، موضوع یا کلمه ی دلخواه
  11. اجرای پارامترهایی نظیر مرتب کردن و پرینت تنها با چند کلیک


Swift to-do list نرم افزار لیست کار

با ساختن یک TO-DO LIST از تمام کار های و وظایف روزانه، هفتگی، سالانه و …. دیگر نگران فراموش کردن آن ها نخواهید بود و با خیال راحت به زندگی و امور شخصی خود نظم و برنامه دهید و دچار آشفتگی و سردرگمی در روبرو شدن با حجم زیادی از کار ها نمی شوید.

همچنین ین نرم افزار با پشتیبانی از فضای ابری رایگان Swift.me به کاربر این امکان را می دهد که یادداشت ها و امور شخصی خود را در فضای ابری ذخیره و نگهداری کند تا در هر زمان و از طریق هر سیستم دیگری بتواند به آن ها دسترسی داشته باشد. این امکان نیز وجود دارد که بتوانید از لیست کار ها، یادداشت ها و یا یادآور های خود در قالب یک سند PDF ، DOC، HTML یا … پرینت بگیرید.

قابلیت های Swift to-do list:

  1. کنترل، مدیریت و پیگیری امور شخصی
  2. ثبت یاد آور ها
  3. سازماندهی کار ها و وظایف
  4. برنامه ریزی بر روی تقویم با نمایش روز، هفته، ماه و زمان
  5. ایمپورت و اکسپورت یادداشت ها / یادآور ها در قالب های PDF ، DOC ، DOCX ، RTF ، TXT ، ODT ، HTML ، MHT و ePub
  6. امکان رمزگذاری پایگاه داده های خود
  7. امکان بازیابی وظایف حذف شده و همچنین تاریخ حذف یادداشت ها
  8. ذخیره سازی / پشتیبان گیری از راه دور از کارها و یادداشت ها در سرور ابری ایمن Swift.me
  9. کارکرد برنامه در محیط وب از طریق سایت Swift.me
  10. امکان وارد کردن فهرست کارها و وظایف از فایل های CSV/TSV/TXT و سرویس های Outlook, Lotus Notes, Excel, Task Coach, Task Merlin, VIP Organizer


نرم افزار لیست کار کدام یک بهتر است؟

باید بگویم نرم افزار Everdo pro با رابط کاربری ساده وجذاب خود برای استفاده آسان است و شما می توانید آن را در گوشی خود هم داشنه باشید و قابلیت های جذاب زیادی را پیش روی شما میگذارد

مانند Cross platform و Cloud این نرم افزار به تنهایی هر چیزی است که می خواهید.


                                                                                                                          ما را در اینستاگرام دنبال کنید

برای خواندن مقاله های بیشتر به اینجا سر بزنید 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *