طراحی سایت هتل در ساری

طراحی سایت هتل در ساری

امروزه مردم به شدت به استفاده از اینترنت برای یافتن اطلاعات متکی هستند. آنها مشتاق اطلاعات فوری و کامل هستند. داشتن سایت  یکی ازمهم ترین  استراتژی های بازاریابی شما است، اینکه چگونه هتل شما می تواند نسبت به رقبای شما متفاوت باشد و چگونه در بازار رقابتی بمانید. در ادامه بیشتر در مورد طراحی سایت هتل در ساری و پیدا کردن شرکت طراحی سایت در ساری صحبت خواهیم کرد.

طراحی سایت هتل در ساری

چرا داشتن وب سایت هتل مهم است؟

برای طراحی سایت هتل در ساری ابتدا باید بدانید که به چه دلیل طراحی سایت هتل الزامی است.

منبع اطلاعات

معمولاً، افراد حداقل یک بار به وب سایت هتل مراجعه می کنند تا نگاهی به آنچه هتل ارائه می دهد بیاندازند، از نرخ اتاق، مفهوم هتل، امکاناتی که هتل ارائه می دهد و موارد دیگر مطلع شوند. علاوه بر رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت هتل می‌تواند پلتفرم دیگری باشد که هتل برای انتقال هرگونه به‌روزرسانی و اطلاعات لازم از آن استفاده می‌کند.

آگاهی از برند با طراحی سایت هتل در ساری

ایجاد هویت برند قوی یکی از موارد مهم در صنعت هتلداری است زیرا می تواند به رزرو، فروش و درآمد کمک کند. ما می دانیم که مردم بلافاصله پس از شنیدن بیش از 3 بار در مورد نام هتل؛ آن را به ذهن می سپارند. مطمئن شوید که وب‌سایت رسمی هتل شما اولین نتیجه‌ای است که وقتی کسی آن را به ویژه در Google جستجو می‌کند تا از برند هتل شما محافظت کند، ظاهر می‌شود. با داشتن وب سایت هتل خود، خوب است که هتل فضای خاص خود را برای ساختن تصویر برند هتل داشته باشد.

افزایش رزرو و فروش مستقیم

افزایش فروش مستقیم یکی از بخش های چالش برانگیز برای هتل ها امروزه است. یک وب سایت هتل خوب باید به افراد اجازه دهد تا رزروهای آنلاین را ایجاد و تأیید کنند. این فقط یک فرم تماس نیست، بلکه یک سیستم رزرو آنلاین نصب شده در وب سایت است. با داشتن یک سیستم رزرو آنلاین مناسب، افراد به راحتی می توانند در دسترس بودن اتاق، نرخ قیمت و رزرو را با پرداخت تضمین کنند.

 خدمت به مسافران گروهی

هتل این فرصت را دارد که به مسافران گروه خدمات ارائه دهد زیرا مسافران گروهی (مثلاً معلم مدرسه که برای تعطیلات مدرسه برای 40 دانش آموز خود برنامه ریزی می کند) معمولاً در وب سایت رسمی تماس می گیرند.

ابزارهای بازاریابی آنلاین

آیا می دانستید با وب سایت هتل و با قدرت گوگل آنالیتیکس می توانید مشتری خود را بهتر درک کنید؟

وقتی صحبت از رزرو مستقیم از وب سایت می شود، گوگل آنالیتیکس یک ابزار قدرتمند است. می تواند به شما بگوید مکان بازدیدکنندگان شما کجاست، بازدیدکنندگان از کدام سایت ها آمده اند، یا حتی مدت زمانی که وب سایت هتل شما را مشاهده می کنند. با چنین اطلاعاتی، شخصیت خریداران خود را می شناسید و از آن برای تبلیغات گوگل برای هدف قرار دادن بهتر مخاطبان خود استفاده می کنید تا تبلیغاتی که برای آن هزینه کرده اید ارزش آن را داشته باشند.

نمونه طراحی سایت هتل در لایت کمپانی
نمونه طراحی سایت هتل در لایت کمپانی

 

برای مشاهده نمونه طراحی سایت بیشتر لایت کمپانی روی لینک زیر کلیک کنید.

⇐⇐نمونه کار طراحی سایت لایت کمپانی 

 سایت هتل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

طراحی سایت یک هتل جذاب و کاربر پسند باید دارای ویژگی های زیر باشد:

طراحی کاربرپسند و ریسپانسیو

سایت باید به گونه‌ای طراحی شود که کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و در هر دستگاهی، از جمله تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر، به خوبی نمایش داده شود.

اطلاعات جامع و به‌روز

سایت باید اطلاعات جامعی در مورد هتل، مانند امکانات و خدمات، موقعیت مکانی، قیمت‌ها و غیره ارائه دهد. این اطلاعات باید به‌روز و دقیق باشد تا مسافران بتوانند تصمیم‌گیری بهتری در مورد انتخاب هتل داشته باشند.

گرافیک جذاب

سایت باید از نظر بصری جذاب باشد تا توجه مسافران را جلب کند. استفاده از تصاویر و ویدئوهای باکیفیت می‌تواند به این امر کمک کند.

امکان رزرو آنلاین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت هتل، امکان رزرو آنلاین اتاق‌ها است. این امر به مسافران کمک می‌کند تا به راحتی و در هر زمان از شبانه‌روز، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنند.

امکان ارتباط با مشتریان

سایت باید امکان ارتباط با مشتریان را از طریق بخش پرسش و پاسخ، ایمیل یا چت آنلاین فراهم کند. این امر به هتلداران کمک می‌کند تا به سؤالات و نظرات مشتریان پاسخ دهند و ارتباط بهتری با آنها برقرار کنند.

بخش اخبار و رویدادهای هتل

این بخش می‌تواند برای اطلاع‌رسانی به مسافران در مورد رویدادهای هتل، مانند کنسرت‌ها، نمایشگاه‌ها و غیره استفاده شود.

بخش نظرات مسافران

این بخش می‌تواند برای نمایش نظرات مسافران در مورد هتل استفاده شود.

بخش برنامه وفاداری مشتریان

این بخش می‌تواند برای ارائه پاداش‌ها و تخفیف‌ها به مشتریان وفادار استفاده شود.

طراحی سایت هتل وردپرسی

طراحی سایت هتل در ساری با وردپرس

طراحی سایت به دو روش طراحی سایت برنامه نویسی و طراحی سایت وردپرسی انجام میشود. در ادامه در مورد طراحی سایت هتل به صورت وردپرسی صحبت می کنیم:

کم هزینه تر از کدنویسی

طراحی سایت هتل با وردپرس نسبت به کدنویسی قیمت کمتری دارد و این اختلاف قیمت به دلیل زمانی است که از طراح گرفته می شود. برای مثال طراحی سایت با وردپرس 3 ماه زمان طراح را بگیرد، طراحی سایت کدنویسی 6 ماه زمان می برد و درد سر بیشتری دارد.

امکان انعطاف پذیری ایجاد تغییرات خلاقانه بزرگتر

اگر از دسته افرادی هستید که بعد از طراحی سایت نیاز به تغییرات دارید و یا بنرهای جدید و امکانات جدیدی برای سایت هتل خود در نظر گرفته اید. انعطاف پذیری و تغییرپذیری در سایت های وردپرسی بسیار بیشتر است. از طرفی هزینه ی تغییرات در سایت هاتی برنامه نویسی هزینه ی بیشتری دارد.

طراحی سایت برنامه نویسی

طراحی سایت هتل در ساری کدنویسی

طراحی سایت برنامه نویسی مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه آن را بررسی می کنیم:

انعطاف بیشتر برای طراحی اولیه و عملکرد سایت شما

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای آماده است که قالب های مختلف برای سایت های گوناگون از جمله سایت های فروشگاهی، آموزشی و شخصی ارائه می دهد. قالب ها امکانات محدود خود را دارند. اما سایت های برنامه نویسی از ابتدا برنامه نویسی شده و به طور کامل شخصی سازی می شود.

سرعت بالاتر سایت های برنامه نویسی

یک وب‌سایت هتل می‌تواند عناصر زیادی داشته باشد. ادغام با موتورهای رزرو شما، فیدهای رسانه‌های اجتماعی، فرم‌هایی برای درخواست رویداد، فیدهای آب‌وهوا، نقشه‌ها و غیره. نیاز به زمان بارگذاری دارد. برعکس، یک سایت کدنویس این عناصر را به عنوان بخشی از کد اصلی وب سایت ترکیب می کند، کاری را که باید برای بارگذاری سایت شما انجام شود ساده می کند و در بسیاری از موارد زمان بارگذاری صفحه را برای کاربر سریعتر می کند.

امنیت بالاتر سایت برنامه نویسی

همه وب سایت ها دارای سطحی از آسیب پذیری در برابر هک و نقض امنیت سرور شما هستند. با این حال، با وردپرس، از آنجایی که میلیون‌ها سایت بر روی این چارچوب ساخته شده‌اند، برای هکرها آسان‌تر است که «کد» نحوه دسترسی به سایت‌های آسیب‌پذیر وردپرس را بشکنند و سپس از آن دانش برای بهره‌برداری از سایت شما و بسیاری دیگر استفاده کنند. با یک سایت با کد سفارشی، پیچیدگی‌های خاصی در نحوه ساخت آن وجود دارد. پیدا کردن راه برای نفوذ خیلی بیشتر طول می‌کشد و در نتیجه، آنقدرها هم هدف جذابی نیست.

طراحی سایت هتل در ساری با لایت کمپانی

از شما ممنونیم که تا آخر همراه ما بودید و امید واریم که مقاله ی طراحی سایت هتل در ساری برای شما مفید بوده باشد. شرکت لایت کمپانی شرکت طراحی سایت در مازندران است و با چندین سال سابقه در حوزه طراحی سایت و سئو به شما کمک می کند که کسب و کار خود را توسعه دهید و به درامد بیشتری دست پیدا کنید.

لایت کمپانی

قدم های هوشمند تو 

لایت کمپانی را در اینستاگرام همراهی کنید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *