طراحی سایت آموزشی در مازندران

طراحی سایت آموزشی در مازندران

در سال های اخیر سایت های آموزشی بسیار زیادی طراحی شده اند، که با تولید محتوا های مفید اطلاعات عمومی افراد جامعه را افزایش دادند. چندین سال قبل برای یادگیری مهارت های مورد علاقه باید روزها در جست و جوی آموزشگاه مناسب شرایط خود بودید، اما در حال حاضر با چند کلیک به دنیای آموزش های مجازی متصل می شوید. از طرفی اگر دانشی دارید که می خواهید آن را ارائه دهید با پیدا کردن شرکت طراحی سایت در مازندران و سفارش سایت آموزشی پکیج های آموزشی خود را به فروش برسانید و در منزل به درآمد برسید.در ادامه با لایت کمپانی همراه باشید تا با روند سفارش طراحی سایت در مازندران آشنا شوید

طراحی سایت آموزشی در مازندران

چرا طراحی سایت آموزشی در مازندران کاربردیست؟

اگر به شغل شریف معلمی مشغول هستید و یا به عنوان مربی آموزشگاه های خصوصی در مازندران و یا اقصی نقاط کشور فعالیت می کنید. حتی اگر مهارت های متعددی دارید که علاقمند به آموزش آنها هستید داشتن یک سایت آموزشی بهترین انتخاب برای پیشرفت کار و رسیدن به درامد بسیار بالا است. به راحتی می توانید با سفارش طراحی سایت در مازندران سایت آموزشی اختصاصی خودتان را داشته باشید و پکیج های آموزشی خود را به راحتی ایجاد کنید و در سایت قرار دهید و به صورت آنلاین این پکیج ها را به فروش برسانید.

انواع طراحی سایت آموزشی در مازندران

کتابخانه های دیجیتال

این یک وب سایت آموزشی یا یک کتابخانه آنلاین است که در آن تمام مطالب آموزشی در قالب های دیجیتال از جمله متن، تصاویر ثابت، ویدئو، صدا یا سایر فرمت های رسانه دیجیتال ذخیره می شود.

وب سایت های ویدئویی آموزشی

همانطور که نام خود این وب سایت ها را نشان می دهد که در آنها مطالب آموزشی به صورت ویدیویی در دسترس است. امکان دانلود و یا مشاهده آنلاین ویدئو در این سایت امکان پذیر است.

وب سایت آموزش زبان

در این وبسایت ها بصورت آنلاین و با هزینه ی کمی به شما آموزش زبان های گوناگون می دهند.

وب سایت های علمی

وب سایت های علمی مطالبی را در مورد موضوعات مختلف علوم مانند زیست شناسی، شیمی، نجوم، ریاضیات و غیره ارائه می دهند.

مستندهای وب

این وب‌سایت‌ها درباره تولیدات مستند تعاملی غیرخطی هستند که متن، ویدیو، انیمیشن، اطلاعات گرافیکی و غیره را ترکیب می‌کنند. همچنین ممکن است حاوی اطلاعاتی درباره سازندگان مستندهای وب، جوایز یا موضوعات مرتبط دیگر باشند.

طراحی سایت آموزشی

⇐⇐⇐تمام نکات طراحی سایت آموزشی 

مزایای طراحی سایت آموزشی در مازندران

مزایای توسعه وب آموزشی فقط به دانش آموزان محدود نمی شود، بلکه به معلمان نیز کمک می کند. معلمان نیز از وب سایت های آموزشی در مقیاس وسیع استفاده می کنند. آموزش تعاملی و تکنیک های یادگیری به کار گرفته شده در این وب سایت ها دیدگاه کاملا جدیدی را به معلمان ارائه می دهد که می توانند این تکنیک ها را بیشتر در کلاس های درس مرسوم بگنجانند و در نتیجه به دانش آموزان در درک بهتر مفاهیم کمک کنند.

 نکات مثبت طراحی سایت آموزشی 

  • تسهیل درک جامع از موضوع از طریق تکنیک های یادگیری تعاملی مانند فیلم ها، فایل های صوتی و غیره…
  • سهولت یادگیری در هر کجا و همه جا
  • مقرون به صرفه بودن، زیرا بسیاری از وب سایت ها محتوای آموزشی رایگان ارائه می دهند.
  • محتوا به طور مرتب به روز می شود. بنابراین کودکان، معلمان و همچنین والدین همیشه به اطلاعات به روز نگاه می کنند و یاد می گیرند.
  • افراد می توانند به طور همزمان به چندین وب سایت مراجعه کنند. بنابراین در اینجا، فرصتی برای یادگیری و مراجع اضافی وجود دارد.
  • برخی از وب سایت ها ارزیابی سریع ارائه می دهند. این به فراگیران کمک می کند تا دانش خود را به صورت فوری بسنجند، و بنابراین، بر خلاف سیستم امتحانی مرسوم، فوراً یک روند بهبود را ایجاد کنند.
  • یادگیری با کیفیت بالا، به دلیل محتوای با کیفیت بالا که توسط متخصص نوشته شده است.

طراحی سایت آموزش آنلاینویژگی های طراحی سایت آموزشی در مازندران

وب سایت آموزشی شما ممکن است در یک رقابت سخت واقعی باشد. در چنین رقابتی، محبوب کردن آن ممکن است کمی دشوار شود. برای اینکه وب سایت شما به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کند و واقعاً برای مخاطبان مفید باشد، فقط مطمئن شوید که وب سایت شما دارای ویژگی های زیر است:

عملکرد جستجوی کیفیت

وب سایت های آموزشی اتاق بزرگی از اطلاعات فوق العاده هستند. جستجوی برخی اطلاعات خاص در چنین سناریویی می تواند بسیار خسته کننده باشد. از این رو وب سایت شما باید یک گزینه جستجوی آسان و با کیفیت را به مخاطبان خود ارائه دهد.

از فیلم ها استفاده کنید

ویدئوها راه خوبی برای افزایش ارزش برند شما هستند. چه بخواهید زیر ساخت های خود را نشان دهید یا بخواهید پیامی از مدیریت ارائه دهید یا بخواهید نظراتی از فارغ التحصیلان داشته باشید، ویدئوها می توانند این کار را به شیوه ای عالی انجام دهند. ویدئوها همچنین روشی بسیار کارآمد برای ارائه هر درس یا موضوعی هستند.

مطمئن شوید که وب سایت شما واکنش گرا است

اگرچه ممکن است انتظار داشته باشید دانش‌آموزانتان از لپ‌تاپ و رایانه‌های رومیزی استفاده کنند، این روزها موبایل‌ها مناسب‌ترین گزینه موجود هستند. موبایل ها دسترسی آسان به اینترنت را در هر زمان و در هر مکان می دهند. آنها ممکن است اولین انتخاب بسیاری از دانش آموزان برای دسترسی به وب سایت شما باشند. بنابراین مطمئن شوید که وب سایت شما واکنش گرا بوده و به راحتی در ابزارهای موبایل قابل دسترسی است.

محتوا بسیار مهم است

شما یک وب سایت آموزشی را مدیریت می کنید و انتظار می رود که بر موضوع خود مسلط باشید. محتوای شما باید برای مخاطب قابل اعتماد و ارزشمند باشد و اطلاعات و جزئیات معتبری ارائه دهد. زبان باید برای دانش‌آموزان آسان باشد و تمام پاسخ‌ های دانش‌آموز را ارائه دهد.

یک چت باکس داشته باشید

توصیه می شود یک گزینه چت در وب سایت خود داشته باشید تا دانش آموزان بتوانند بلافاصله شک و تردید خود را برطرف کنند. چت باکس ها به دلیل ماهیت آنی خود به طور گسترده توسط کاربران اینترنت پذیرفته شده و قدردانی می شوند.

نمونه طرحی سایت آموزشی در مازندران

لایت کالج یک نمونه از طراحی سایت آموزشی در مازندران است که توسط تیم لایت کمپانی طراحی شده است. شما در لایت کالج می توانید برخی از دوره های برنامه نویسی و طراحی سایت را بصورت رایگان ببینید.

لایت کالج

سئو در طراحی سایت آموزشی در مازندران

سئو سایت بسیار مهم است. اولین کاری که باید بعد از طراحی سایت آموزشی در مازندارن انجام دهید سئو طراحی سایت است. سئو به سایت شما کمک می کند که در سرچ گوگل در رتبه بندی بهتری قرار بگیرد. در واقع می توان گفت که سایتی که سئو نداشته باشد هیچ فروش و درآمدی ندارد.

طراحی سایت آموزشی در مازندران با لایت کمپانی

برای اینکه یک سایت آموزشی داشته باشید و کسب درآمد کنید ابتدا به این نکته توجه کنید که طراحی آن را به یک شرکت مطمئن بسپارید. شرکت لایت کمپانی با چندین سال سابقه در حوزه طراحی سیات و سئو به شما کمک می کند که کسب و کار خود را اینترنتی کنید. از شما ممنونیم که تا اینجا همراه ما بودید و امید واریم که مقاله ی طراحی سایت آموزشی در مازندان برای شما مفید بوده باشد.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *