هزینه طراحی سایت و سئو

طراحی سایت و سئو در نکا

طراحی سایت و سئو در نکا

در دنیای امروز اکثر کارها به اینترنت وابسته است و بیشتر کسب وکارها بصورت اینترنتی انجام می شوند. اگر به اطراف خود نگاه کنید در شهر نکا متوجه ی این موضوع می شوید که رقبای شما با طراحی سایت توانسته اند کسب و کار بهتری برای خود فراهم کنند.اولین قدم برای سفارش طراحی سایت در نکا پیدا کردن شرکت طراحی سایت در مازندران است. از طرفی برای داشتن رتبه های برتر باید شرکت مناسب سئو در مازندران را بیابید. با این حال اگر شما هم تمایل دارید که برای کسب وکار خود سایت داشته باشید با  طراحی سایت و سئو در نکا همراه ما باشید:

طراحی سایت و سئو در نکا

مزایای طراحی سایت و سئو در نکا

طراحی سایت و سئو در نکا مزیای زیادی دارد که ما قصد داریم در این بخش به برخی از آنها بپردازیم.

افزایش فروش

اگر کسب و کاری در نکا دارید و فروش چندانی ندارید و می خواهید کسب و کار خود را ارتقا دهید بهترین گزینه طراحی سایت است. طراحی سایت به شما کمک می کند که فروش و درآمد بیشتری داشته باشید. برای مثال فرض کنید شما یک فروشگاه موبایل در نکا دارید. طبعتاً افرادی که از شما خرید می کنند ساکن شهر نکا هستند. اما با طراحی سایت شما می توانید از تمام ایران مشتری جذب کنید.

افزایش اعتبار

می توان گفت یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت افزایش اعتبار است. طراحی سایت برای کسب و کار باعث افزایش اعتبار می شود و این افزایش اعتبار باعث جذب اعتماد می شود که فروشتان را چند برابر می کند.

پشتیبانی بهتر

در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که هستید می توانید به سوالات مشتریان پاسخ دهید. پشتیبانی خوب باعث می شود که مشتری با شما ارتباط بگیرد و محصولات شما را خریداری کند.

کاهش هزینه

به این نکته توجه کنید که برای پیشرفت در کسب و کار خود باید هزینه را کم کرده و فقط به پیشرفت فکر کنید. دقیقاً طراحی سایت به شما این امکان را می دهد که هزینه های خود را کم کنید و تمام تمرکز خود برای پیشرفت بگذارید.

طراحی سایت و سئو

قیمت طراحی سایت در نکا

متاسفانه نمی توان قیمت دقیق طراحی سایت را اعلام کرد. قیمت طراحی سایت به امکانات آن بستگی دارد. یعنی هرچه امکانات سایت بیشتر و پیچیده تر باشد باعث افزایش قیمت می شود. برای مثال اگر شما یک سایت چند زبانه می خواهید یا اگر یک سایت کدنویسی می خواهید باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید. برای مشاهده قیمت سایت می توانید از صفحه ی قیمت طراحی سایت بازدید کنید. در ادامه قصد داریم برخی از امکاناتی که باعث افزایش قیمت طراحی سایت می شود را نام ببریم.

امکاناتی که باعث افزایش قیمت می شود:

در این بخش می خواهیم برخی از امکاناتی که باعث افزایش قیمت سایت می شود را نام ببریم.

هاست و دامنه

هاست و دامنه اولین امکاناتی هستند که باعث افزایش قیمت میشود. برای مثال هرچه میزان فضای هاست بیشتر باشد قیمت آن هم افزایش می یابد. یا اگر دامنه ی COM. می خواهید باید هزینه ی بیشتری نسبت به دامنه ی IR. پرداخت کنید.

قالب

بعد از هاست و دامنه نوبت به قالب می رسد. به این نکته توجه کنید که هرچه قالب جذاب تر و با امکانات بیشتر می خواهید باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید.

دسته بندی محصولات

دسته بندی محصولات یکی از مهم ترین امکاناتی است که باید در هر سایت وجود داشته باشد. برای مثال زمانی که کاربر وارد سایت شما شد باید این امکان را به او بدهید که به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خودش را پیدا کند.

قیمت طراحی سایت و سئو در نکا

قیمت سئو سایت در نکا

یکی از مهم ترین چالش های اکثر افرادی که قصد دارند برای کسب و کار خود سایت راه اندای کنند قیمت سئو است. در واقع سئو و بهینه سازی سایت بسیار مهم است و سایتی که سئو نداشته باشد درواقع هیچ فروشی ندارد. سئو چیست؟ سئو به شما کمک می کند که در رتبه بندی گوگل رتبه ی بهتری بگیرید. برای مثال فرض کنید شما یک سایت فروش پوشاک در نکا دارید و اگر کاربری وارد گوگل شود و فروش پوشاک در نکا را سرچ کند و اگر سایت شما بین چند سایت برتر باشد می تواند فروش شما را چند برابر کند. اما اگر بخواهیم که بصورت میانگین قیمت سئو را در سال 1402 بیان کنیم از 3 میلیون تومان شروع شده تا 10 میلیون تومان.

ریسپانسیو سازی سایت در نکا

اگر دوست دارید که طراحی سایت و سئو در نکا داشته باشید باید به ریسپانسیو بودن آن دقت کنید. یکی از مهم ترین امکانات در طراحی سایت و سئو در نکا ریسپانسو سازی یا واکنش گرا بودن است. ریسپانسیو به سایت شما این امکان را می دهد که در تمام صفحات نمایش مانند تبلت، موبایل و کامپیوتر به شکل مناسبی نمایش داده شود و می توان گفت که اکثر سایت ها این قابلیت را دارند. اگر مایلید که اطلاعات بیشتری در مورد واکنش گرا بودن و ریسپانسیو سایت داشته باشید می توانید مقاله ی طراحی سایت ریسپانسیو در مازندران را بخوانید.

پشتیبانی طراحی سایت و سئو در نکا

اگر علاقه دارید که برای کسب و کار خود سایت طراحی کنید ابتدا باید به این نکته توجه کنید که یک شرکت مناسب و با تجربه را برای اینکار انتخاب کنید. به این دلیل که شاید بعد از طراحی سایت بعد از چند مدت مشکلاتی برای سایت شما به وجود بیاید و شما نمی توانید این مشکل را حل کنید و باید با طراح سایت در ارتباط باشید تا مشکل را برای شما حل کند. تیم لایت کمپانی به شما یک سال پشتیبانی رایگان هم هدیه می دهد تا شما چالشی برای سایت نداشته باشید و تمام تمرکز خود را بر روی پیشرفت کسب و کار خود بگذارید .

طراحی سایت و سئو در نکا با لایت کمپانی

از شما ممنونیم که تا آخر همراه ما بودید و امیدواریم مقاله ی طراحی سایت و سئو در نکا برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. تیم لایت کمپانی با بیش از چندین سال سابقه در حوزه طراحی سایت و سئو به شما کمک می کند که کسب و کار خود را در اینترنت گسترش دهید و درآمدی بیشتری کسب کنید. همانطور که گفتیم لایت کمپانی پشتیبانی سایت شما را نیز بر عهده می گیرد و یک سال پشتیبانی رایگان به شما هدیه می دهد.

Tags: No tags

2 Responses

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *