طراحی سایت

طراحی سایت دامپزشکی

اگر دقت کرده باشید امروزه هر خانواده ایی حداقل یک پت در خانه نگهداری می کند. با توجه به این که در دنیای امروز همه به سمت اینترنت روی آوردند همه ی صاحبان دامپزشکی دوست دارند که یک سایت برای خود راه اندازی کنند. طراحی سایت دامپزشکی یک امر ضروری است و اگر شما برای خود سایت طراحی نکنید قطعاً رقیب ها از شما پیشی می گیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا با چگونگی  و مزایای طراحی سایت دامپزشکی آشنا شوید:

طراحی سایت
سفارش طراحی سایت با لایت کمپانی

مزایای طراحی سایت دامپزشکی

طراحی سایت دامپزشکی مزایای زیادی دارد که ما در این بخش می خواهیم آنها را توضیح دهیم.

ساخت فروشگاه محصولات

شما با قرار دادن عکس و فیلم از محصولات به مخاطب خود این اجازه را می دهید که بصورت غیر حضوری محصول مورد نظر خود را خریداری کند.

معرفی خدمات تخصصی دامپزشکی

شما  در سایت خود دامپزشکی خود را معرفی می کنید و هیچ محدودیتی برای درج متن، عکس و فیلم ندارید.

صفحه پرسش و پاسخ

وجود صفحه پرسش و پاسخ باعث می شود که اگر مخاطب هر گونه مشکلی دارد آن را مطرح کند و شما به آن پاسخ دهید.

اخبار و مقالات دامپزشکی در مورد حیوانات

شما می توانید در سایت خود بروز ترین و تازه ترین خبرها را قرار دهید.

نوبت دهی انلاین

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت دامپزشکی نوبت دهی آنلاین است. این مزایا به مخاطبان شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به اتلاف وقت بصورت آنلاین وقت بگیرند.

رزومه دامپزشکی و کاری خود

شما باید در سایت درباره ی نحوه کار و یا رزومه کاری خود  توضیح دهید تا مخاطب به شما اعتماد کند.

طراحی سایت دامپزشکی

ضرورت طراحی سایت دامپزشکی

طراحی سایت دامپزشکی برای دامپزشکان یک فرصت عالی برای بیشتر دیده شدن و معرفی کسب و کار است. شما فقط یک بار هزینه برای طراحی سایت می دهید و فروشتان را چند برابر می کنید و تمام اطلاع رسانی ها و اخبار را در این سایت خود قرار می دهید. همچنین همانطور که گفته بودیم طراحی سایت باعث می شود که شما پیشرفت بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشید و سایت باعث جلب اعتماد مشتریان نیز می شود.

امکانات طراحی سایت دامپزشکی

صفحه وبلاگ

شما می توانید در این قسمت مقاله های خود را قرار دهید و طراحی صفحه وبلاگ برای سئو سایت شما هم بسیار مناسب است. اگر نمی دانید سئو چیست نگران نباشید در ادامه سئو را کامل توضیح می دهیم.

فروش آنلاین محصولات

شما در سایت خود می توانید امکان فروش محصولات را هم اضافه کنید تا مخاطب بصورت غیر حضوری خرید کند. معمولا دامپزشکان محصولات مربوط به پت را نیز به فروش می رسانند. با داشتن سایت می توانید محصولات مربوط به حیوانات را نیز به فروش برسانید.

آلبوم تصاویر

با ساخت آلبوم تصاویر و شما می توانید از نحوه کار خود عکس بگیرید و در سایت قرار دهید که این کار باعث جلب اعتماد مخاطب می شود.

سیستم نوبت دهی آنلاین

ساخت سیسیتم نوبت دهی آنلاین یکی از مهمترین امکانات یک سایت است که باید به آن توجه کنید. مخاطبان شما می توانند بصورت غیر حضوری وقت بگیرند.

اطلاعات تماس و آدرس

در سایت باید اطلاعات تماس و آدرس دقیق دامپزشکی خود را قرار دهید تا مخاطب بتواند به شما اعتماد کند.

سفارش طراحی سایت برای دامپزشکی

سئو در طراحی سایت دامپزشکی

سئو یکی از مهم ترین اقدامات در طراحی سایت است که باید به آن توجه کنیم. اگر دوست دارید فروشتان را چند برابر کنید حتماً باید سایت خود را سئو کنید. برای مثال زمانی که یک کاربر در گوگل سرچ کند قلاده برای سگ اگر سایت شما بین چند سایت اول باشد فرض کنید چقدر می تواند فروشتان را بیشتر کند. پس به همین دلیل است که سئو و یا بهینه سازی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر دوست دارید بیشتر در مورد سئو اطلاعات کسب کنید می توانید مقاله ی سئو و بهینه سازی سایت را بخوانید.

قیمت طراحی سایت دامپزشکی

قیمت سایت به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم. برای مثال هرچه امکانات سایت بیشتر باشد طبیعتاً قیمت آن بیشتر می شود. در ادامه برخی از امکانات سایت که باعث فزایش قیمت می شد را نام می بریم.

ریسپانسیو سازی

یکی از مهم ترین امکاناتی که هر سایت باید داشته باشد ریسپانسیو سازی یا واکنش گرا بودن است. ریسپانسیو سازی باعث می شود که سایت شما در تمام صفحات مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر به درستی نمایش داده شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد ریسپانسیو سازی مقاله ی طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو را خوانید.

گرافیک سایت

گرافیک سایت یکی از بخش های مهمی است که باعث افزایش قیمت می شود. هرچقدر گرافیک سایت پیچیده تر باشد یعنی گرافیست برای آن زحمت بیشتری کشیده پس هزینه آن هم بیشتر می شود

 تعداد صفحات و قابلیت‌ها

اگر سایت شما بیشتر از یک صفحه دارد و قابلیت‌های پیچیده‌تری مانند سیستم مدیریت محتوا، سیستم پرداخت آنلاین و … دارد طبیعتاً هزینه ی بیشتری لازم است.

اندازه و پیچیدگی سایت

اگر می خواهید یک سایت با طراحی پیچیده داشته باشید باید هزینه بیشتری بپردازید. اگر سفارش طراحی سایت برنامه نویسی برای دامپزشکی بدهید باید مبلغ بیشتری برای طراحی سایت بپردازید.

 طراحی سفارشی یا استفاده از قالب

اگر شما از قالب های آماده برای طراحی سایت استفاده کنید قیمت آن پایین تر می آید اما اگر می خواهید یک قالب اختصاصی داشته باشید هزینه ی آن بالاتر می رود.

پشتیبانی

در آخر باید به این نکته توجه کنید که بعد از طراحی سایت نیاز به پشتیبانی هم دارید تا زمانی که سایت شما به مشکلی برخورد پشتیبانی مشکل را برطرف کند. در ادامه بیشتر در این مورد توضیح می دهیم.

برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی سایت می توانید صفحه ی مشاهده هزینه طراحی سایت ببینید.

طراحی سایت دامپزشکی اینترنتی

پشتیبانی طراحی سایت دامپزشکی

پشتیبانی وب سایت به عنوان یک سرویس، شما را قادر می سازد تا به جای نگرانی در مورد حفظ وب سایت، بر اهداف تجاری تمرکز کنید. این بدان معنی است که شما می توانید زمان و منابع بیشتری را برای رشد کسب و کار خود اختصاص دهید، در حالی که ما مراقب همه چیز هستیم. هر چند وقت ممکن است سایت شما دچار مشکلی شود یا نیاز به بروز رسانی تغییر عکس محصول و… داشته باشد. پس سایت شما نیاز به یک پشتیبان دارد که تمام این کار هارا انجام دهد. با پشتیبانی وب سایت به عنوان یک سرویس، لازم نیست نگران هیچ مشکلی باشید، زیرا آنها توسط متخصصانی که در زمینه توسعه وب و بهترین شیوه های طراحی آموزش دیده اند، رسیدگی می شود.

طراحی سایت دامپزشکی با لایت کمپانی

ممنون که تا آخر همراه ما بودید امیدوارم که مقاله ی طراحی سایت دامپزشکی برای شما مفید بوده باشد. تیم لایت کمپانی با بیش از چندین سال سابقه در حوزه طراحی سایت و سئو به شما کمک میکند که یک سایت با کیفیت و جذاب برای کسب و کار خود طراحی کنید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *