قیمت سایت فروشگاهی

قیمت سایت فروشگاهی

در این مطلب میخواهیم عواملی که در قیمت سایت فروشگاهی تاثیرگذار است را خاطرنشان کنیم اما ابتدا باید بدانیم چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم:

قیمت سایت فروشگاهی

چرا ما باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

1-معرفی می شوید و اعتبار کسب می کنید:

داشتن یک وب سایت یک راه عالی برای معرفی کسب و کار شماست.طراحی یک سایت به شما فرصت معرفی خودتان و کسب و کارتان را می دهد همچنین مزایای کارتان را به مخاطبان می توانید اعلام کنید و این باعث می شود توسط مخاطبان بیشتری شناخته شوید و به کمک آن مشتریان با نمونه کارهای شما بیشتر آشنا شوند

2-به صورت 24 ساعته در دسترس باشید:

از مهم ترین و پرهزینه ترین مسائل کسب و کار، پشتیبانی سایت است.قطعا در دنیای پرسرعت امروز اگر به مشتریان پشتیبانی مناسب ندهید از دایره رقابت کم رنگ می شوید و در نهایت حذف می گردید. داشتن یک سایت به شما این امکان را می دهد بتوانید به صورت شبانه روزی با مخاطبان در ارتباط باشید و آن ها را به شما وصل می کند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سایت فروشگاهی:

1-امکانات سایت

از عوامل مهم و حائز اهمیت در طراحی سایت امکانات سایت می باشد و دقیقا از عواملی می باشد که هر شخصی در مراحل اولیه طراحی سایت آن را تعیین می کند از جمله مواردی مثل :

  • طراحی گالری تصاویر  با ویژگی بصری منحصر به فرد و حرفه ای
  •  امکان عضو گیری و مدیریت کاربران شما
  • استفاده از کوپن های تخفیف ارائه شده توسط سایت هنگام خرید
  • نمایش پرفروش ترین محصولات، محصولات ویژه، پیشنهادات ویژه، محصولات دارای تخفیف
  • امکان ایجاد گالری برای تصاویر، فیلم ها و یا فایل های صوتی
  •  عضویت آسان کاربران در سایت

این موارد در ابتدا با توجه به درخواست مشتری تنظیم می گردد و ارتباط مستقیمی با قیمت طراحی سایت فروشگاهی دارد. بسته به هر کسب و کار و هر فروشگاهی امکانات طراحی سایت متفاوت  می باشد گاهی یک سایت با تصاویر منحصر به فرد برای کسب و کار شما می تواند علاوه بر رفع نیازهای شما به ارتقای کسب و کار شما کمک کند و شما را به مشتریان هدف تان وصل کند.

در حالتی که طراحی سایت کاملا ساده باشد در مقابل با سایت های با امکانات متنوع متفاوت است چون زمان و هزینه کمتری برای سایت های با طراحی ساده تر گذاشته می شود مسلما هزینه آن کمتر می باشد و مشخصا برای طراحی سایت به صورت حرفه ای و با امکانات گسترده هزینه ها متفاوت است و سیر صعودی دارد.

2-گرافیک سایت:

مسئله بعدی تاثیرگذار در هزینه گرافیک سایت می باشد.هر چقدر گرافیک درخواست شده پیچیده تر و زمان برتر هزینه مرتبط با آن بیشتر می باشد . تیم ما به شما برای بهترین تصمیم گیری و انتخاب مشاوره رایگان می دهد. استفاده از عناصر گرافیکی در طراحی سایت به این دلیل دارای اهمیت می باشد که باعث می شود کاربران با سایت شما ارتباط بهتری پیدا کنند و این موضوع مهم موجب افزایش بازدیدکنندگان سایت شده و در نهایت درآمد حاصل از سایت افزایش پیدا می کند.

هر سایتی در زمان طراحی نیاز به کارهای گرافیکی دارد و کارگرافیکی قوی تر باعث افزایش کیفیت سایت می باشد پس سپردن این مسئولیت به تیمی که دانش، مهارت و تجربه دارد بهتر است. طراحی یک سایت با پیاده سازی قواعد سئو هم میتواند در افزایش قیمت سایت تاثیرگذار باشد .

3 – بهینه سازی داخلی سایت:

بهینه سازی یا SEO سایت که به ارتقای سایت در بازاریابی آنلاین شما و پیدا کردن مشتری هدف کمک می کند و هر چقدر بهتر روی بهینه سازی محتوای سایت شما کار بشود باعث می شود در موتورهای جست و جو مانند گوگل با سرچ کردن کلمه مرتبط با محصول شما که  شامل خدمات یا شامل محصول می باشد نمایش داده شود.هر چقدر سایت شما در رتبه های نخست تری قرار بگیرد مشخصا میزان بازدید افزایش پیدا می کند و به مرور با کار کردن  پیوسته روی سایت شما رتبه شما بهبود پیدا می کند. طراحی سایت فروشگاهی یکی از پرطرفدارترین خدمات مجموعه ما می باشد و سایت های فروشگاهی معمولا با وردپرس طراحی می شوند. .

تیم لایت کمپانی با داشتن تیم حرفه ای برای طراحی سایت فروشگاهی با مناسب ترین هزینه و بهترین خدمات و علاوه بر آن مشاوره رایگان به شما که بهترین انتخاب را برای طراحی سایت تان در نظر بگیرید همراه شماست. کافیست با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *