طراحی سایت هواپیمایی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی برای یک آژانس مسافرتی از کارهای پیچیده در دنیای برنامه نویسی است. برای پیاده سازی یک وب سایت حرفه ای آژانس مسافربری تیم برنامه نویسی باید تخصص کافی را در طراحی سایت رزرواسیون، طراحی سایت هتل، طراحی سایت رزرو بلیط ، طراحی سایت رزرو بلیط هواپیما ، طراحی سایت قطار و … را داشته باشد.

اگر شما به هر فردی یک سفر تفریحی را پبشنهاد کنید، اولین کاری که انجام خواهد داد، جستجوی یک سایت آژانس هواپیمایی برای تهیه‌ی بلیط است. در واقع اگر شما یک شرکت فروش بلیط داشته باشید اما سایتی برای معرفی برند و گسترش کسب و کار خود نداشته باشید، تقریبا تمام مشتریان خود را از دست خواهید داد. به همین دلیل طراحی سایت آژانس هواپیمایی یک ضرورت غیر قابل انکار است. پس به شما توصیه می‌کنیم که در اسرع به فکر داشتن یک وب سایت برای بیزینس خود باشید.

 

چرا باید برای آژانس هواپیمایی خود سایت طراحی کنیم؟

شاید برای شما که دارای یک آژانس گردشگری و مسافرتی هستید سوالی پیش بیاید که اصلا چرا باید به فکر طراحی سایت باشم؟ جواب این سوال مشخص است، امروزه به خصوص در صنف کاری شما مشتریان به یک سایت نیاز دارند که به آن مراجعه کنند.

اگر طراحی سایت آژانس هواپیمایی اصولی صورت بگیرد،می تواند تمام نیاز ها و سوال های مشتری را از بدو ورود وی به سایت پاسخ دهد.به عنوان مثال،مشتری شما ممکن است از شرایط و مکان های دیدنی مقصد خود اطلاع نداشته باشد بنابراین بهتر است بخشی از سایت خود را به معرفی مکان های دیدنی ،ویژگی ها و امکانات آن به صورت مقاله در بلاگ سایت اختصاص دهید.

نیاز بسیار مهم و کلیدی دیگر،رزرو هتل و بلیط هواپیمای آسان است و باید این ویژگی ها کاملا بهینه و ساده طراحی شود تا مشتری در سایت گم نشود و هر چه سریع تر مبلغ خود را واریز کند.بنابراین اتصال به یک درگاه بانکی نیز در اولویت کار قرار خواهد گرفت.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

مراحل طراحی سایت آژانس هواپیمایی

  1. مشاوره و تماس با متخصصین لایت کمپانی
  2. جلسه حضوری یا تلفنی
  3. تنظیم و امضای قرارداد
  4. طراحی قالب منحصر به فرد سایت آژانس هواپیمایی
  5. ساخت قسمت های مختلف سایت آژانس هواپیمایی
  6. ارتباط قسمت ها و نهایی کردن سایت
  7. آموزش

 

مزایای طراحی سایت آژانس مسافرتی

مهم نیست آژانس مسافرتی شما کوچک باشد یا بزرگ. در هر صورت مدیریت تور و پرواز دردسر ساز است. خصوصا اینکه قرار باشد همه چیز طبق روال سنتی همراه باشد که همه آژانس ها قبلا یا فعلا تجریه آن را داشته و دارند. در عین حال طراحی سایت مسافرتی به شما فرصت مدیریت منابع و زمان را میدهد. شیوه فروش را برای مدیران تور و پرواز آسان تر می سازد. و آنان زمان و انرژی ذخیره شده را صرف ورود و خلاقیت در شیوه های نوین بازاریابی و تبلیغات دیجیتال می کنند. که به خودی خود منجر به فروش بیشتر آژانس مسافرتی خواهد شد.

  • رزرو آنلاین
  • موتور جستجوی پیشرفته
  • درجه بندی هتل ها
  • تورهای لحظه آخری
  • فروش بلیط هواپیما
  • مکان های توریستی
  • دسترسی آسان کاربران
  • نیروی کار کمتر
  • خدمات متنوع
  • آموزش های آنلاین

 

10 ویژگی یک سایت هواپیمایی / آژانس مسافرتی

قبل از اینکه دست به کار شوید و بخواهید در اسرع وقت یک سایت فروش بلیط هواپیما داشته باشید، بهتر است به این سوال پاسخ دهید که چه امکاناتی را از سایت خود انتظار دارید؟ این نوع از سایت‌ها تا حدودی شبیه سایت‌های فروشگاهی و از جهاتی شبیه سایت‌های شرکتی هستند. در ادامه به برخی از امکانات ضروری سایت آژانس هواپیمایی اشاره خواهیم کرد.

  • صدور بلیط هواپیما
  • دفترچه تلفن
  • صدور بلیط اتوبوس و قطار
  • امنیت بالاتر
  • ارسال پیامک
  • آمارگیری راحت تر و هوشمندانه تر
  • ثبت کاربر
  • پشتیبانی مطمئن و هوشمند

 

سئو سایت هواپیمایی

سئو سایت آژانس هواپیمایی یکی از مهم ترین گام ها در طراحی سایت آژانس هواپیمایی است . برای شناخته شدن و دیده شدن باید از سایتی استفاده کنید که کاملا بهینه شده باشد و طراحی و کدنویسی آن باید کاملا برای کاربران و گوگل بهینه شده باشد. این کار بسیار زمان‌بر است و از طرف تخصص ویژه‌ای نیاز دارد. به همین دلیل می‌تواند هزینه‌ی طراحی سایت را بسیار افزایش دهد. سعی کنید در انتخاب تمامی موارد سایت حتما بهینه بودن را در اولویت قرار هید.

 آیا می توانید نمونه هایی از وب سایت هایی که شرکت شما طراحی کرده را ارائه دهید؟

بخش مهمی که به شما کمک میکند تا در مورد یک شرکت طراحی سایت قضاوت کنید و از کیفیت کار آنها مطمئن شوید، دیدن نمونه کارهایی است که آن شرکت در گذشته برای افراد مختلف انجام داده است. هر شرکت طراحی سایت با توجه به میزان سابقه عملی خود چندین پروژه انجام شده دارد پس حق شماست که قبل از سفارش از آن شرکت بخواهید تا نمونه کارهای گذشته خود را به شما نشان دهد. با این روش میتوانید به سطح کیفی پروژه های شرکت  را بررسی کنید.

شما همراهان گرامی می توانید برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت گروه تخصصی لایت کمپانی انتخابی درست و حرفه ای داشته باشید.

هزینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی

ما برای طراحی سایت‌های مختلف هزینه‌های متفاوتی در نظر می‌گیریم. این موضوع به چند عامل مهم وابسته است و آن هم میزان امکانات، میزان اختصاصی بودن سایت، سئو سایت، راه اندازی بلاگ تخصصی و تعداد صفحات سایت است. قیمت طراحی سایت آژانس مسافرتی با توجه به امکانات سایت و زمان ساخت آن تعیین می شود.بنا براین قیمت مشخصی ندارد و پیشنهاد می شود برای قیمت دقیق با ما 09117449564 و مشاوره رایگان طراحی سایت آژانس هواپیمایی  تماس بگیرید. برای اطلاع از جشنواره های فروش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

Tags: No tags

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *