طراحی سایت ارزان در آمل

طراحی سایت ارزان در آمل

 اگر به تازگی کسب و کاری را در آمل شروع کرده‌اید و قصد دارید به صورت آنلاین خدمات و محصولات خود را ارائه دهید؛ از طرفی بودجه محدودی را برای این کار در نظر گرفته‌اید بهترین پیشنهاد پیدا کردن شرکت معتبر طراحی سایت در آمل و سفارش طراحی سایت ارزان است. طراحی وب سایت ارزان وردپرس از روش‌هایی است که با هزینه محدود نتیجه معقولی تحویل می‌دهد و تا حدودی انتظارات شما را برآورده می‌کند.

اهمیت طراحی سایت در آمل

در این بین باید اشاره کرد طراحی وب سایت بسیار ارزان شاید از لحاظ مالی مقرون به‌صرفه باشد؛ اما امکانات محدودی ارائه می‌دهد و شاید گاهی انتظارات شما را برآورده نکند؛ پس توصیه می‌کنیم ضمن در نظر گرفتن قیمت، خدمات و امکانات(مانند سئو) را نیز در نظر داشته باشید. در مقاله طراحی سایت ارزان در آمل با ما همراه باشید.

طراحی سایت ارزان در آمل

امروزه نیاز به وب سایت برای هر کسب و کاری وجود دارد، مخصوصاً اگر هنوز در آغاز راه هستید با راه اندازی و طراحی سایت شرکتی می‌توانید قدم‌های بزرگتری بردارید و مسیر را برای پیشرفت در آینده هموار کنید. طراحی فروشگاه اینترنتی به شکل شگفت‌انگیزی میزان بازدهی شرکت شما را افزایش می‌دهد، یعنی اگر در کسب و کار خود مشغول فروش محصول یا ارائه خدمات هستید، فروشگاه اینترنتی علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بازدهی بیشتر، باعث اعتبار بیشتر برند شما خواهد بود.

با توجه به اهمیت داشتن وب سایت بهتر است کمی در این باره بیشتر درنگ کنیم و با داشتن چشم‌انداز دقیق‌تر بهتر تصمیم بگیریم، بنابراین در ادامه همراه ما باشید تا درباره لزوم طراحی وب سایت، مزایای آن و … بحث کنیم.

هزینه طراحی سایت در آمل

لازم به ذکر است هزینه طراحی سایت در آمل به عوامل مختلفی بستگی دارد، در ادامه به مهم ترین نکات اشاره خواهیم کرد.

  • نوع سایت: هزینه طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، خبری، آموزشی و غیره متفاوت است.
  • سطح پیچیدگی سایت: سایت های با پیچیدگی بالا، هزینه بیشتری دارند.
  • امکانات و قابلیت های سایت: هرچه امکانات و قابلیت های سایت بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می شود.
  • تعداد صفحات سایت: تعداد صفحات سایت نیز بر هزینه آن تأثیر می گذارد.
  • دامنه و هاست: هزینه دامنه و هاست نیز باید به هزینه طراحی سایت اضافه شود.

در ایران، هزینه طراحی سایت معمولاً از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر است.

 هزینه انواع طراحی سایت در آمل

سایت شرکتی در آمل

هزینه طراحی سایت شرکتی معمولاً از 8 میلیون تومان به بالا است. این سایت ها معمولاً دارای امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به سایر سایت ها هستند.

سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی معمولاً از 12 میلیون تومان به بالا است. این سایت ها باید دارای امکاناتی مانند سبد خرید، پرداخت آنلاین، مدیریت سفارشات و غیره باشند.

سایت خبری

هزینه طراحی سایت خبری معمولاً از 10 میلیون تومان به بالا است. این سایت ها باید دارای امکاناتی مانند مدیریت محتوا، نظرسنجی، ثبت خبر و غیره باشند.

سایت آموزشی

هزینه طراحی سایت آموزشی معمولاً از 18 میلیون تومان به بالا است. این سایت ها باید دارای امکاناتی مانند مدیریت دوره ها، آزمون آنلاین، مدیریت کاربران و غیره باشند.

سایت شخصی

هزینه طراحی سایت ارزان در آمل و نوع شخصی معمولاً از 8 میلیون تومان به بالا است. این سایت ها معمولاً دارای امکانات ساده ای مانند نمایش اطلاعات شخصی، گالری تصاویر و غیره هستند.

همراهان گرامی در نهایت، برای انتخاب شرکت  طراحی سایت ارزان در آمل، باید تحقیقات لازم را انجام دهید و نمونه کارهای آنها را بررسی کنید.  میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان در حیطه حوزه کاری خود، طراحی سایت اختصاصی در آمل و اطلاع از قیمت طراحی سایت در آمل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

6 دلیل که کسب و کار شما به یک وبسایت نیاز دارد

1 | داشتن وب سایت شما را حرفه ای جلوه می دهد و اعتماد را افزایش می دهد.

اکثر مردم به یک تجارت بدون یک وب سایت خوب اعتماد ندارند. یک صفحه تمیز و مدرن که به طور منظم به روز می شود و در موتورهای جستجو ظاهر می شود، اعتبار آنی را افزایش می دهد. مشتریان بالقوه بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان در اختیار خواهند داشت. در عصر دیجیتال، ما انتظار داریم که کسب و کارها در وب حضور داشته باشند.

حتی کوچکترین کسب و کار یا سازمان محلی به یک وب سایت نیاز دارد.وقتی درباره مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی یا طراحی سایت شرکتی صحبت می‌کنیم، بسیاری عقیده دارند که یک اکانت در شبکه‌ای مانند اینستاگرام می‌تواند دقیقاً به خوبی یک وب سایت بازدهی داشته باشد. ولی واقعیت این است که اکانت شبکه اجتماعی نمی‌تواند و نباید جایگزین وب سایت شود.

هر کسی می تواند به راحتی یک صفحه فیس بوک یا یک حساب اینستاگرام با داده های جعلی، نام/دستورالعمل شما ایجاد کند و نمایه ها ممکن است شبیه پروفایل شما باشند. بنابراین، یک وب‌سایت تجاری حرفه‌ای شرکت شما را به روشی مشروع می‌کند که هیچ کانال رسانه‌های اجتماعی دیگری این کار را نمی‌کند.

2 | یک وب سایت تجاری مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و باعث افزایش تبدیل می شود.

وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده می‌توانند در صفحه اول جستجوی Google ظاهر شوند و مشتریان جدیدی را جذب کنند که به‌طور خاص به دنبال شما نبودند، اما فقط در حال تحقیق در مورد یک موضوع بودند. احتمال اینکه شخصی به وب سایت شما برخورد کند بسیار بیشتر از نمایه رسانه های اجتماعی است. همچنین، مقایسه شما و هر کسب و کار یا پیشنهاد رقیب زمانی آسان تر است که همه طرف های درگیر یک وب سایت حرفه ای داشته باشند.

اگر در تبلیغات گوگل یا فیس بوک سرمایه گذاری می کنید، می توانید ترافیک را مستقیماً به وب سایت خود هدایت کنید. در صفحه، سرنخ‌های شما تمام جزئیات را برای خرید آگاهانه و فراخوانی برای ایجاد انگیزه در آنها خواهند داشت. صفحات با فرم‌های بازشو داخلی و اعلان‌های فشار وب، بازدیدکنندگان وب‌سایت را تشویق می‌کنند تا در تماس باشند و دوباره بازگردند.

افزودن فرم های تماس و چت زنده به یک وب سایت

یک وب‌سایت 24 ساعته، هر روز از سال، از هر نقطه در سراسر جهان در دسترس است – که باعث می‌شود کسب‌وکار شما حتی پس از ساعات کاری در ذهن مشتری بماند. وب سایت ها دسترسی شما را گسترش می دهند و بدون وقفه شما را تبلیغ می کنند.

3 | ارتباط بیشتر با مشتریان

نیاز به وب سایت برای کسب و کار در یک مورد دیگر نیز اهمیت دارد و آن هم ارتباط بیشتر با مشتریان است. می‌توانید در وب سایت خود یک قسمت برای ارائه نظرات مشتریان قرار دهید،  آن‌ها می‌توانند نظرات خود را درباره محصولات یا عملکرد وب سایت به طور دقیق‌ درج کنند. سپس شما با مطالعه این نظرات متوجه می‌شوید خواسته مشتری چیست، همچنین به نقاط ضعف و قوت کسب و کار خود آگاهی پیدا می‌کنید.

4 | یک وب سایت به شما کنترل کامل بر رسانه را می دهد.

این دلیل دو طرف دارد. اولین مورد آزادی بیان شما در یک وب سایت است. شما نمی توانید حضور خود را در رسانه های اجتماعی به همان میزان سفارشی کنید. همه دارایی‌های شما باید به همان شکل دارایی‌های دیگران باشد. اگر واقعاً می خواهید متمایز شوید، یک وب سایت راه حل است.آزادی مطلق طراحی به شما فرصتی می دهد تا برند خود را به شیوه ای منحصر به فرد ارائه دهید و صدا و شخصیت آن را به نمایش بگذارید.

کنترل تصویر شما در یک صفحه وب فقط مربوط به گرافیک و چیدمان نیست. شما تصمیم می گیرید که چه چیزی را در آنجا منتشر کنید، بنابراین اگر نظرات آنلاین جالب، توصیه های مشتری، ویدیوها و غیره دارید، همه آنها می توانند فضای سایت شما را به اشتراک بگذارند.اگر یک گالری یا نمونه کار دارید، این فرصتی است که آن را به روشی خلاقانه به نمایش بگذارید. شما می توانید هر زمان که بخواهید هر چیزی را در یک وب سایت دوباره طراحی و تغییر دهید.

5 | وب سایت ها مرکز تمام تلاش های بازاریابی هستند.

یک وب سایت می تواند اولین مکانی باشد که در آن مشتریان بالقوه با شما در تعامل هستند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند.همچنین می‌تواند آخرین جایی باشد که آنها برای خرید فرود می‌آیند، زیرا آنها از یک ایمیل، یک آگهی فیسبوک یا یک پست اینستاگرام هدایت شده‌اند.شاید آنها بخواهند ایمیل های شما را دریافت کنند ، و به همین دلیل است که از سایت شما دیدن می کنند – برای ثبت نام.شخصی که در کنار امکانات شما رانندگی می کند، روی پین Google Maps کلیک می کند، که او را با قیمت یا منو به وب سایت شما هدایت می کند.

آنها ممکن است URL شما را از یک کارت ویزیت فیزیکی در مرورگر خود تایپ کرده باشند. یا، پس از تماشای ویدیوی YouTube شما، روی پیوند در توضیحات زیر کلیک کردند تا کد کوپن دوره آنلاین جدید شما را دریافت کنند.تمام تلاش های بازاریابی شما، مهم نیست که کسب و کار شما به صورت آنلاین یا آفلاین فعالیت می کند، باید از صفحه وب، خیره کننده و آموزنده شما منتهی شود. زمانی که همه چیز به هم مرتبط باشد و وجه مشترک یک وب سایت باشد، مدیریت کمپین ها نیز آسان تر است. بنابراین، داشتن یک وب سایت یک اولویت و اولین قدم برای موفقیت است.

6 | معرفی بهتر محصولات و خدمات

وقتی یک وب سایت حرفه‌ای داشته باشید، می‌توانید خدمات یا محصولات شرکت را به طور دقیق مثلاً همراه با توضیحات و تصاویر درج نمایید. اگر کوچکترین تغییری در عرضه محصولات بوجود بیاید، به راحتی در وب سایت بروزرسانی می‌شود. همچنین مشتری می‌تواند تا حد زیادی پیش از خرید محصول مورد نظر خود را مشاهده کرده و بهتر تصمیم بگیرد. در فروشگاه‌های سنتی (غیر آنلاین) امکان معرفی محصولات با کاتالوگ وجود دارد، ولی همواره باید یک فروشنده یا راهنما در فروشگاه حضور داشته باشد و درباره آن محصول توضیحاتی ارائه دهد. در حالی که یک وب سایت حرفه‌ای به طور خلاصه و دقیق‌تر می‌تواند به مشتری کمک کند.

طراحی سایت ارزان در آمل توسط لایت کمپانی

هر شرکت طراحی وبسایت، خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد که سبب تمایز آن از سایر شرکت های طراحی سایت دیگر می شود. مهمترین ویژگی ما طراحی سایت ارزان در آمل در عین حرفه ای بودن است. شما می توانید با هر بودجه ای سفارش ساخت سایت تان را ثبت کرده و بهترین وبسایت را برای معرفی خدمات و کسب و کارتان داشته باشید.

ما با حداقل هزینه تمام نیاز های شما برای معرفی شرکت یا کسب و کار ویا طراحی یک فروشگاه زیبا برطرف میکنیم . همچنین متخصص در امر تولید محتوا و سئو باعث می شود شما به سرعت به یک سایت پربازدید در گوگل تبدیل شوید .

دلایلی که شما باید طراحی سایت در آمل را به تیم لایت کمپانی بسپارید

سئوتضمین امنیت و سرعت

ما بهترین متخصص ها و بهترین هاست ها را در اختیار شما قرار می دهیم تا امکان پیدا کردن هیچ روزنه امیدی برای از بین بردن سایت و یا مختل کردن سرعت آن پیدا نشود .

سئوآموزش متفاوت

آموزش به چند شکل خدمت شما ارائه می شود . اول به صورت یک دفترچه راهنمای جامع برای شما ارسال می گردد . همچنین یک ویدئو آموزشی برای شما تهیه و تنظیم می گردد.

قدرت طراحی سایت بالا

تمام متخصصین ما برای طراحی سایت سال ها تلاش کرده و تحصیل کردند همچنین دوره های مخصوص به هر بخش را توسط بهترین ها گذزانده اند. افتخار ما تجربه ی بالای ما در طراحی سایت و بیش از 10 سال سابقه در این راه می باشد .

سئو

طراحی سایت با وردپرس

گزارش ها توسط نرم افزار ها و سایت هایی تهیه می شود که اعتبار جهانی دارند و کاربر با خیال راحت می تواند شخصا بررسی کند و اعداد خیالی پیشرفت در کار نیست .

سئو

طراحی سایت با کدنویسی

یک ساب دامین در صورت لزوم به این موارد اضافه می شود که در آن به صورت مجزا تولید محتوا شود و بعضی قسمت های سایت که ممکن است خلاف قوانین باشد از چشم ربات گوگل مخفی می شود .

سئوطراحی سایت در تمامی زمینه ها

یکی از اولین و مهم ترین اقدامات برای پیشرفت سایت، پیدا کردن مشکلات فنی و برطرف کردن آن هاست.تیم ما در ابتدا کار، مشکلات فنی وبسایت را بررسی میکند سپس اقدام به برطرف کردن مشکلات میکند.معجزه ی اصلی بعد از این مراحل رخ میدهد و روند پیشرفت وبسایت چندین برابر خواد شد.

سئو

طراحی رسپانسیو

طراحی وب سایت ریسپانسیو(RWD) ، یک فرآیند طراحی سایت است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه ها و صفحات نمایش به خوبی مشاهده شود.

یکی از روند های طراحی سایت ما، طراحی برای دستگاه های مختلف مانند دسکتاپ، تبلت و موبایل میباشد.

ارائه دمو اولیه

یکی ازمراحل اصلی طراحی سایت ارزان در آمل، طراحی دمو اولیه برای راحت تر شدن و سرعت بخشیدن به طراحی میباشد.همچنین میتوانید قبل از بستن قرارداد ایده ی مورد نظر خود را به ما منتقل کنید تا دمو اولیه کاملا مطابق نظر شما باشد.

سئو در آمل

 سئو در آمل 

سئو SEO مخفف عبارت ‘Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. این عمل در واقع نوعی بهینه سازی وب سایت هاست تا موقعیت سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو ارتقا پیدا کند. سئو بر روی رتبه در نتایج جستجوی ارگانیک تمرکز می کند و به رتبه به دست آمده از طریق پرداخت و لینک سازی کاری ندارد.

 بهینه سازی سایت در آمل

امروزه بیشتر کسب کارهای آنلاین به دنبال درآمد بیشتر و سود بالاتری هستند و موفقیت در این امر فقط زمانی امکان پذیر است که شما در موتورهای جست و جو وضعیت مناسبی را داشته باشید چون بخش زیادی از ترافیک بازدید روزانه وب سایت شما از طریق موتور های جست و جو می باشد و کسب موفقیت در رتبه و جایگاه در این موتورها به معنیه دریافت سود بیشتر ، برای اینکه سایت شما در جستجوهای انجام شده یک موقعیت برجسته داشته باشد، روش های سئو سعی می کند سایت شما را با الگوریتم گوگل مطابق سازد. گرچه الگوریتم های گوگل همیشه یک راز بوده، اما تجربیات به دست آمده در سئو نشان داده اند که می توان مهم ترین عوامل در الگوریتم دید بازتری داشت.

سئو در آمل

شرکت لایت کمپانی در زمینه سئو هم خدمات ارائه میدهد!

برای اطلاعات بیشتر از این خدمات و همچنین اطلاع از از قیمت پکیج های سئو

سئو

آدرس اینستاگرام ما

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *