اپلیکیشن های فروشگاهی

اپلیکیشن های فروشگاهی

خرید از فروشگاه اینترنتی این سال‌ها، حسابی جای خودش را در زندگی مدرن ما باز کرده است. هرچند که لذت راه رفتن بین راهروهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا پاساژهای رنگارنگ را نمی‌شود نادیده گرفت، اما در پایان یک روز کاری طولانی برداشتن گوشی موبایل و انجام یک خرید سریع و آسان بهترین گزینه است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله چند اپلیکیشن فروشگاهی را به شما معرفی کنیم تا دردسرهای خرید را کمتر و امکان یک خرید آسان، مطمئن و امن را به شما بدهیم. پس با ما همراه باشید.

اپلیکیشن

اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی راهی آسان برای افزایش مشتری و در نهایت افزایش فروش شماست. طبق آماری که در سال های اخیر گزارش شده، هر روزه تعداد افرادی که خرید اینترنتی را ترجیح می دهند زیاد تر می شود. اپلیکیشن های فروشگاهی، در واقع سایت هایی هستند که کالا یا خدماتی را به صورت آنلاین، ارائه می دهند. نمونه های معروف زیادی از اپلیکیشن های فروشگاهی چه خارجی و داخلی وجود دارند و ما هم قصد داریم چند مورد از بهترین نمونه های اپلیکیشن فروشگاهی را به شما معرفی کنیم.

چرا خرید اینترنتی؟

اجازه بدهید قبل از اینکه به سراغ معرفی برنامه‌ها برویم، این سوال ابتدایی را بپرسیم که اصلا چرا خرید اینترنتی؟ با چند دلیل خلاصه، به این سوال جواب می‌دهیم:

  • صرفه جویی در زمان؛
  • دسترسی به تنوع وسیعی از کالاها؛
  • امکان مقایسه قیمت‌ها؛
  • امکان بررسی کامل مشخصات و ویژگی‌های یک کالا؛
  • استفاده از نظرات خریداران دیگر یک محصول؛
  • اطلاع سریع از تخفیف‌ها و استفاده از آنها؛
  • صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد و بنزین

حالا چند اپلیکیشن فروشگاهی مفید و ضروری را به شما معرفی می‌کنیم:

اپلیکیشن فروشگاهی digikala

خرید اینترنتی

فهرست‌مان را با برنامه‌ای شروع می‌کنیم که احتمالا نیاز به معرفی مفصلی ندارد. دیجی‌کالا یک فروشگاه اینترنتی کامل است که در سال‌های اخیر، بخش بزرگی از خریداران اینترنتی را جذب خود کرده است و با تنوع گسترده محصولی که دارد، تقریبا تمام نیاز‌های شما را برطرف می‌کند.

دربرنامه دیجی‌کالا می‌توانید علاوه بر کالاهای دیجیتال، مانند گوشی موبایل، لپ‌تاپ و دوربین عکاسی (که این فروشگاه ابتدا فعالیت خود را با فروش این محصولات آغاز کرد؛) محصولات متنوع دیگری مانند وسایل خانه و آشپزخانه، خودرو، ابزار و وسایل اداری، محصولات بهداشتی، زیبایی و سلامت، اسباب بازی، لوازم التحریر، وسایل و پوشاک ورزشی، وسایل سفر، پوشاک و لباس‌های متنوع و به تازگی محصولات و مواد غذایی هم خریداری کنید.

دیجی‌کالا برای جذب بیشتر مشتریان و بالا بردن رضایت آنها، جشنواره‌های مناسبتی زیاد و تخفیف‌های فوق‌العاده روزانه دارد که بهترین فرصت برای خریدهای به صرفه است.

خلاصه اینکه در دیجی‌کالا هر چیزی که درخانه و بیرون از خانه نیاز داشته باشید را می‌توانید با قیمت خوب و مطمئن، خرید کنید.

مزایای اپلیکیشن فروشگاهی دیجی کالا

سرعت بسیار بالای سایت دیجی کالا و جستجوی سریع در آن، تجربه ی کاربری فوق العاده، پیشنهادات روزانه جذاب، ایمیل مارکتینگ، راه اندازی بخش بازارچه آنلاین (Marcketplace )، امکان مطلع شدن از موجود شدن کالاها، 7 روز گارانتی کالاهای خریداری شده، ثبت نام سریع در هنگام سفارش، نرم افزار مناسب گوشی هوشمند و… همگی از مزیت های فروشگاه اینترنتی دیجی کالا هستند.

اپلیکیشن فروشگاهی amazon

امازون

آمازون بزرگ ترین اپلیکیشن فروشگاهی در سراسر جهان است. به جرئت میتونم بگم که هیچ لیستی از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی بدون آمازون کامل نمیشود. آمازون یک فروشگاه کامل و جامع از محصولات است که هر ساله میلیون ها نفر از آن خرید می کنند. در حقیقت ، هر محصولی که به ذهن شما میرسد را می توانید در آمازون پیدا کنید. همونطور که لوگوی آمازون  نشان میدهد. همان اصطلاح عامیانه که میگوید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در آمازون پیدا میشود. علاوه بر این در آمازون محصولات حراج گذاشته میشود و شما میتوانید محصولات را با قیمت پایین تر پیدا کنید. نصب و استفاده از آمازون رایگان است اما عضویت ویژه آن سالانه حدود 120 دلار میشود. در این صورت محصولات آمازون بدون تبلیغ به شما نشون داده میشود، ارسال رایگان یک یا دو خرید در روز را دارید و هزاران ویژگی و خصوصیت دیگر با عضویت رایگان نصیب شما میشود.

اپلیکیشن فروشگاهی Snappfood

اپلیکیشن

اسنپ فود هم اپلیکیشن خرید اینترنتی دیگری است که نیاز به معرفی چندانی ندارد، چون به احتمال زیاد شما حداقل ماهی سه چهار بار به سراغ آن می‌روید.

با اسنپ فود در هر شهری که باشید، می‌توانید ازنزدیک‌ترین رستوران غذا سفارش دهید. کار با اپلیکیشن اسنپ فود ساده است؛ رستوارن مورد علاقه‌تان را در محدوده محلی که هستید پیدا می‌کنید، غذایی که دوست دارید را انتخاب می‌کنید و بعد از پرداخت، غذا برای شما فرستاده می‌شود.

هزینه ارسال و مدت زمان ارسال بسته به رستوران و غذایی که سفارش می‌دهید متفاوت است، ولی به هر حال برای خوردن یک غذای خوشمزه باید صبور بود.

پشتیبانی اسنپ فود به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته در اختیار شماست. البته که به علت حجم بالای سفارش‌ها شاید مجبور شوید برای ارتباط با پشتیبان، در صف تماس بمانید.

اپلیکیشن فروشگاهی banimode

بانی مد

در بانی مد هر چیزی که برای زیباتر کردن ظاهرتان نیاز داشته باشید را می‌توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید. لباس و اکسسوری‌های زنانه و مردانه، محصولات بهداشتی و سلامتی برای مراقبت از پوست، مو و… برای خانم‌ها، آقایان و کودکان، به همراه مجموعه‌ای از محصولات خانه و آشپزخانه در اپلیکیشن بانی مد وجود دارند.

کالاهای این دسته‌بندی‌ها از برندهای معتبر و محبوب ایرانی و خارجی در اپلیکیشن وجود دارند. استفاده از فروشگاه اینترنتی بانی مد آسان است. محصولات زیاد و متنوع این برنامه در دسته بندی‌های مشخصی به راحتی قابل پیدا کردن هستند؛ بعلاوه در بخش جستجوی آن می‌توانید محصول مورد نظرتان را با سرچ نام و یا با استفاده از اسکن بارکد پیدا کنید. تخفیف های روزانه خوب و حراج های متنوع در بانی مد، می‌تواند این برنامه را تبدیل به برنامه خرید اینترنتی محبوب شما کند.

اپلیکیشن فروشگاهی تخفیفان

خرید اینترنتی

تخفیفان مرجع خدمات مختلف شامل تخفیف است. در تخفیفان می‌توانید برای رستوران و کافی شاپ، خدمات تفریحی و ورزشی، خدمات آموزشی، خدمات پزشکی و سلامت، هنر و تئاتر، خدمات زیبایی و آرایشی، تور و سفر تخفیف بگیرید. همینطور می‌توانید کدهای تخفیف هیجان‌انگیز فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند دیجی‌کالا، اسنپ فود، فیلیمو و … را خریداری کنید. بازه تخفیف‌ها در این برنامه، بین ۳۰ تا ۹۰ درصد است.

تخفیفان در شهرهای مختلف ایران فعال است و با انتخاب شهرتان می‌توانید لیست کاملی از خدمات دارای تحفیف را ببینید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

تخفیفان برای کاربران اپلیکیشن خود تخفیف‌های دوره‌ای ویژه‌ای ارائه می‌دهد که برای استفاده از آنها باید اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن فروشگاهی OKALA

اکالا

اُکالا یک فروشگاه اینترنی بر روی گوشی همراه شماست. این برنامه، اپلیکیشن خرید اینترنتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش است و با آن می‌توانید به تمام محصولات این فروشگاه‌ها و صد البته تخفیف‌های هیجان‌انگیز آنها دسترسی داشته باشید.

در اکالا هر چیزی که در یک سوپر مارکت بزرگ پیدا می‌شود، مانند انواع مواد غذایی، خواربار، میوه و سبزیجات، وسایل شوینده و بهداشتی، ابزار، لوازم التحریر و اداری، به همراه انواع مشخصی از پوشاک وجود دارند. شما می‌توانید خریدهای مورد نیازتان را به صورت اینترنتی از نزدیک‌ترین شعبه افق کوروش انجام دهید و در سریع‌ترین زمان و به صورت رایگان برای خرید‌های بالای صد هزار تومان، درب خانه‌تان تحویل بگیرید. اکالا ضمانت بازگشت کالا تا ۷۲ ساعت بعد از خرید را هم به شما می‌دهد.

ویژگی جالب فروشگاه اینترنتی اکالا، بخش لیست خرید است. در این بخش می‌توانید یک لیست از هر چیزی که نیاز دارید تهیه کنید تا در خرید بعدی، هیچ چیز را از قلم نیندازید. بعلاوه برنامه اکالا یک اپلیکیشن پرداخت هم هست. در تب خدمات این برنامه می‌توانید شارژ موبایل و بسته‌های اینترنت بخرید و قبض‌ها را با استفاده از اسکن بارکد پرداخت کنید.

اپلیکیشن فروشگاهی google shopping 

گوگل شاپینگ

گوگل شاپینگ یا google shopping  ترکیبی از فروشگاه های بسیاری در یک اپلیکیشن است. در واقع شما میتوانید کالاهای این اپلیکیشن را در هر خرده فروشی پیدا کنید. این اپ شامل فروشگاه هایی چون  target و best buy  است. علاوه بر این، این اپ گزینه خوبی برای مقایسه قیمت ها، پیدا کردن معامله های مختلف و … است. گوگل شاپینگ با توجه به عادت خریدهای شما ، به شما پیشنهاد خرید محصولات اپ رو میدهد. علاوه بر این میانبر هایی برای پرداخت سریع تر و راحت تر رو در اختیار مشتریان قرار میدهد.

اپلیکیشن فروشگاهی jet

خرید اینترنتی

Jet یک اَپ خرید منحصر به فرد است که به شما امکان خرید کالاهای گوناگونی را می‌دهد و وقتی خریدتان قطعی شد، سابقه خریدتان را ذخیره می‌کند. هزاران کالا برای فروش دارد بنابراین پیدا کردن چیزی که به دنبالش هستید نباید کار سختی باشد. هنگامی که به اندازه کافی از این اَپ خرید کنید، عضویت رایگان به شما تعلق می‌گیرد و همین‌طور از پشتیبانی حساب مالی اندرویدی برخوردار خواهید بود. خریدهای یک کلیکی و روش‌های عجیب ولی منحصر به فرد مثل این‌که به شما فرصت می‌دهد تا با چشم‌پوشی از حقوق خریدار کمی پول برای خود پس‌انداز کنید. بامزه به نظر می‌رسد و ارزش امتحان کردن را دارد.

اپلیکیشن فروشگاهی shixon

اپلیکیشن

یکی از برترین و جذاب  ترین فروشگاه های اینترنتی لباس، فروشگاه شیکسون است. تصاویر لباس ها و ست ها در سایت شیکسون، توسط عکاسان حرفه ای خود شیکسون تهیه شده اند و تصاویر بسیار واقعی هستند. این فروشگاه، فقط ارائه دهنده ی لباس است که انواع متنوع لباس در رنگ بندی ها و سایز بندی های مختلف ارائه می شوند. خرید از شیکسون به گونه ای است که می توانید لباس را درب منزل تحویل بگیرید و پرو کنید و در صورتی پسند کردید، مبلغ را پرداخت کنید.

مزایای شیکسون

این سایت دارای واسط کاربری بسیار جذاب است و سرعت سایت بالاست. تنوع کالا در شیکسون بالاست. در این سایت پیشنهادهای تخفیف روزانه ارائه می شود. در این فروشگاه محصولات کاملا با تصاویر سایت مطابقت می کند. خریدهای بالای 75 هزار تومان رایگان ارسال می شود. لباس های تک سایز به قیمت ویژه ارائه می شوند.

اپلیکیشن فروشگاهی دیوار

دیوار

سایت و اپلیکیشن دیوار از چهار بخش صفحه اصلی، دسته‌بندی‌ها، جستجو و دیوار من تشکیل شده است.بعد از اینکه دسته بندی مورد نظرمون رو انتخاب کردیم ما در اپلیکیشن دیوار و یا سایت دیوار لیستی از مواردی که جستجو کردیم را می بینیم.

دیوار شامل دسته‌بندی‌های مختلفی نظیر وسیله نقلیه، املاک، خدمات و غیره می‌شود که امکان دسترسی به آن‌ها از طریق بخش دسته‌بندی‌ها فراهم آمده است. با انتخاب هر یک از دسته‌بندی‌ها می‌توانید زیر دسته‌ مورد نظر خود را نیز مشخص کنید.این گونه شما به راحتی می توانید آگهی های مورد نظر خودتون رو که مربوط به دسته بندی انتخابیتون هست رو ببینید.

اپلیکیشن فروشگاهی eBay

اپلیکیشن فروشگاهی

eBay یکی دیگر از اپلیکیشن های برتر فروشگاهی در دنیا است. همیشه بوده و همه می‌دانند چیست. فروشگاه اینترنتی کاملاً مناسبی است و می‌توانید تمام کارهایتان را در یک وبسایت انجام بدهید که این وب شامل پیشنهاد دادن، جستجو کردن، خرید کردن است از طرفی می‌توانید بررسی اقلامی که خریده‌اید را هم در این اَپ انجام بدهید. اگر صبور باشید اجناس خیلی زیادی را در این‌جا با قیمت خوبی می‌تونید پیدا کنید. شاید اَپ روزمره‌ای مثل آمازون نباشد ولی باز هم جستجو کردن و دیدن این‌که چه چیزی می‌توانید پیدا کنید خالی از لطف نیست. یکی از آن اپلیکیشن هایی است که همیشه جستجو در آن خوش می‌گذرد.

اپلیکیشن فروشگاهی Facebook Marketplace

اپلیکیشن

اَپ فیسبوک وحشتناک است. با این حال فضای فروشگاهی آن یکی از ایده‌های بهتر آن‌هاست. در فضای عمومی خودتان می‌توانید به دنبال چیزهایی بگردید که دیگران برای فروش گذاشته‌اند. کالاهای جور و واجوری در آن وجود دارد. می‌توانید ماشین، بازی‌های ویدیویی، لباس یا هر چیزی که بخواهید در آن پیدا کنید. فضای آن خیلی شبیه اپلیکیشن کریگزلیست است. بیشتر اجناس گنجینه‌ اشخاص دیگر هستند. با این حال گهگداری می‌توانید چیزها خارق‌العاده‌ای در آن پیدا کنید. افراد خیلی زیادی فیسبوک دارند. به هر حال باید از خدماتش استفاده ببرید دیگر، مگر نه؟ اَپ فیسبوک  یکی از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی برای کالاهای محلی‌ست.

اپلیکیشن فروشگاهی JANEBI

فروشگاه

جانبی برنامه خرید اینترنتی انواع لوازم جانبی برای انواع محصولات دیجیتال است. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید تنوع گسترده‌ای از انواع لوازم جانبی با برندهای متنوع و معتبر را ببینید و محصول مورد نظرتان را از بین ده‌ها گزینه انتخاب کنید. خرید در جانبی با ضمانت اصل بودن کالا و برگرداندن آن تا هفت روز پس از خرید انجام می‌شود.

اپلیکیشن جانبی رابط کاربری مناسبی دارد. در ابتدای ورود به برنامه، جانبی با تشخصی خودکار مدل گوشی شما، لوازم جانبی مناسب با آن را به شما پیشنهاد می دهد. در برنامه دسته بندی‌های مجزایی برای وسایل دیجیتال وجود دارد که هرکدام چندین زیرمجموعه دارند که این باعث می‌شود پیدا کردن وسیله مورد نیاز برای شما آسان شود.

مشخصات کامل هر کالا به همراه تصاویر با کیفیت و واضح و توضیح کوتاهی برای بررسی آن، بعلاوه نظر کاربرانی که محصول را خریده‌اند، در جانبی به شما کمک می‌کنید که بهترین گزینه را انتخاب کنید. هزینه ارسال کالا برای خریدهای بالای صد هزار تومان رایگان و برای خریدهای کمتر، ۷۵۰۰ تومان است. پشتیبانی جانبی در روزها و ساعات کاری پاسخگوی سوالات شماست.

اپلیکیشن فروشگاهی Chewy

خرید اینترنتی

چوی شبیه آمازون است فقط مال حیوانات خانگیست. همه جور کالایی در آن می‌توانید پیدا کنید. که شامل غذای حیوان، ابزارهای تیمار، اسباب‌بازی، ابزار محدود کردن (قفس و چیزهایی از این دست.) لوازم جانبی، محصولات بهداشتی و چیزهای خیلی زیاد دیگری می‌شود. استفاده از این فروشگاه اینترنتی به اندازه کافی ساده است و چوی هزاران محصول خاص دارد که اساساً پیوسته در حال خریده شدن هستند. بعلاوه سفارش‌ها خیلی سریع ارسال می‌شوند. مخصوصاً چوی خریدهای بالای چهل و نه دلار را یک یا دو روزه ارسال می‌کند. به هر حال، پیشنهاد می‌کنیم در روز جمعه یا شنبه از آن استفاده نکنید چون آخر هفته تمام ارسال‌ها را به تأخیر می‌اندازد. به هر حال اصولاً هر کسی که حیوان خانگی دارد باید این اَپ را امتحان کند.

اپلیکیشن فروشگاهی علی بابا

فروشگاه اینترنتی

با علی بابا فقط کافیست که به فکر سفر کردن بیفتید. بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس همچنین صدها اقامتگاه و هتل، بعلاوه تورهای مختلف برای سفرهای داخلی و خارجی، در برنامه خرید اینترنتی علی بابا به راحتی در دسترس شماست.

اپلیکیشن علی بابا کم حجم و با طراحی آسان برای استفاده است. با این برنامه می‌توانید در هر لحظه، لیست کامل بلیط‌های قطار، هواپیما و اتوبوس را ببینید و خریداری کنید و در صورتی که به هر دلیلی سفر شما لغو شد، بلیط را پس بدهید.

علی بابا پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و در صورتی که در هر مرحله کار با اپلیکیشن و خرید به مشکل یا سوالی برخوردید، به شما پاسخگو خواهند بود.

صحبت پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم به شما بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی رو معرفی کنیم. شما هم دیدید که این فروشگاه های اینترنتی که آمار دانلود و نصب بسیاری دارند تا چه حد توانسته اند فروش آن ها رو افزایش بدهند. یکی از خدمات لایت کمپانی طراحی اپلیکشن است و میتواند در این زمینه به شما کمک کند و خدمات طراحی اپلیکیشن را با مناسب ترین قیمت به شما  ارائه بدهد. کافی است با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما با مشاوره رایگان در مسیر ساخت اپلیکیشن در کنار شما خواهند بود و بهترین ها را با توجه به بودجه شما پیشنهاد می دهند. تعهد ما به شما بعد از اتمام پروژه قدرت بیشتری می گیرد. یک تیم قدرتمند در کنار شما خواهد ماند تا هر مشکلی را برطرف کرده و در پیشرفت، شما را یاری کند.

فروشگاه اینترنتی

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *