Web-Design-111

طراحی سایت حرفه ای در آمل

طراحی سایت حرفه ای در آمل

آیا  به دنبال سایت  با طراحی حرفه ای و با کیفیت برای کسب و کار خود هستید؟ اگر جوابتان به این سوال بله است با ما همراه باشید تا شما را  با ویژگی های یک سایت خوب و حرفه ای و همینطور خدمات شرکت لایت کمپانی در این زمینه آشنا کنیم.

اول از همه باید بدانید که گرافیک زیبا و روان همراه با سرعت بارگذاری بالا باید از ویژگی های سایت شما باشد،اگر وب سایت شما این ویژگی هارا نداشته باشد، دو شاخص بسیار مهم که گوگل از آنها جهت ارزیابی سایت ها استفاده میکند را از خواهد داد.

طراحی سایت-حرفه ای

یک وب سایت حرفه ای ویژگی های زیادی دارد که چند نمونه از آنها را برای شما نام میبریم:

یک وب سایت حرفه ای و با کیفیت باید نظر بیشتر کاربران اینترنتی را جلب کند

این هدف نیازمند تجزیه و تحلیل مخاطبان سایت است. مثلا  باید بدانیم مخاطبان سایت  در چه رنج  سنی هستند،دستگاه هایی که برای اینترنت استفاده می کنند از چه نوعی هستند ،هدف از این وب سایت چه  چیزی است و مخاطبان آن به دنبال چه چیزی هستند و …. تأثیر هریک از این موارد میتواند  در طراحی و یا نوع پیاده سازی سایت تاثیر گذار باشد.

 

باید همواره بروز باشد

همه چیز در حال  تغییر و بهبود است در این میان تکنولوژی طراحی سایت بسیار وابسته به بروزرسانی است. اگر وب سایت آپدیت نباشد قاعدتا به مخاطب حس خوبی منتقل نمیشود و در نتیجه این عدم هماهنگی موفقیت سایت زیر سؤال خواهد رفت. در اینجاست که بهترین فرصت برای رقبا جهت ورود  و  تسخیر سهم شما از بازار مهیا می شود.بنابراین مطمن شوید وب سایت شما به صورت خودکار بروز رسانی می شود.

حرفه ای

محتوا در طراحی حرفه ای نقشی کلیدی ایفا می کند

نداشتن غلط املایی،استفاده از فونت های مناسب و به جا،چیدمان درست آیتم ها، تکراری نبودن  جملات و عبارت های استفاده شده در متن از ویژگی هایی است که  میتواند نقش حیاتی ای را برای سایت شما ایفا کند.

وب سایت شما باید به گونه ای باشد که مخاطب بتواند تمام آن چیزی را که شما میخواهید را  به راحتی پیدا کندطراحی سایت-حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای و با کیفیت به گونه ای باید باشد که علاوه بر مخاطبان، موتورهای جستجو را نیز مورد توجه قرار دهد.

موتورهای جستجوی اینترنت  مثل  گوگل  قادر به دیدن سایت همانند یک مخاطب نیستند  و علاوه بر آن به جهت اینکه در هنگام جستجو نتایج دقیق و کامل تری نشان دهند نیاز به اطلاعات بیشتری  دارند که ممکن است برای مخاطب قابل مشاهده نباشد. به عنوان مثال اگر وب سایت شما دارای قسمتی  مانند مقالات است ،گوگل نیاز دارد بداند تاریخ انتشار مقاله و یا ویرایش آن چه زمانی است. اگر وب سایت شما محصولاتی نشان می دهد  گوگل دوست دارد بداند کدام محصول شما از دید مشتریان بهتر است  و آن را در نتایجش منعکس کند  اما  در حالت عادی  گوگل نمی تواند این موارد را تشخیص دهد  مگر اینکه مکانیزمی قرار داده شود تا گوگل از نتایج نظر سنجی مخاطبان سایت آگاه گردد. تمامی این موارد از جمله نکاتی هستند که در بهینه سازی و سئو سایت  سایت مهم قلمداد می شوند.

طراحی سایت-حرفه ایجهت کسب موفقیت نیازمند سرمایه گذاری، برنامه ریزی  و تحقیق و توسعه است

سفارش و طراحی سایت حرفه ای و با کیفیت  به تنهایی کافی نیست. متأسفانه در بسیاری از موارد در ایران می بینیم که  مبلغی هنگفت جهت طراحی سایت هزینه می شود اما به دلیل عدم آگاهی و یا مشخص نبودن مسیرحرکت، این وب سایت حرفه ای نه تنها موفق نمی شود بلکه حتی در مواردی شروع به کارهم  نمی کند.طراحی یک سایت حرفه ای  تنها وسیله  شروع کار است و به تنهایی هیچ وقت موفقیتی به همراه نخواهد داشت.بنابراین نیروی کافی همراه با داشتن تخصص مرتبط  در تمامی بخش های سایت  باید دیده شود.

صرفا پرداخت هزینه طراحی وب سایت  حرفه ای نباید به عنوان کل بودجه بخش اینترنتی و وب سایت شما باشد. بعد از شروع به کار سایت می بایست جهت غنی سازی محتوا و اطلاع رسانی های آن سرمایه گذاری لازم و نیروی متخصص آن را بکار گیرید.حداقل یک نفر آشنا به اینترنت و تولید محتوا به صورت تمام وقت جهت مدیریت وب سایت حتی در مورد وب سایت هایی که بسیار ساده و بدون تعامل با مخاطب هستند نیاز است .

حالا سوالی که پیش می اید این است که چرا لایت کمپانی؟

ما با حداقل هزینه تمام نیاز های شما برای معرفی شرکت یا کسب و کار ویا طراحی یک فروشگاه زیبا برطرف میکنیم . همچنین متخصص در امر تولید محتوا و سئو باعث می شود شما به سرعت به یک سایت پربازدید در گوگل تبدیل شوید .

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای در آمل با لایت کمپانی:

قدرت طراحی سایت بالا

تمام متخصصین ما برای طراحی سایت سال ها تلاش کرده و تحصیل کردند همچنین دوره های مخصوص به هر بخش را توسط بهترین ها گذزانده اند .افتخار ما تجربه ی بالای ما در طراحی سایت و بیش از 10 سال سابقه در این راه می باشد .

طراحی سایت-حرفه ای

تضمین امنیت و سرعت

آموزش متفاوت

آموزش به چند شکل خدمت شما ارائه می شود . اول به صورت یک دفترچه راهنمای جامع برای شما ارسال می گردد . همچنین یک ویدئو آموزشی برای شما تهیه و تنظیم می گردد .

طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

گزارش ها توسط نرم افزار ها و سایت هایی تهیه می شود که اعتبار جهانی دارند و کاربر با خیال راحت می تواند شخصا بررسی کند و اعداد خیالی پیشرفت در کار نیست .

طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای در آمل تمامی زمینه ها

یکی از اولین و مهم ترین اقدامات برای پیشرفت سایت، پیدا کردن مشکلات فنی و برطرف کردن آن هاست.

تیم ما در ابتدا کار، مشکلات فنی وبسایت را بررسی میکند سپس اقدام به برطرف کردن مشکلات میکند.معجزه ی اصلی بعد از این مراحل رخ میدهد و روند پیشرفت وبسایت چندین برابر خواد شد.

طراحی سایت با کدنویسی

یک ساب دامین در صورت لزوم به این موارد اضافه می شود که در آن به صورت مجزا تولید محتوا شود و بعضی قسمت های سایت که ممکن است خلاف قوانین باشد از چشم ربات گوگل مخفی می شود .

طراحی سایت

طراحی رسپانسیو

طراحی وب سایت ریسپانسیو(RWD) ، یک فرآیند طراحی سایت است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه ها و صفحات نمایش به خوبی مشاهده شود.

یکی از روند های طراحی سایت ما، طراحی برای دستگاه های مختلف مانند دسکتاپ، تبلت و موبایل میباشد.

ارائه دمو اولیه

یکی ازمراحل اصلی طراحی سایت، طراحی دمو اولیه برای راحت تر شدن و سرعت بخشیدن به طراحی میباشد.

طراحی سایت حرفه ای درآملجهت سفارش سایت برای کسب و کار خود،  کسب اطلاعات بیشتر و همینطور اطلاع از خدمات دیگر ما روی این لینک کلیک کنید.

برای اطلاع از جدیدترین متدهای طراحی سایت ما را در اینستاگرام همراهی کنید.

 

Add a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *